.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ تسلیت علی کریمی درپی درگذشت نادر دست نشان
علی کریمی به درگذشت نادر دست نشان واکنش نشان داد. نادر دست نشان از جمله مربیان باسابقه فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه نساجی براثر ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت. علی کریمی درپی درگذشت دست نشان پیامی را در استوری خود منتشر کرد.(ادامه)
علت عدم استفاده ازVAR در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان از علت عدم استفاده ازVAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت.(ادامه)
علائم کرونا تغییر کرد؟
یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: علائم این بیماری عوض نشده است، اما شروع آن‌ها زودتر اتفاق می‌افتد و درصد همه گیری بیماری در خانواده‌ها به نسبت گذشته افزایش یافته است.(ادامه)
هوای مازندران آفتابی و بهاری
هوای مازندران امروز آفتابی و بهاری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رنگ بندی فوق قرمز کرونایی وجود ندارد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: چیزی به عنوان رنگ‌بندی فوق قرمز یا فراتر از قرمز برای وضعیت کرونایی تعریف نشده و اعلام چنین وضعیتی شایعات مجازی است.(ادامه)
شناسایی ۲۹۱ بیمار جدید کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۹۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۶۰۲ نفر رسید.(ادامه)
مراسم خاک‌سپاری دست نشان با محدودیت‌های کرونایی همراه است
خانوده نادر دست نشان اعلام کردند مراسم تشییع این مرحوم بدون حضور دوستان و طرفدارانش و بر اساس پروتکل‌های بهداشت و با محدودیت‌های کرونایی همراه است.(ادامه)
کلزا به علت میزان روغن موجود در دانه‌هایش از مهمترین گیاهان به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر در استان مازندران مساحت بسیار زیادی زیر کشت این گیاه می‌رود.با فرارسیدن فصل بهار و گل دهی کلزا مناظر بسیار زیبایی خلق می‌شود. دشت‌های وسیع زرد رنگ که هر بیننده‌ای را شگفت زده می‌کند. مزارع کلزا در شرق مازندران(خبر)
کلزا به علت میزان روغن موجود در دانه‌هایش از مهمترین گیاهان به شمار می‌آید. در سال‌های اخیر در استان مازندران مساحت بسیار زیادی زیر کشت این گیاه می‌رود.با فرارسیدن فصل بهار و گل دهی کلزا مناظر بسیار زیبایی خلق می‌شود. دشت‌های وسیع زرد رنگ که هر بیننده‌ای را شگفت زده می‌کند.(ادامه)
احتمال ابتلای کودکان به کرونای انگلیسی
یک فوق تخصص عفونی اطفال با بیان اینکه در حال حاضر میزان درگیری ریوی در کودکان مبتلا به کرونا افزایش یافته است، گفت: برای کودکان زیر دو سال استفاده از ماسک توصیه نمی‌شود. در عین حال کودکان بالای پنج سال حتما باید از ماسک استفاده کنند.(ادامه)
اینجا ایران است؛ کرمانشاه +عکس
طبیعت زیبای پاوه، کرمانشاه(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دعای روز چهارم ماه رمضان
(ادامه)
 شمال نیوز : نادر دست نشان، یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

نادر دست‌نشان پیشکسوت فوتبال ایران بر اثر کرونا درگذشت
شمال نیوز : نادر دست نشان، یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
زمان واریز باقیمانده سود سهام عدالت
سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت با بیان که ۵۰ درصد باقیمانده سود سهام عدالت در روزهای آینده واریز می شود گفت کسانی که در مرحله اول مبلغی به حسابشان واریز نشده است با مرکز پیام سهام عدالت تماس بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز:بنا به اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۰۷ نفر از آن‌ها بستری شدند... جان باختن ۳۲۸ نفر دیگر / ۴۶۵۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه/مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۶ هزار و ۸ نفر رسید
شمال نیوز:بنا به اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۰۷ نفر از آن‌ها بستری شدند...(ادامه)
محسن قاضی‌مرادی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد/ عکس
محسن قاضی‌مرادی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون بعد از مدت‌ها رنج بیماری، در آرامگاه ابدی خود در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت. (ادامه)
لائینی :عاملان افول صنایع داخلی شناسایی شوند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قاچاق، واردات بی رویه و ناکارامدی ها سبب شد تا بخشی از صنایع و تولیدات زمین زده شود و باید مقصران و مسببان سقوط و افول صنایع شناسایی شود.(ادامه)
وزیر بهداشت: نمی‌خواهم خیلی به موج چهارم کرونا بپردازم، زیرا غصه‌ای بر غصه‌های رهبری اضافه می‌کند
وزیر بهداشت گفت: اینطور نیست که با واکسن همه مشکلات حل شود، کرونا فعلا تمام نمی‌شود بلکه مهمان بشریت است. (ادامه)
صعود تیم‌های مازندرانی به مرحله دوم لیگ دسته یک فوتبال
تیم‌های خزر بابل و شهید عبدی رستمکلا به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور صعود کردند.(ادامه)

شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰ هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه فراوان محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود. ورود نوبرانه‌های بهاری به بازار با قیمت‌های نجومی
شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰ هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه فراوان محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.(ادامه)

شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰ هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه فراوان محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود. ورود نوبرانه‌های بهاری به بازار با قیمت‌های نجومی
شاهد عرضه گوجه سبز یا همان آلوچه ۲۰۰ هزار تومانی و توت‌فرنگی بیش از۵۰ هزار تومانی در بازار هستیم که با عرضه فراوان محصول به بازار شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.(ادامه)

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند در شورای شهرهای لیست واحدی را ارائه خواهیم داد، گفت: ورود جدی در انتخابات شوراها را خواهیم داشت و پس از انجام بررسی‌ها و تایید هیأت نظارت نظر جمع را اعلام می‌کنیم. ارائه لیست از سوی شورای ائتلاف مازندران برای انتخابات شوراهای شهر
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند در شورای شهرهای لیست واحدی را ارائه خواهیم داد، گفت: ورود جدی در انتخابات شوراها را خواهیم داشت و پس از انجام بررسی‌ها و تایید هیأت نظارت نظر جمع را اعلام می‌کنیم.(ادامه)
واکنش کاربران فضای مجازی به درخشش قایدی در بازی دیشب استقلال،+ عکس
درخشش مهدی قایدی در بازی نیمه شب استقلال، فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داده است. (ادامه)
سیدحسن خمینی: مردم ناامید و قهرند
سید حسن خمینی ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور به مسأله حضور خود در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری پرداخت.(ادامه)
وضعیت سفید در جاده‌های مازندران
با قرمز شدن مازندران و تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی،جاده‌های استان خلوت شد.(ادامه)
جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا بعد از برتری ۵ گله استقلال مقابل الاهلی
شاگردان فرهاد مجیدی با برتری پرگل مقابل الاهلی، صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا شدند. دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان با برتری 5 بر 2 شاگردان مجیدی به پایان رسید. جدول رده‌بندی گروه C مسابقات را در زیر ببینید:(ادامه)
نرخ سکه طلا دلار یورو پوند جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ + جدول
قیمت سکه طلا دلار یورو پوند امروز جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.(ادامه)
خبرهای خوبی از واکسیناسیون در راه است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: خبرهای خوبی در بحث واکسن کرونا و واکسیناسیون در راه است.(ادامه)
تردد عادی و روان در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در محورهای استان عادی و روان اعلام کرد.(ادامه)
موثرترین راه کنترل کرونا چیست؟
دانشمندان دانشگاه‌های مختلف جهان در تحقیقی مشترک تنها یک راه را موثرترین روش جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.