.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : از تعداد مرگ و میر بیماران غیرواگیر، ۴۶ درصد بیماری قلبی و عروقی، ۱۳ درصد سرطان، چهار درصد بیماری‌های مزمن تنفسی و آسم و ۲ درصد دیابت علت مرگ در کشور است.
علت مرگ 74 % ایرانی‌ها چیست؟
شمال نیوز : از تعداد مرگ و میر بیماران غیرواگیر، ۴۶ درصد بیماری قلبی و عروقی، ۱۳ درصد سرطان، چهار درصد بیماری‌های مزمن تنفسی و آسم و ۲ درصد دیابت علت مرگ در کشور است. (ادامه)
محرم اولین ماه سال قمری است، این ماه را از آن جهت محرم ناميدند كه در آن جنگ و غارت حرام است. روز شمار محرم الحرام
محرم اولین ماه سال قمری است، این ماه را از آن جهت محرم ناميدند كه در آن جنگ و غارت حرام است.(ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان سخیف، زشت، ابلهانه، آشفته و سراسر غیرواقعیِ رئیس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کردند: این سخنان ناشی از قدرت نبود، بلکه ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی است، زیرا امریکایی‌ها از اینکه نقشه‌های چندین ساله آنها در منطقه غرب آسیا، با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران، نقش بر آب شده است، به شدت ناراحت و عصبانی هستند. نخبگان آمریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند/ سخنان ترامپ ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان سخیف، زشت، ابلهانه، آشفته و سراسر غیرواقعیِ رئیس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کردند: این سخنان ناشی از قدرت نبود، بلکه ناشی از عصبانیت، درماندگی و سبک مغزی است، زیرا امریکایی‌ها از اینکه نقشه‌های چندین ساله آنها در منطقه غرب آسیا، با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران، نقش بر آب شده است، به شدت ناراحت و عصبانی هستند.(ادامه)
شمال نیوز  : سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اجرای همزمان 3 پروژه باستان شناسی در مازندران، گفت: هویت تاریخی مردم بومی منطقه شناسایی می‌شود.
شناسایی هویت تاریخی مردم مازندران در 3 پروژه باستان‌شناسی
شمال نیوز : سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اجرای همزمان 3 پروژه باستان شناسی در مازندران، گفت: هویت تاریخی مردم بومی منطقه شناسایی می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی و هجمه های دشمن از این طریق، گفت: دانش آموزان باید در مقابل این آسیبها محافظت و مقاومت داشته باشند، به همین خاطر درصدد هستیم که در سال تحصیلی جدید، دانش آموزان با نیازهای فردی و اجتماعی خود بیشتر آشنا شوند. بیش از 13 میلیون دانش آموز اول مهر به مدرسه می روند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی و هجمه های دشمن از این طریق، گفت: دانش آموزان باید در مقابل این آسیبها محافظت و مقاومت داشته باشند، به همین خاطر درصدد هستیم که در سال تحصیلی جدید، دانش آموزان با نیازهای فردی و اجتماعی خود بیشتر آشنا شوند.(ادامه)
سردار سلیمانی: همه جوانان ما آماده شهادت و دفاع از حرم هستند
شمال نیوز : فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه محبت شهید حسین پور در قلوب مجاهدان منطقه ریشه دوانده است، افزود: این شهید بزرگوار سن کمی داشت اما تاثیرات فراوانی بر جای گذاشت و حماسه آفرینی کرد. (ادامه)
تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد
شمال نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در خصوص ‌حکم صادره از سوی دیوان عدالت اداری مبنی بر تعلیق عضویت و فعالیت عضو زرتشتی شورای شهر یزد گفت: حکم صادره قطعی نیست و با ارسال پاسخی مستدل پیگیری این موضوع در حال انجام است. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: نرخ بیکاری در اکثر روستاهای استان گلستان بالای 20 درصد برآورد شده است.
نرخ بیکاری در روستاهای گلستان بالای 20 درصد است
شمال نیوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: نرخ بیکاری در اکثر روستاهای استان گلستان بالای 20 درصد برآورد شده است. (ادامه)
بازگشت دوباره ۴ هزار و ۹۱۴ مسافر به زندگی
ناجیان غریق مازندران ۴ هزار و ۴۱۹ نفر را از آغاز اجرای طرح‌های دریا تاکنون از خطر غرق شدگی نجات دادند.(ادامه)
خنک‌تر شدن هوای مازندران تا دو روز آینده
دمای هوای مازندران از روز شنبه اول شهریور ماه خنک‌تر می‌شود.(ادامه)
شرایط بدن وقتی تنها آب بنوشید
زمانی که برای 30 روز تنها نوشیدنی شما آب باشد، مغز سریعتر واکنش نشان می دهد. از آنجایی که مغز به مقدار بسیار زیادی اکسیژن نیاز دارد تا عملکردی بهینه ارائه کند، و آب یکی از بهترین منابع برای آن محسوب می شود، قدرت مغزی شما تقویت خواهد شد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 شهریور 96
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
عکس: بالن سواری مردم تبریز در قدیم!
تصویری کمیاب و کمتر دیده شده از پرواز دادن بالن در میدان مشق تبریز "میدان دانشسرای کنونی" در سال 1273 شمسی را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ واکنش منصوریان به اعتراض هواداران استقلال
هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن علیه مدیرعامل و سرمربی آبی‌پوشان شعار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرده مصرف سوخت خودروهای تولیدی خود را تا سال ۱۴۰۴ به تقریبا نصف مصرف سوخت فعلی این محصولات کاهش دهند.

مصرف سوخت خودروهای داخلی نصف می‌شود؟
شمال نیوز : وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرده مصرف سوخت خودروهای تولیدی خود را تا سال ۱۴۰۴ به تقریبا نصف مصرف سوخت فعلی این محصولات کاهش دهند. (ادامه)
پیکر ابوشهیدان خنکدار در قائمشهر تشییع شد
آیین تشییع پیکر پدر شهیدان خنکدار با حضور پرشور مردم قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
خوراکی هایی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها
غذاهایی که می‌خورید هر چه سالم‌تر باشد، کمتر مریض خواهید شد و برعکس. انتخاب‌های خوب و سالم غذایی، ترکیب متعادلی از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر ترکیبات مفید را برای بدن‌تان تامین می‌کنند که به کمکی برای سالم ماندن‌تان هستند.(ادامه)
شمال نیوز : گرچه عدم رعایت نکات ایمنی یکی از عوامل شکل‌گیری حوادث جاده‌ای است، اما استاندارد نبودن خودروها و جاده‌ها نیز مزید بر علت شده و بر افزایش تصادفات دامن می‌زند آماری از مرگ و میر موتورسیکلت‌سواران
شمال نیوز : گرچه عدم رعایت نکات ایمنی یکی از عوامل شکل‌گیری حوادث جاده‌ای است، اما استاندارد نبودن خودروها و جاده‌ها نیز مزید بر علت شده و بر افزایش تصادفات دامن می‌زند(ادامه)
توصیه‌های رییس مجلس خبرگان به سیدحسن خمینی
شمال نیوز : رییس مجلس خبرگان گفت با بازخوانی مواضع امام، گفت: باید مواضع و مطالب امام، به طور مرتب برای مردم بیان شود. (ادامه)
شمال نیوز : پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با صدور بخشنامه‌ای سیاست‌های اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت را ابلاغ کرد.
وام کمیته امداد برای ازدواج با زنان سرپرست خانوار
شمال نیوز : پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با صدور بخشنامه‌ای سیاست‌های اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت را ابلاغ کرد. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، فناوری اطلاعات باید رشد پنج برابری داشته باشد، پیشنهاد کرد نمایشگاهی دائمی برای ارائه خدمات ۵G در حوزه‌های مختلف ایجاد شده و همچنین اپراتورها حجم محدودی از اینترنت رایگان را در مکان‌های عمومی به مشترکان ارائه دهند.
ارائه محدود اینترنت رایگان در مکان‌های عمومی
شمال نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، فناوری اطلاعات باید رشد پنج برابری داشته باشد، پیشنهاد کرد نمایشگاهی دائمی برای ارائه خدمات ۵G در حوزه‌های مختلف ایجاد شده و همچنین اپراتورها حجم محدودی از اینترنت رایگان را در مکان‌های عمومی به مشترکان ارائه دهند. (ادامه)
کیاسر لرزید
زلزله ۲ و ۴ دهم ریشتری بامداد امروز شهر کیاسر مازندران را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، استعفای منصوریان از سرمربیگری این تیم را پذیرفت.
استعفای منصوریان پذیرفته شد/ افتخاری: این سخت‌ترین تصمیم زندگیم بود
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، استعفای منصوریان از سرمربیگری این تیم را پذیرفت. (ادامه)
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور گفت: تا کنون حکم ۱۲ شهردارِ منتخبِ پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر از سوی وزیر کشور صادر شده است.

صدور احکام ۱۲ شهردار از سوی وزیر کشور
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور گفت: تا کنون حکم ۱۲ شهردارِ منتخبِ پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر از سوی وزیر کشور صادر شده است. (ادامه)
عکس/ اختتامیه سومین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری
عصر دیروز چهارشنبه ۲۹ شهریور اختتامیه سومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در محل ساختمان قدیم مجلس و با حضور برخی از اعضاء برگزار شد.(ادامه)
دادوستد بیش از 24 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای مازندران
مدیر بورس منطقه‌ای مازندران گفت: بیش از 24 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای مازندران دادوستد شد.(ادامه)
اعضای جدید شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساری در انتخابات اخیر مشخص شدند. اعضای جدید شورای بخش مرکزی ساری مشخص شدند
اعضای جدید شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساری در انتخابات اخیر مشخص شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۳۰ شهریور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.