.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین لبخند رضایتِ روحانی کِی بود؟
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: آخرین بار روزی که واکسیناسیون کرونا در کشور آغاز شد لبخند رضایت را در چهره رئیس‌جمهور دیدم. (ادامه)
ایران قصد نفوذ به پایگاه نظامی در خاک آمریکا را داشت
دو مقام ارشد اطلاعاتی مدعی شدند که ایران در ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی‌ماه ۱۳۹۹) قصد داشته است که به پایگاه نظامی فورت‌مک‌نِیر در شهر واشنگتن‌ دی‌سی پایتخت آمریکا نفوذ کند.(ادامه)
اولین قیمت پراید سال جدید
حداقل قیمت پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ در شهرهای مختلف برابر با ۱۲۰ میلیون و حداکثر ۱۲۳.۵ میلیون تومان است. (ادامه)
تصویری از کارت ملی سردار سلیمانی
همزمان با زادروز شهید حاج قاسم سلیمانی، برای نخستین بار تصویری از کارت ملی این شهید والا مقام را در این خبر ببینید.(ادامه)
نوروزگردی کرونای انگلیسی در مازندران
تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در مازندران تاکنون به ۳۹ نفر رسیده است.(ادامه)
ترافیک فوق سنگین در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک فوق سنگین امروز در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
تشکیل ۴۲ پرونده تخلف صنفی در آخرین روز سال ۱۳۹۹
بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برای ۴۲ واحد صنفی متخلف در ۳۰ اسفند ۹۹ تشکیل پرونده دادند.(ادامه)
پیش بینی بارش‌های پراکنده در دوم فروردین ۱۴۰۰
مازندرانی‌ها امروز شاهد آسمانی نیمه ابری و همراه با احتمال بارش باران خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : مرغ به‌عنوان ارزان‌ترین منبع تأمین پروتئین در ایامی که شهروندان به اتفاق غالب اعضای خانواده در منزل هستند، نایاب شد و کسی هم پاسخگو نیست .... کمبود مرغ در بازار مازندران علی رغم وعده مسئولان استان !
شمال نیوز : مرغ به‌عنوان ارزان‌ترین منبع تأمین پروتئین در ایامی که شهروندان به اتفاق غالب اعضای خانواده در منزل هستند، نایاب شد و کسی هم پاسخگو نیست .... (ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)
تصمیم مهم فرهاد مجیدی برای استقلال + جزئیات
فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال ، تصمیم دارد که تمرینات استقلال را از دوم فروردین آغاز کند و اردویی یک هفته ای را در تهران آغاز کند . (ادامه)
فروش اقساطی جک S۵ ویژه نوروز
شمال نیوز: شرکت کرمان موتور فروش خودرو جک اس۵ را ویژه نوروز ۱۴۰۰ با شرایط اقساطی آغاز کرد. (ادامه)
ابوالقاسم توکلی برادر احمد توکلی در اثر کرونا درگذشت .شمال نیوز این مصیبت را به وی و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته از خداوند طلب رحمت واسعه برای آن مرحوم دارد. احمد توکلی به سوگ برادر نشست
ابوالقاسم توکلی برادر احمد توکلی در اثر کرونا درگذشت .شمال نیوز این مصیبت را به وی و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته از خداوند طلب رحمت واسعه برای آن مرحوم دارد.(ادامه)
شمال نیوز : ساعت رسمی کشور از امشب، اول فروردین تغییر می‌کند ....
ساعت رسمی کشور از امشب یک ساعت به جلو کشیده می‌شود
شمال نیوز : ساعت رسمی کشور از امشب، اول فروردین تغییر می‌کند .... (ادامه)
عکسی دیده نشده از سریال پایتخت۶
عکسی که از پشت صحنه سریال پایتخت در اینستاگرام منتشر کرده است.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: دولت باید با تدوین استراتژی توسعه تولید، اخذ مالیات بر سوداگری، نظارت بر منابع بانک‌های خصوصی و قانونمداری موانع موجود بر سر راه تولید را بردارد اما متاسفانه تاکنون این اقدامات انجام نشده است. ....(خبر)
(ادامه)
خبر‌هایی تلخ از سوانح جاده‌ای مازندران
خبر‌های خوبی در چند روز گذشته از سوانح جاده‌ای در مازندران به گوش نمی‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به تشریح مهمترین دستاوردهای اصلاح لایحه بودجه 1400 در مجلس پرداخت و گریزی هم به خطای محاسباتی دولت روحانی در بستن بودجه سال آینده و نگاهشان به نتیجه انتخابات آمریکا، زد. دستاوردهای جراحی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس/ با صراحت می‌گفتند بودجه را به امید «بایدن و برجام» بسته‌ایم!
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، به تشریح مهمترین دستاوردهای اصلاح لایحه بودجه 1400 در مجلس پرداخت و گریزی هم به خطای محاسباتی دولت روحانی در بستن بودجه سال آینده و نگاهشان به نتیجه انتخابات آمریکا، زد. (ادامه)
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد
اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی برای برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل سوریه اعلام کرد.(ادامه)
پذیرش مسافر در مهمان سرا‌های دولتی مازندران ممنوع
پذیرش مسافر در مهمان سرا‌های دولتی مازندران در ایام نوروز ممنوع است.(ادامه)
سلفی نقی و رحمت در رستوران لاکچری +عکس
هومن حاج عبداللهی با انتشار این عکس از زمان پخش سریال پایتخت خبر داد.(ادامه)
هفت سین رزمنده ها در جبهه +عکس
در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در ایام نوروز و لحظه سال تحویل به دور از خانواده های خود به استقبال سال نو می رفتند.(ادامه)
برقراری دوباره پرواز ساری - تبریز
پرواز ساری – تبریز از هشتم فروردین ماه امسال دوباره برقرار می‌شود.(ادامه)
هوای نیمه ابری در اولین روز ۱۴۰۰
مازندرانی‌ها در اولین روز سال ۱۴۰۰ شاهد آسمانی نیمه ابری خواهند بود.(ادامه)
راز محبوبیت این سردار سپاه؛ از خاورمیانه تا آمریکای لاتین
راز محبوبیت این سردار سپاه؛ از خاورمیانه تا آمریکای لاتین(ادامه)
استیلی و خاکپور 24 سال قبل/عکس
دو سرمربی فعلی و سابق تیم‌ملی امید همبازی هم بودند.(ادامه)
به قلم : دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی

« سال تولید ،پشتیبانی و مانع زدایی »، شعف آور و امید آفرین(يادداشت)
به قلم : دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی (ادامه)
از « تفکر شورایی » تا « شورای شهر »(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و.... صابری : روحانی و دولتش از ابتدا، تعدادی پیرمرد خسته و بازنشسته بودند / این دو سمنانی –روحانی و احمدی‌نژاد- هر دو مهره‌های یک بازی هستند و در عمل با هم تفاوتی ندارد / علی لاریجانی در مازندران و ایران رای ندارد ....
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و....(ادامه)
شمال نیوز : شهری که از لحاظ جغرافیایی و سرزمینی برای 24هزار نفر طراحی شده و در حال حاضر بیش از ده برابر این جمعیت را خدمات میدهد و شهری که بجای استفاده از ظرفیت 26میلیون مسافر سالانه فقط و فقط استهلاک کریدورها یش نصیب آن از این حجم مسافر هست .... قائم شهر ؛ شهری گرفتار دو آسیب بزرگ شهری !
شمال نیوز : شهری که از لحاظ جغرافیایی و سرزمینی برای 24هزار نفر طراحی شده و در حال حاضر بیش از ده برابر این جمعیت را خدمات میدهد و شهری که بجای استفاده از ظرفیت 26میلیون مسافر سالانه فقط و فقط استهلاک کریدورها یش نصیب آن از این حجم مسافر هست ....(ادامه)
قبلي 1 ... 37 38 39 40 41 42

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.