.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعلام وضعیت قرمز در شهرستان عباس آباد
فرماندار شهرستان عباس آباد از قرمز شدن وضعیت این شهرستان خبر داد.(ادامه)
بسته شدن دوباره محور هراز
محور هراز صبح امروز به علت تعمیرات دوباره بسته شد.(ادامه)
شمال نیوز : در شهرداری ساری که بسیاری از پروژه‌هایش به دلیل قطع منابع درآمدی، متوقف شده و حقوق و مزایای پرسنل و بیمه برخی دیگر از نیروها با تأخیرهای چند ماهه پرداخت می‌شود، تیم‌داری در تعارض با منافع شهروندان ارزیابی می‌شود و دورنمای روشنی ندارد .... « شهر داری » کنید نه « تیم‌داری » !
شمال نیوز : در شهرداری ساری که بسیاری از پروژه‌هایش به دلیل قطع منابع درآمدی، متوقف شده و حقوق و مزایای پرسنل و بیمه برخی دیگر از نیروها با تأخیرهای چند ماهه پرداخت می‌شود، تیم‌داری در تعارض با منافع شهروندان ارزیابی می‌شود و دورنمای روشنی ندارد ....(ادامه)
شمال نیوز : با وجود افزایش رقم وام ازدواج، اما بانک‌ها همکاری لازم برای پرداخت وام را نداشته و موانع مختلفی در مسیر دریافت تسهیلات ازدواج برای جوانان ایجاد کرده‌اند. از سنگ‌اندازی بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج تا سردرگمی جوانان
شمال نیوز : با وجود افزایش رقم وام ازدواج، اما بانک‌ها همکاری لازم برای پرداخت وام را نداشته و موانع مختلفی در مسیر دریافت تسهیلات ازدواج برای جوانان ایجاد کرده‌اند.(ادامه)
به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و موافقت و تصویب فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد. انتصاب مهم در نیروی قدس سپاه /سردار فلاح زاده جانشین سردار قاآنی شد
به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و موافقت و تصویب فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد. (ادامه)
دستگیری سارق ۱۰ میلیارد ریالی
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری یک سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)


هیئت سعودی شامل ۶ نفر، از جمله مشاور عالی رتبه امنیتی ولیعهد عربستان و به سرپرستی خالد بن علی الحمیدان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. در مورد هیئت ایرانی نیز قابل ذکر است که این هیأت ۵ نفره بود و ریاست آن را یک مقام عالی رتبه در ایران بر عهده داشت و نمایندگان کلیه نهاد‌های ایرانی از جمله سپاه پاسداران و "نیروی قدس" در آن حضور داشتند. جزئیات مذاکرات ایران و عربستان / نتایج نخستین نشست «بسیار مثبت» بوده / هفته ی آینده، جلسه ی دوم / چه شد که سعودی در قبال تهران تغییر موضع داد؟(خبر)
هیئت سعودی شامل ۶ نفر، از جمله مشاور عالی رتبه امنیتی ولیعهد عربستان و به سرپرستی خالد بن علی الحمیدان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. در مورد هیئت ایرانی نیز قابل ذکر است که این هیأت ۵ نفره بود و ریاست آن را یک مقام عالی رتبه در ایران بر عهده داشت و نمایندگان کلیه نهاد‌های ایرانی از جمله سپاه پاسداران و "نیروی قدس" در آن حضور داشتند.(ادامه)
نقره داغ شدن ۸ هزار خودروی غیربومی در مازندران
۸ هزار خودرو با پلاک غیر بومی که قصد ورود به مازندران را داشتند به استان‌های خود بازگردانده و اعمال قانون شدند.(ادامه)
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند. اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه به رهبری برای حضور رئیسی در انتخابات ندارم/ چرا برخی با کاندیداتوری رئیسی مخالفند؟
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند.(ادامه)
جدیدترین راه انتقال کرونا چیست؟! + یافته های جدید
ویروس کرونا از راه های مختلف منتقل می شود!(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
تابستانی شدن هوای مازندران
هوای مازندران امروز با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تاثیر روزه بر درمان کبد چرب
مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد که جلوگیری از خوردن و آشامیدن در مدت مشخصی از روز، متابولیسم کبد را تنظیم می‌کند.(ادامه)
ورود نخستین محموله چوب گرد و نراد روسیه به مازندران
نخستین محموله چوب گرد و نراد کشور روسیه در بندر تجاری فریدونکنار تخلیه شد.(ادامه)
تصاویر/ برداشت گل گاو زبان در گیلان
مناطق کوهستانی اشکورات رحیم آباد رودسر با ۴۷۰ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت ۲۲۰ تن قطب تولید گل گاوزبان کشور است.اشکورات رحیم آباد رودسر با تولید ۷۵ درصد گل گاوزبان از مناطق مهم تولید این گیاه دارویی در ایران و بعنوان پایتخت گل گاو زبان ایران شناخته شده است.شهرستان رودسر بزرگ‌ترین تولیدکننده گل‌گاوزبان کشور می باشد.تصاویر زیر برداشت گل گاو زبان در روستای آغوزبن کندسر اشکور می باشد(ادامه)
جدول/ قیمت انواع پراید در شهرهای مختلف
در سایه تعطیلی اجباری کرونایی اصناف، مالکان به صورت مستقیم نسبت قیمت گذاری خودروهای خود اقدام کرده و گاه نرخ های نامتعارف تعیین می کنند . (ادامه)
چهارمین تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی شد
با اعلام باشگاه پرسپولیس، پاسخ چهارمین تست کرونای اعضای این تیم منفی شد.(ادامه)
لاک تراشی که با زبان مازندرانی به آن “چو تراشی” ( تراشیدن چوب درخت) گفته می شود در برخی مناطق مازندران رواج دارد و نفس این هنر دستی به شماره افتاده است.لاک تراشی با بیش از ۱۰ هزار سال قدمت هنری جز هنرهای اصلی مازندران محسوب می‌شود، لاک تراشی سالیان سال همچنان از اجزای اصلی آشپزخانه و زینت بخش خانه مردم این دیار می‌باشد. لاک تراشی، صنایع دستی کهن در بندپی شرقی بابل(خبر)
لاک تراشی که با زبان مازندرانی به آن “چو تراشی” ( تراشیدن چوب درخت) گفته می شود در برخی مناطق مازندران رواج دارد و نفس این هنر دستی به شماره افتاده است.لاک تراشی با بیش از ۱۰ هزار سال قدمت هنری جز هنرهای اصلی مازندران محسوب می‌شود، لاک تراشی سالیان سال همچنان از اجزای اصلی آشپزخانه و زینت بخش خانه مردم این دیار می‌باشد.(ادامه)
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه ۱۲۳ نفر کاندیدای حضور در شوراهای شهر بودند، گفت: صلاحیت ۷۸ نفر تائید یک نفر هم فوت شد و صلاحیت بقیه در این مرحله احراز نشد. صلاحیت ۷۸ کاندیدای عضویت در شوراهای شهر نور تائید شد
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه ۱۲۳ نفر کاندیدای حضور در شوراهای شهر بودند، گفت: صلاحیت ۷۸ نفر تائید یک نفر هم فوت شد و صلاحیت بقیه در این مرحله احراز نشد.(ادامه)
شمار بیماران بستری کرونایی در مازندران به ۱۶۰۳ نفر رسید
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۹۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۶۰۳ نفر رسید.(ادامه)
ابتلا به کرونا در مقابل ابتلا مجدد پیشگیری می‌کند؟
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که حتی اگر افراد جوان یک بار مبتلا به کووید۱۹ شده باشند، تضمینی برای عدم ابتلا به عفونت برای بار دوم نیست.(ادامه)
دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عکس/ آماده سازی مزار سردار حجازی در جوار برادر شهیدش
تصویری از آماده سازی مزار سردار حجازی در جوار برادر شهیدش در گلستان شهدای اصفهان.(ادامه)
بازیکن مازاد پرسپولیس ستاره استقلال شد!
محمد نادری مدافع استقلال در دو بازی اخیر دو گل برای استقلال به ثمر رساند.(ادامه)
۶۲ بابلی از شر ویروس کرونا در امان نماندند
۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
۱۲۷ هزار ماموریت پیش بیمارستانی در مازندران انجام شد
رئیس مرکز اورژانس مازندران شمار ماموریت های پیش بیمارستانی را در سال قبل بیش از ۱۲۷ هزار فقره ذکر کرد.(ادامه)
مطب ها ۲ درصد زباله های عفونی مازندران را تولید می کنند
مدیرکل مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه دو درصد زباله های عفونی مربوط به مطب ها است، گفت: در حال حاضر چهار شرکت برای جمع آوری زباله های عفونی دارای مجوز هستند.(ادامه)
شمال نیوز:بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۲۴۳۴۶ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۹۸ ن نیز جان باختند.... فوت ۳۹۸ نفر در شبانه روز گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷ هزار و ۱۳۰ نفر رسید
شمال نیوز:بر اساس اعلام وزارت بهداشت ۲۴۳۴۶ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۳۹۸ ن نیز جان باختند....(ادامه)
عکس/ مراسم تشییع پیکر سردار سرلشکر شهید محمد حجازی
پیکر پاک سردار جانباز شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ستاد فرماندهی کل سپاه تشییع شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.