.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نجات ۴۱ مسافر از دریای سهمگین مازندران
ناجیان سواحل مازندران با نجات ۴۱ مسافر به صد و سیزدهمین روز کاری خود خاتمه دادند.(ادامه)
عکس: خداحافظی تاریخی رضاشاه
در ۲۵ شهریور ۱۳۲۰ رضاشاه از سلطنت کناره گرفت تا به تبعیدگاهی که انگلیس برایش تدارک دیده بود برود. عکس تاریخی زیر خداحافظی وی را با ولیعهد نشان می دهد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۶ شهریور
(ادامه)
رحمتی از استقلال جدا شد
رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال اردوی تیمش را ترک و تنها راهی تهران شد. (ادامه)
امسال حج عمره برگزار می‌شود؟
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس از بررسی چگونگی برگزاری حج عمره با حضور مسئولان مربوطه در این فراکسیون خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز
(ادامه)
مشهورترین کاخ‌های ریاست جمهوری جهان + عکس
طبیعی است که کاخ‌های ریاست جمهوری از آنجا که بیشتر در معرض توجه دیگر ملت‌ها هستند، با شکوه هرچه تمام‌تر ساخته شوند. همراه جام‌جم آنلاین باشید.(ادامه)
شمال نیوز :  انستیتو پاستور تهران، نتیجه آزمایش هاری روی نمونه مغز توله خرس پارک ملی گلستان، که 12 روز پیش، پس از اصابت دو سرنگ بیهوشی توسط مسئولان محیط زیست گلستان، از پای درآمده بود را منفی اعلام کرد. .... نتیجه آزمایش «هاری» خرس گلستان منفی درآمد!
شمال نیوز : انستیتو پاستور تهران، نتیجه آزمایش هاری روی نمونه مغز توله خرس پارک ملی گلستان، که 12 روز پیش، پس از اصابت دو سرنگ بیهوشی توسط مسئولان محیط زیست گلستان، از پای درآمده بود را منفی اعلام کرد. ....(ادامه)
تنها دلیل استعفا ندادن منصوریان
با این نتایجی که استقلال گرفت هر کسی جای علیرضا منصوریان بود استعفا می‌داد، اما دلیل استعفا ندادن او چیست؟(ادامه)
سنگ مزار پدر و مادر رئیس جمهور روحانی (عکس)
(ادامه)
عکس/ خلق بی‌نظیر پرتره شهید حججی
یک هنرمند سبزواری طی پنج روز با ۷۰ هزار اثر انگشت چهره شهید محسن حججی را طراحی کرد.(ادامه)
زمان اعلام نتیجه آزمایشهای خانواده‌های شهدای منا
سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه هشت تن از خانواده های شهدای منا برای شناسایی شهدای خود آزمایش دی ان ای داده اند، گفت: نتیجه آزمایشها دو روز دیگر مشخص می شود.(ادامه)
مازندران گرفتار بی‌آبی؛ حرف‌مان جدی است
120 هنرمند ایرانی در دل جنگل‌های مازندران وضعیت دردناک محیط‌زیست را با هنر خود مورد نقد قرار دادند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری در بیست و ششمین روز شهریور
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۲۶ شهریور صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز فعالیت دولت دوازدهم خواستار روشن شدن تکلیف استانداران و مدیران ارشد استان ها برای ایجاد ثبات و پایداری و ارائه خدمات مطلوب تر شد..... دولت تکلیف مدیران ارشد استان را روشن کند
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز فعالیت دولت دوازدهم خواستار روشن شدن تکلیف استانداران و مدیران ارشد استان ها برای ایجاد ثبات و پایداری و ارائه خدمات مطلوب تر شد.....(ادامه)
شمال نیوز : بازنشستگان استان مازندران در این تجمع اعلام کردند: معیشت، منزلت و بیمه کارآمد حق مسلم ما است و باید مسؤولان استانی این دغدغه را به گوش متولیان بالادستی برسانند..... از انتقاد به دولت تا اعتراض به مجمع نمایدگان مازندران
شمال نیوز : بازنشستگان استان مازندران در این تجمع اعلام کردند: معیشت، منزلت و بیمه کارآمد حق مسلم ما است و باید مسؤولان استانی این دغدغه را به گوش متولیان بالادستی برسانند.....(ادامه)
نشست مدیران اجرایی ، بنگاهها و فعالین بخش خصوصی اقتصادی استان با سفیر روسیه و رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان در سالن اتاق بازرگانی استان برگزارشد.
دیدار سفیر روسیه در ایران با استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران+ تصاویر
نشست مدیران اجرایی ، بنگاهها و فعالین بخش خصوصی اقتصادی استان با سفیر روسیه و رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان در سالن اتاق بازرگانی استان برگزارشد. (ادامه)
از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر، جابه‌جایی یا ابقاء استانداران شنیده می‌شد تا جایی که وزیر کشور و سخنگوی دولت نیز ضمن تأیید این شنیده‌ها از آمادگی دولت برای انتخاب تمام استانداران تا پایان شهریورماه خبر داده‌اند.

اسامی گزینه‌های مطرح ۱۱ استانداری
از چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر، جابه‌جایی یا ابقاء استانداران شنیده می‌شد تا جایی که وزیر کشور و سخنگوی دولت نیز ضمن تأیید این شنیده‌ها از آمادگی دولت برای انتخاب تمام استانداران تا پایان شهریورماه خبر داده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: طبق آمار اولیه مجموع کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال، بیش از یک میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.
یک میلیارد تومان آمار اولیه جشن عاطفه‌ها در گلستان
شمال نیوز : مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: طبق آمار اولیه مجموع کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال، بیش از یک میلیارد تومان جمع‌آوری شده است. (ادامه)
شمال نیوز : معاون فنی اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه قطع درختان جنگلی مرزن‌آباد چالوس غیرقانونی است، گفت: باید با کمک مراجع قضایی وارد عمل شویم.
قطع درختان جنگلی در مرزن‌آباد چالوس غیرقانونی است
شمال نیوز : معاون فنی اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه قطع درختان جنگلی مرزن‌آباد چالوس غیرقانونی است، گفت: باید با کمک مراجع قضایی وارد عمل شویم. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز فرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه البرز گفت که تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بارترافیکی ازکرج به سمت مرزن آباد دقایقی پیش ممنوع شد. تردد خودرو از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد
شمال نیوز : رئیس مرکز فرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه البرز گفت که تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بارترافیکی ازکرج به سمت مرزن آباد دقایقی پیش ممنوع شد.(ادامه)
افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع)/ ورود ممنوع برای زنان شورای شهر!
شمال نیوز : مسئولان آستان قدس رضوی برای دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) دو عضو زن شورای شهر مشهد را دعوت نکردند. (ادامه)
سیدحسن خمینی: اگر وحدت بود، شاهد جنایات میانمار نبودیم
شمال نیوز : سید حسن خمینی با باقر عزت بگویچ عضو مسلمان شورای ریاست جمهوری، حسن کاوازویچ رئیس جمعیت اسلامی بوسنی و هرزگوین و اعضای شورای ادیان این کشور به طور جداگانه دیدار کرد. (ادامه)
روش‌ های جلوگیری از بیماری در پاییز
شمال نیوز : فصل پاییز لذت‌های زیادی را با خود به همراه می‌آورد اما اگر مراقب خودتان نباشید ممکن است مشکلاتی برای سلامتیتان نیز به وجود بیاید. (ادامه)
بدهی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی
شمال نیوز : نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی دولت به تامین اجتماعی بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. (ادامه)
شمال نیوز : رییس جمهوری گفت: از اتحادیه اروپا انتظار داریم که به طور کامل به توافق برجام عمل کند‌ و به آمریکا نسبت به پایبندی‌ به تعهداتش در برجام فشار آورد و به آنها پیام قاطعی بدهد.

روحانی: اروپا باید پیام قاطعی درباره برجام به آمریکا بدهد
شمال نیوز : رییس جمهوری گفت: از اتحادیه اروپا انتظار داریم که به طور کامل به توافق برجام عمل کند‌ و به آمریکا نسبت به پایبندی‌ به تعهداتش در برجام فشار آورد و به آنها پیام قاطعی بدهد. (ادامه)
برای وام مسکن چقدر و با چه قیمتی اوراق بخریم؟
شمال نیوز : در معاملات فرابورس ایران، قیمت اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته مقداری روند کاهشی را طی کرده است، در این روزها هر ورق حدودا ۷۸ هزار تومان معامله می شود. (ادامه)
شمال نیوز : مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در یادداشتی کوتاه به اظهارات غلامعلی حدادعادل واکنش نشان داد کنایه توئیتری حسام‌الدین آشنا به حدادعادل: اگر نرم‌افزار رایانه‌ای را نمی‌شناسید از دستکاری آن به مدت 8 سال خودداری فرمایید
شمال نیوز : مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در یادداشتی کوتاه به اظهارات غلامعلی حدادعادل واکنش نشان داد(ادامه)
روزی که رضاشاه استعفا داد
شمال نیوز : یرواند آبراهامیان در کتاب «ایران بین دو انقلاب» می‌نویسد: «سرنگونی و سرانجام مرگ رضاشاه در تبعید که در آخرین سال‌های پادشاهی به مستبدی حریص و بی رحم و مرموز تبدیل شده بود، کسی را متأسف و متاثر نکرد.» (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.