.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازی دو سر بُرد سیدحسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰
(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۲۶ فروردین
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۶ فروردین را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
جدول پخش مدرسه تلویزیونی پنج شنبه ۲۶ فروردین
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای پنج شنبه ۲۶ فروردین در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.(ادامه)
دعای روز دوم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
۶ خودرو سایپا پشت چراغ قرمز گرانی+جدول قیمت
محصولات پرطرفدار سایپا در بازار بدون تغییر قیمت عرضه شدند.(ادامه)
کلسترول خوب با التهاب مقابله می‌کند
ارزیابی توانایی ذرات HDL (کلسترول خوب) در کاهش التهاب سلول هایی کنترل کننده رگ های خونی، ممکن است به پیش بینی احتمال حمله قلبی یا سایر وقایع جدی مرتبط با قلب کمک کند.(ادامه)
واکسیناسیون کادر درمان مازندران هفته آینده تکمیل می شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تکمیل واکسیناسیون کادر درمان استان در هفته آینده خبر داد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس یادگاری جواد نکونام و ژاوی
جواد نکونام و ژاوی هرناندز سرمربیان فولاد و السد قطر که زمانی در لیگ اسپانیا مقابل هم بازی می‌کردند، پیش از بازی با یکدیگر دیدار و خوش و بش کردند.(ادامه)
عکس/ رونمایی AFC از فرمول برد پرسپولیس
پرسپولیس با تک گل سیدجلال حسینی موفق شد الوحده امارات را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شکست دهد. AFC نیز در واکنش به این پیروزی از فرمول برد پرسپولیس رونمایی کرد : کار تیمی+حسینی= ۳ امتیاز.(ادامه)
کاهش ۵۰ درصدی بروز حوادث کار در معادن مازندران
مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی حوادث ناشی از کار در معادن استان، آن را نتیجه تشدید بازرسی ها و رعایت مقررات دانست.(ادامه)
بیش از ۱۷ هزار دوز واکسن کرونا در مازندران تزریق شد
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۱۹۰ دوز واکسن کرونا به این استان تحویل و تزریق شده است.(ادامه)
ابتلای ۳۳۶ مازندرانی دیگر به جمع بیماران کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۳۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۶۱۹ نفر رسید.(ادامه)
روزه داری باعث افزایش کرونا می‌شود؟+ ۱۰ نکته طلایی تغذیه‌ای
روزه گرفتن علاوه بر آثار معنوی و اجتماعی فراوانی که دارد؛ باعث ارتقای سلامتی نیز می‌شود؛ پیروی از یک رژیم غذایی سالم در وعده‌های سحر و افطار، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
وزیر کشور در بیمارستان بستری شد
فارس نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است. پیش از دو انفجار و ترور امسال، اسناد به کلی سری هسته ای ما را سرقت کردند/ محسن رضایی: آلودگی امنیتی پیدا کرده‌ایم/ ۳۰ سال است پاکسازی امنیتی در کشور نداشتیم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است.(ادامه)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید... غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به شرارت‌ها بود/ هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد/ وعده ۱۰۰ روزه روحانی برای شکستن تحریم‌ها/ از مذاکرات وین نترسید؛ چارچوب مذاکره را رهبری تعیین می‌کنند(خبر)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید...(ادامه)
اطلاعیه دوم احمدی نژاد در واکنش به ادعای فائزه هاشمی
دفتر احمدی‌نژاد طی اطّلاعیه‌ای در خصوص اظهارات خانم فائزه هاشمی رفسنجانی توضیحات تکمیلی‌ را اعلام کرد.(ادامه)
نحوه افزايش حقوق كاركنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
نوبخت با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری براساس بند ۲ و۳ تبصره ۱۲ انجام می شود ادامه داد: این در حالی است که رشد حقوق در سازمان تامین اجتماعی نیازمند تشکیل جلسه شورای عالی در وزارت کار ورفاه اجتماعی است.(ادامه)
دستگیری کلاهبردار فراری از تبریز بعد از ۵ سال
یک متهم فراری به اتهام کلاهبرداری در تبریز بعد از ۵ سال در رامسر دستگیر شد.(ادامه)
سارق ماهیان پروشی در تور پلیس میاندورود
جانشین انتظامی میاندورود از دستگیری سارق ماهی از یکی از استخر‌های پروش ماهی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
بیماران دیابتی با نظر پزشک می‌توانند روزه بگیرند
فوق‌تخصص غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی بابل از امکان روزه‌داری برای بیماران دیابتی با نظر پزشک خبر داد و گفت: مشکلاتی که برای سلامت فرد روزه‌دار بروز می‌کند نتیجه رژیم غذایی نامناسب یا پرخوری و کم‌خوابی است.(ادامه)
قیمت روز خودرو در ۲۵ فروردین
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان همراه است.(ادامه)
افزایش عجیب کرونایی‌ها در بابل
۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
حذف نمایندگان مازندرانی در لیگ برتر فوتبال
نمایندگان مازندرانی از راه یابی به مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بازماندند.(ادامه)
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند..... فوت ۳۰۴ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر رسید
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند.....(ادامه)
شمال نیوز: کاندیدای اقتصاددان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از استضعاف اقتصادی مردم نباید در راستای رسیدن به قدرتی که مدعی است می خواهد همان مشکل را حل کند سوء استفاده کرد به بیان دیگر هدف نباید، وسیله را توجیه کند. سبحانی:مخالف پرداخت یارانه نقدی بودم اما الان مخالف حذف آن هستم/مسئله تثبیت قیمتها سیاسی شد
شمال نیوز: کاندیدای اقتصاددان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از استضعاف اقتصادی مردم نباید در راستای رسیدن به قدرتی که مدعی است می خواهد همان مشکل را حل کند سوء استفاده کرد به بیان دیگر هدف نباید، وسیله را توجیه کند. (ادامه)
 ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود. آمار نهایی ثبت‌نامی‌های شورای روستایی مازندران به ۱۶ هزار نفر رسید
ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود.(ادامه)
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس از مهلت ۴ روزه اعتراض نامزد‌های انتخاباتی به بررسی صلاحیت‌هایشان خبر داد. مهلت ۴ روزه اعتراض نامزد‌های انتخابات میاندوره‌ای مجلس به بررسی صلاحیت‌ها
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس از مهلت ۴ روزه اعتراض نامزد‌های انتخاباتی به بررسی صلاحیت‌هایشان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.