.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یارانه شهریور ماه واریز شد
هفتاد و نهمین مرحله یارانه نقدی بامداد امشب (یکشنبه 26 شهریور ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.(ادامه)
بحث پرچم‌های سلامت به‌صورت جدی در حال پیگیری است
رئیس اداره دریایی اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: امسال زمان کمی برای نصب پرچم‌های سلامت در دریای مازندران داشتیم ولی سال آینده این مهم به‌صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.(ادامه)
نگاه شورا به مسائل آی‌تی به‌هنگام است/لزوم توسعه خدمات الکترونیکی
عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: با نگاه به‌هنگام شورا به مسائل فناوری اطلاعات می‌توانیم در شورای پنجم بخش‌های مهمی از شهر الکترونیک را در ساری توسعه دهیم.(ادامه)
آتش سوزی خودروی پراید با سه مصدوم +تصاویر
حادثه آتس سوزی یک دستگاه خودروی پراید در ساری سه مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : با توجه به اینکه زباله دپوشده در این مرکز به صورت مخلوط است و بارندگی هم در این منطقه زیاد اتفاق می‌افتد، این منطقه با دو مشکل مواجه است؛ اول اینکه ترکیبات آلی که باعث بالارفتن COD آب (COD مخفف Chemical Oxygen Demand، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش آلودگی فاضلاب است.... نشتی سد لار و فاضلاب سد هراز؛هر دو جانسوزند! اما این کجا و آن کجا؟
شمال نیوز : با توجه به اینکه زباله دپوشده در این مرکز به صورت مخلوط است و بارندگی هم در این منطقه زیاد اتفاق می‌افتد، این منطقه با دو مشکل مواجه است؛ اول اینکه ترکیبات آلی که باعث بالارفتن COD آب (COD مخفف Chemical Oxygen Demand، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش آلودگی فاضلاب است....(ادامه)
کارت عروسی متفاوت یک زوج جوان +تصاویر
یک زوج جوان برای عروسی خود کارت‌های عروسی متفاوتی را برای دعوت مهمانان خود در نظر گرفتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۷ شهریور
(ادامه)
۳۰۰ واحد شالیکوبی مازندران در صف مدرن شدن
۳۰۰ واحد شالیکوبی مورد نیاز مازندران با پراکنش مناسب در مدت ۵ سال مدرن خواهد شد.(ادامه)
مراسم اربعین شهید حججی (عکس)
مراسم اربعین شهید محسن حججی و گرامیداشت ۳۰۰ شهید مدافع حرم دیشب یکشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور مراجع، علما، پدر شهید حججی، زائران و مجاوران برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عبور از تنش آبی زمین های کشاورزی در مازندران
علیرغم کمبود بارش و رواناب، با تلاشی که صورت گرفت زمین های کشاورزی مازندران از تنش آبی عبور کردند.(ادامه)
نارنگی مازندران وارد بازار شد
برداشت نارنگی پیش رس در پنج هزار هکتار از باغ‌های مرکبات مازندران آغاز و وارد بازار شد.(ادامه)
آسمان مازندران در بیست و هفتمین روز شهریور صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ تولد نوه رئیس جمهور بدون تشریفات!
جشن تولد فرزند ایوانکا ترامپ، خانواده‌ای ثروتمند و کاخ‌نشین که به تجمل‌گرایی در کشورشان شهره‌اند.(ادامه)
مشاوره رسانه ای احمدی نژاد به اظهار نظر حداد عادل درخصوص اینکه احمدی نژاد رایانه ای است که نرم افزارش را در اختیار ندارم واکنش نشان داد.
احمدی نژاد یک رایانه نیست بلکه یک نرم افزار است !
مشاوره رسانه ای احمدی نژاد به اظهار نظر حداد عادل درخصوص اینکه احمدی نژاد رایانه ای است که نرم افزارش را در اختیار ندارم واکنش نشان داد. (ادامه)
جلسه هم اندیشی مشترک شرکت شهرکهای صنعتی و خانه صنعت مازندران
از این پس فنی تر و تخصصی تر به امور زیربنایی و زیرساختی بپردازند تا عمر زیرساختهای شهرکها بیشتر گردد و در این مورد حتی میتوانند از کارشناسان خانه صنعت، معدن وتجارت استان نیز بهره مند شوند. (ادامه)
کشف خودروی مشکوک به بمب گذاری نزدیکی منزل پدری شهید حججی
یک خودروی مشکوک به بمب گذاری نزدیک منزل پدری شهید حججی کشف شد. (ادامه)
کسب رتبه نخست بانوی مازندرانی در مسابقات کشوری قرآن
رئیس مرکز امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: حکیمه ‌نصیری بانوی شرکت کننده رشته حفظ کل قرآن کریم از مازندران در چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن سازمان اوقاف عنوان نخست را از آن خود کرد. (ادامه)
مراسم دانش‌آموختگی، اعطای درجه و سردوشی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، صبح امروز (یکشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم انتظامی(خبر)
مراسم دانش‌آموختگی، اعطای درجه و سردوشی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، صبح امروز (یکشنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: ساخت سد در استان به ویژه برای کنترل سیلاب‌های بهاره و تابستانه ضروری است و اگر سد گلستان در سیل سال 1380 نبود خسارات جبران‌ناپذیری به استان وارد می‌شد و فجایع انسانی و اقتصادی غیرقابل تصوری به وجود می‌آورد.
ضرورت ساخت سد در گلستان برای کنترل سیلاب‌ها
شمال نیوز : معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: ساخت سد در استان به ویژه برای کنترل سیلاب‌های بهاره و تابستانه ضروری است و اگر سد گلستان در سیل سال 1380 نبود خسارات جبران‌ناپذیری به استان وارد می‌شد و فجایع انسانی و اقتصادی غیرقابل تصوری به وجود می‌آورد. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی قائم‌شهر از توقیف 3 دستگاه خودروی نیسان با 3.5 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کشف 3.5 تن چوب جنگلی قاچاق در قائم‌شهر
شمال نیوز : فرمانده انتظامی قائم‌شهر از توقیف 3 دستگاه خودروی نیسان با 3.5 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و دومین اجلاس سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر یکشنبه به وقت محلی، وارد نیویورک شد.
روحانی در نیویورک: استراتژی ما تعامل گسترده با جهان است
شمال نیوز : رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و دومین اجلاس سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر یکشنبه به وقت محلی، وارد نیویورک شد. (ادامه)
طعنه سنگین سیف به سرمایه گذاران کاسپین
شمال نیوز : رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که اگر شما سپرده گذار کاسپین بودید، چه می کردید؟ گفت: من هیچ وقت نمی رفتم در جایی که مجوز از بانک مرکزی ندارد، سرمایه گذاری کنم؛ ضمن اینکه اگر اشتباهی کردم باید پای آنها بایستم.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده سپاه قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد.
سردار سلیمانی: سوره‌ای به نام سوره مدافعان حرم نازل شد
شمال نیوز : فرمانده سپاه قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است، ساعت 12 و 15 دقیقه بعدازظهر به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.
رئیس جمهوری وارد نیویورک شد (+عکس)
شمال نیوز : رئیس جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است، ساعت 12 و 15 دقیقه بعدازظهر به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد. (ادامه)
هزینه جمع آوری هر کیلو زباله 30 تومان است
شمال نیوز : حوه جمع آوری زباله در شهرها و آلودگی ایجاد شده و هزینه های هنگفت مرتبط با آن، جای نقد و کاوش دارد. بنا به برخی آمارها در ایران سالیانه 11 هزار میلیارد تومان صرف جمع آوری زباله می شود که رقم قابل توجهی است. (ادامه)
شمال نیوز : وزارت دفاع روسیه روز پنج شنبه در بیانیه ای رقم دقیق نیروهای روسی حاضر در این مانور مشترک را 12700 نفر و هدف آن را ارزیابی توان دفاعی نیروهای مسلح روسیه دانسته است.
آیا روس ها برای حمله به اروپا آماده می شوند؟
شمال نیوز : وزارت دفاع روسیه روز پنج شنبه در بیانیه ای رقم دقیق نیروهای روسی حاضر در این مانور مشترک را 12700 نفر و هدف آن را ارزیابی توان دفاعی نیروهای مسلح روسیه دانسته است. (ادامه)
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. دشمن بداند،زورگویی و قلدرمآبی در جمهوری اسلامی جواب نخواهد داد/ هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس العمل ما مواجه خواهد شد(خبر)
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین اسلامی  با بیان اینکه مازندران تنها استان بدون موزه کشور است اظهار داشت: در مرکز استان ۱۹ هزار قطعه آثار تاریخی یافته شده و زیرخاکی داریم و هرکدام بالای هزار سال قدمت دارند اما در کارتن زها و انبارها خاک می خورد..... اسلامی : میراث فرهنگی مازندران فقط ویلاداری می کند!
شمال نیوز : حسین اسلامی با بیان اینکه مازندران تنها استان بدون موزه کشور است اظهار داشت: در مرکز استان ۱۹ هزار قطعه آثار تاریخی یافته شده و زیرخاکی داریم و هرکدام بالای هزار سال قدمت دارند اما در کارتن زها و انبارها خاک می خورد.....(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی اورژانس 115 مازندران تصریح کرد: در این حادثه سه خانم و چهار آقا مصدوم و پس از اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس و همکاری هلال احمر به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شدند.... سقوط 2 کابین از تله کابین رامسر 7 مجروح داشت+ اولین تصاویر
شمال نیوز : سخنگوی اورژانس 115 مازندران تصریح کرد: در این حادثه سه خانم و چهار آقا مصدوم و پس از اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس و همکاری هلال احمر به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شدند....(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.