.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش ظریف به سخنان سخیف ترامپ
وزیر امور خارجه به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد. (ادامه)
سهیلا تازه * میانمار؛ رسوا سازیِ ژست های انسان دوستانه(يادداشت)
سهیلا تازه *(ادامه)
شمال نیوز : اما باید این سوال را پرسید که آیا احداث بندر کاسپین در کنار بندر انزلی که از قدمت ۲۰۰ ساله برخوردار است، می تواند منجر به توسعه و رونق اقتصادی منطقه از جمله استان گیلان شود و توسعه دریامحور موردنظر مدیران استان را تحقق بخشد؟ احداث بندر جدید در گیلان چه ضرورتی خواهد داشت؟
شمال نیوز : اما باید این سوال را پرسید که آیا احداث بندر کاسپین در کنار بندر انزلی که از قدمت ۲۰۰ ساله برخوردار است، می تواند منجر به توسعه و رونق اقتصادی منطقه از جمله استان گیلان شود و توسعه دریامحور موردنظر مدیران استان را تحقق بخشد؟(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان همکاری دولت و مجلس 100 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات با نرخ 6 درصد برای توسعه روستاهای کشور در زمینه های اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها درنظر گرفته شد.
اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان همکاری دولت و مجلس 100 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات با نرخ 6 درصد برای توسعه روستاهای کشور در زمینه های اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها درنظر گرفته شد. (ادامه)
شمال نیوز : کارنامه نهایی داوطلبان آزمون سراسری سال 96 در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
کارنامه نهایی آزمون سراسری 96 منتشر شد
شمال نیوز : کارنامه نهایی داوطلبان آزمون سراسری سال 96 در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. (ادامه)
ریزش تونل در حال ساخت جان 2 تن را گرفت
شمال نیوز : در پی ریزش یک تونل در حال ساخت در محور شهرکرد ـ مسجدسلیمان و همچنین تصادفی در اتوبان سلفچگان ـ ساوه مجموعا سه تن کشته و ۱۳ تن مصدوم شدند. (ادامه)
روحانی احتمال مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها را رد کرد
(ادامه)
شمال نیوز : با بررسی شرایط موجود در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا، ملاحظه می شود که هر دوی این جریانات سیاسی بر این باورند که باید برای انتخابات سال 98 اصلاحات جدی در اقدامات و ساز و کارهای انتخاباتی خود داشته باشند. البته این تغییرات در هر یک از این جناح ها، تفاوت های خاص خود را دارد، ولی ضرورت تغییر را هر دوی آنها مطرح کرده و دنبال می کنند. جبهه‌های اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به بن‌بست خورد!
شمال نیوز : با بررسی شرایط موجود در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا، ملاحظه می شود که هر دوی این جریانات سیاسی بر این باورند که باید برای انتخابات سال 98 اصلاحات جدی در اقدامات و ساز و کارهای انتخاباتی خود داشته باشند. البته این تغییرات در هر یک از این جناح ها، تفاوت های خاص خود را دارد، ولی ضرورت تغییر را هر دوی آنها مطرح کرده و دنبال می کنند.(ادامه)
فرح پهلوی می‌گوید: محمد‌رضا در موقع انتصاب دکتر منوچهر اقبال به نخست‌وزیری، نظر سفیر کبیر آمریکا در تهران را هم استعلام نمود و با خوشحالی گفت: هم آمریکا و هم انگلستان بر سرنخست‌وزیری دکتر اقبال توافق دارند.
اعتراف تکان دهنده فرح پهلوی درباره همسرش!
فرح پهلوی می‌گوید: محمد‌رضا در موقع انتصاب دکتر منوچهر اقبال به نخست‌وزیری، نظر سفیر کبیر آمریکا در تهران را هم استعلام نمود و با خوشحالی گفت: هم آمریکا و هم انگلستان بر سرنخست‌وزیری دکتر اقبال توافق دارند. (ادامه)
ورود مد‌های عجیب و غریب به مراسم‌های محرم +تصاویر
تبلیغ‌های عجیب و غریب ویژه ماه محرم این روز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شوند. تبلیغ‌هایی که گاه به دلیل آگاهی اندک جوانان، مورد استقبال نیز قرار می‌گیرند.(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ دهه 60به دهه 90است.
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در مازندران
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ دهه 60به دهه 90است. (ادامه)
حاشیه های انتخاب شهردار بهشهر ادامه دارد
حاشیه های انتخاب شهردار بهشهر پس از گذشت 28 روز از انتخاب فرید صمدایی همچنان ادامه دارد. (ادامه)
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد.

انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم/ مخالفتی با استاندار بومی ندارم
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد. (ادامه)
شهرداران ۳ منطقه تهران انتخاب شدند/ حکم نجفی برای ۲ زن+ عکس
شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۳ را انتصاب و در حکمی دیگر رئیس سازمان بازرسی و مشاور خود در امور برنامه ریزی راهبردی و نوسازی نظام مدیریتی شهری را معرفی کرد.پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : (ادامه)
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت. از نظر ما محمدرضا رحیمی رهبر شبکه کلاهبرداری بود/ باید دادگاه احمدی‌نژاد تشکیل می‌شد
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت.(ادامه)
آیا مهدی رحمتی هنگام خوردن گل دوم استقلال می خندید؟
عکس‌های منتشر شده از دروازه‌بان استقلال روی نیمکت در بازی برابر پارس جنوبی ادعای اکبر عباس ملکی را رد می‌کند. (ادامه)
آتش‌سوزی و قاچاق چوب در کمین جنگل‌های نکا
هزاران اصله از درختان تنومند جنگل‌های نکا در استان مازندران بر اثر طوفان قطع شده و به‌دلیل اجرای طرح تنفس اجازه برداشت آن وجود ندارد که این مسئله ممکن است سبب بروز آفات، آتش سوزی یا قاچاق چوب شود.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
برخورد تیبا و وانت مزدا در جاده هراز 7 مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 7 نفر بر اثر برخورد تیبا و وانت مزدا در حد فاصل تونل ۸ و ۹ در جاده هراز خبر داد.(ادامه)
نیروهای جدید جایگزین بهورزان بازنشسته مازندران می‌شود
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 250 بهورز مازندران در حال بازنشستگی هستند و به‌زودی نیز افراد جدید جایگزین آنها می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که اقتصاد ایران در تلاش است تا بعد از سال ها تحریم های سختگیرانه غرب، مجددا به اقتصاد جهانی برگردد، تولید کنندگان خاویار سیاه، این محصولات صادراتی با ارزش ایران نیز در اندیشه بازگشت به بازارهای بین المللی هستند.


"خاویار ایرانی" در اندیشه بازگشت به بازارهای جهانی
شمال نیوز : در حالی که اقتصاد ایران در تلاش است تا بعد از سال ها تحریم های سختگیرانه غرب، مجددا به اقتصاد جهانی برگردد، تولید کنندگان خاویار سیاه، این محصولات صادراتی با ارزش ایران نیز در اندیشه بازگشت به بازارهای بین المللی هستند. (ادامه)
عکس/ مرحوم حجت‌الاسلام معصومی در کنار رهبر انقلاب
در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین معصومی تصویری از ایشان در کنار رهبر انقلاب منتشر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : گاهی مدارس برای تأمین هزینه‌ها از دانش‌آموزان مبلغی دریافت می‌کنند، در حالی که ایجاد اجبار برای اولیای دانش‌آموزان برای پرداخت وجه به مدارس دولتی، علاوه بر غیرقانونی بودن، غیرانسانی هم هست شهریه غیرقانونی درمان ریشه‌ای می‌خواهد
شمال نیوز : گاهی مدارس برای تأمین هزینه‌ها از دانش‌آموزان مبلغی دریافت می‌کنند، در حالی که ایجاد اجبار برای اولیای دانش‌آموزان برای پرداخت وجه به مدارس دولتی، علاوه بر غیرقانونی بودن، غیرانسانی هم هست(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست اورژانس کشور از مجروح شدن 12 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در اتوبان زنجان- قزوین خبر داد.
بازهم یک اتوبوس واژگون شد
شمال نیوز : سرپرست اورژانس کشور از مجروح شدن 12 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در اتوبان زنجان- قزوین خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : از طرح جمع آوری تایمر چراغ های راهنمایی تا بی اعتبار کردن طرح پاکبان که در سایه همکاری نزدیک با پلیس دایر شده بود، گویی بستر برای ایجاد و پیگیری طرح های عجیب و غریب در پلیس راهور تهران کاملا مهیاست؛ آنقدر که می‌توان طرح های خلاقانه نیز ارائه کرد!....
هشدار رسمی پلیس به رانندگان پلاک شهرستانی در تهران!
شمال نیوز : از طرح جمع آوری تایمر چراغ های راهنمایی تا بی اعتبار کردن طرح پاکبان که در سایه همکاری نزدیک با پلیس دایر شده بود، گویی بستر برای ایجاد و پیگیری طرح های عجیب و غریب در پلیس راهور تهران کاملا مهیاست؛ آنقدر که می‌توان طرح های خلاقانه نیز ارائه کرد!.... (ادامه)
شمال نیوز : رییس فدراسیون فوتبال گفت: همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست.
تاج: ورزشگاه‌ها مناسب پذیرش بانوان نیست
شمال نیوز : رییس فدراسیون فوتبال گفت: همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست. ضمن اینکه این امر در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه هم نیست. (ادامه)
تصاویری چشم نواز از «هزارجریب» گلوگاه
منطقه زیبای هزارجریب گلوگاه از جاذبه‌های طبیعی استان مازندران به شمار می‌رود که همه ساله هزاران گردشگر را به سوی خود می‌کشاند.(ادامه)
آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت در سهمیه ایثارگری و عضویت در بسیج
شمال نیوز : رئیس سازمان وظیفه عمومی در خصوص آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت ایثارگری والدین و عضویت در بسیج سخن گفت. (ادامه)
۱۲ منزل روستایی در سوادکوه شمالی با حکم قضایی تخریب شد
دادستان ساری گفت: با صدور حکم دادگاه و تایید داگاه تجدید نظر با حضور نمایندگان دستگاه قضایی و ماموران انتظامی، حکم تخریب ۱۲ منزل در روستای میارکلای شهرستان سوادکوه شمالی اجرا شد.(ادامه)
وزیر دادگستری: مسائل مربوط به حصر مرتبط با شواری عالی امنیت ملی است
شمال نیوز : وزیر دادگستری در خصوص پیگیری حصر از قوه قضائیه گفت: مسائل مربوط به حصر مرتبط با شواری عالی امنیت ملی است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.