.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استاندار : ارتش نماد و تجلی ماندگار عزت و اقتدار است
استاندار مازندران با گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی نماد و تجلی ماندگار عزت، اقتدار و پایمردی در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب است.(ادامه)
بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الریان مشخص شد
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم با الریان قطر معرفی شد.(ادامه)
پلمب واحد‌های صنفی آمل به علت تخلفات کرونایی
۳۵ واحد صنفی آمل به دلیل تخلفات کرونایی و باز بودن پلمپ شدند.(ادامه)
شمال نیوز : روی سخن ما مدیران استانی است که چرا و با کدام احساس مسئولیت، روستای پیت‌سرا را جابه‌جا نکردید و کشاورزان و دامداران این روستا را در یک دامنه خطرخیز تنها گذاشتید  اما یزدانی را جابه‌جا کردید؟ .... یک فرماندار ، دو شهرستان و چالش‌هایی که به حال خود رها و به معضل تبدیل می‌شوند
شمال نیوز : روی سخن ما مدیران استانی است که چرا و با کدام احساس مسئولیت، روستای پیت‌سرا را جابه‌جا نکردید و کشاورزان و دامداران این روستا را در یک دامنه خطرخیز تنها گذاشتید اما یزدانی را جابه‌جا کردید؟ ....(ادامه)
تشریح نحوه تزریق واکسن کرونا در مازندران/واکسن خلاف پروتکل‌های تعریف شده تزریق نکردیم
معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نحوه تزریق واکسن کرونا به کادر درمانی و پاکبان‌های استان را تشریح کرد.(ادامه)
نتایج تازه درباره تاثیر دو ماسک در مهار کرونا
نتایج یک بررسی تازه که در نشریه انجمن پزشکی آمریکا با عنوان "طب داخلی جاما" منتشر شده نشان می دهد که استفاده از دو ماسک می تواند شیوع بیماری کووید-۱۹ را کاهش دهد.(ادامه)
۲۵ نفر پارسال براثر مسمومیت گاز در مازندران فوت کردند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی مرگ و میر براثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن گفت: ۲۵ نفر سال قبل جان خود را براثر آن از دست دادند.(ادامه)
دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
مرگ ۴۸ کرونایی در آمل
۴۸ فوتی کرونایی از ابتدای امسال تاکنون در آمل غسل داده شده اند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
سردار سلیمانی در جمع زائران حرم رضوی + عکس
تصویر جدیدی از حضور سردار شهید سلیمانی در حرم مطهر امام رضا (ع) اخیرا در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
عکس/ چهره‌ی کارلوس کی‌روش در میانسالی
سرمربی سابق تیم‌ملی در پرتغال به سر می‌برد. کارلوس کی روش ۸ سال در تیم ملی بود و هر چند جامی نبرد، ولی توانست ایران را متحول کند. او چندی قبل از نیمکت تیم ملی کلمبیا اخراج شد و نتوانست به کارش در آنجا ادامه دهد. کی روش حالا دور از فوتبال روز‌ها را سپری می‌کند. او فعلا پیشنهاداتش را رد کرده است. این هم تازه‌ترین تصویر از کی روش که نشان می‌دهد چقدر پیر شده است.(ادامه)
تاثیر کمبود ویتامین D بر عملکرد عضلات در میانسالان
نتایج یک مطالعه تازه تایید می کند که کمبود ویتامین D می تواند عملکرد عضلات و ماهیچه ها در افراد میانسال را مختل سازد.(ادامه)
وزش باد و رگبار باران از امشب
هوای مازندران از امشب همراه با وزش باد و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
اشتباه بزرگ داور دیدار پرسپولیس - الریان
کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که تیم الریان باید از دقیقه ۵۱ با یک بازیکن اخراجی و ۱۰ نفره به بازی مقابل پرسپولیس ادامه می‌داد.(ادامه)
رییسی : کرونا جان ۱۸۰۰ هموطن را طی یک هفته گرفت
علی رضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آمار قربانیان هفته گذشته در کشور را ۱۸۰۰ تن و شمار بستری شدگان را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
زارعی:تحقق شعار سال نباید در گیر و دار مسائل انتخاباتی مغفول بماند/200 هزار هکتار اراضی کشاورزی مازندران زهکشی نشده است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری نباید درگیر و دار مسائل انتخاباتی مغفول بماند.(ادامه)
پیراهن جنجالی بازیکن پرسپولیس +عکس
مدافع پیشین پرسپولیس با پیراهن الریان قطر و پیش از مصاف با تیم سابقش از نیمکت سرخپوشان برای حضور در میدان رخصت گرفت.(ادامه)
اضافه شدن ۲۴۶ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۴۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۶۴۴ نفر رسید.(ادامه)
عکسی از قرآن منسوب به دستخط امام رضا(ع)
قرآن منسوب به دستخط امام رضا (ع) در بخش نفایس آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود.(ادامه)
پرسپولیس یکه و تنها در صدر جدول +عکس
نماینده ایران با پیروزی درخشان مقابل الریان قطر به تنهایی در صدر گروه E لیگ قهرمانان آسیا ایستاد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های راه و شهرسازی، دادستان فریدونکنار به استاندار مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار و دیگر مسئولان مربوطه اولتیماتوم داد اگر مشکل منطقه حسن‌آباد تا پایان فروردین ماه برطرف نشود بنابر قانون برای آن مدیر پرونده قضایی تشکیل می‌شود. اولتیماتوم دادستانی به استاندار مازندران برای تعیین‌تکلیف منطقه حسن‌آباد فریدونکنار
در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های راه و شهرسازی، دادستان فریدونکنار به استاندار مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار و دیگر مسئولان مربوطه اولتیماتوم داد اگر مشکل منطقه حسن‌آباد تا پایان فروردین ماه برطرف نشود بنابر قانون برای آن مدیر پرونده قضایی تشکیل می‌شود.(ادامه)
پیام مهدی کروبی به سیدحسن خمینی
مهدی کروبی در پیامی به دکتر فاطمه طباطبایی و سید حسن خمینی درگذشت سید مرتضی طباطبایی را تسلیت گفت.(ادامه)
یکی از بزرگترین چالش های نظام مدیریت شهری در ایران، نحوه تامین درآمدهای مورد نیاز برای دستیابی به توسعه پایدار یک شهر هوشمند است. عدم پایداری درآمدهای متعارف شهری و وابسته بودن این درآمد ها به متغیرهای دیگری که شهرداری ها نقشی در هدایت و مدیریت آن ندارند؛ باعث گردیده است تا برنامه ریزی در حوزه کلان شهری و زیرساخت های مورد نیاز یک شهر پایدار، توسعه پذیر و هوشمند با چالش های جدی مواجه گردد. نگاهی به توسعه درآمدهای پایدار شهری(يادداشت)
یکی از بزرگترین چالش های نظام مدیریت شهری در ایران، نحوه تامین درآمدهای مورد نیاز برای دستیابی به توسعه پایدار یک شهر هوشمند است. عدم پایداری درآمدهای متعارف شهری و وابسته بودن این درآمد ها به متغیرهای دیگری که شهرداری ها نقشی در هدایت و مدیریت آن ندارند؛ باعث گردیده است تا برنامه ریزی در حوزه کلان شهری و زیرساخت های مورد نیاز یک شهر پایدار، توسعه پذیر و هوشمند با چالش های جدی مواجه گردد.(ادامه)

پیکر پیشکسوت و مربی ۶۱ ساله تیم فوتبال رایکا در لیگ دسته یک، بعد از تشییع در آرامگاهی واقع در قائمشهر به خاک سپرده شد.
پیکر”نادر دست‌نشان” در خانه ابدی آرام گرفت
پیکر پیشکسوت و مربی ۶۱ ساله تیم فوتبال رایکا در لیگ دسته یک، بعد از تشییع در آرامگاهی واقع در قائمشهر به خاک سپرده شد. (ادامه)
گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیون در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد. دستگیری عامل هتک حرمت یک روحانی در گیلان
گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیون در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.(ادامه)
رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز که به خارج از کشور فرار کرده، شناسایی شده است. عامل خرابکاری در نطنز شناسایی شد + عکس
رضا کریمی عامل خرابکاری در نطنز که به خارج از کشور فرار کرده، شناسایی شده است.(ادامه)
اقامه نخستین نماز جمعه ماه رمضان در خانه کعبه +عکس
دیروز نماز جمعه در مسجد الحرام مقارن با اولین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور جمع اندکی از زائران بیت الله الحرام برگزار شد.(ادامه)
تصویری از شناسنامه رهبری پیش از انقلاب
در آستانه روز تولد مقام معظم رهبری تصویری از شناسنامه ایشان منتشر شده است. در شناسنامه آیت الله خامنه ای قبل از انقلاب تاریخ تولید ایشان ۲۴ تیرماه سال ۱۳۱۸ درج شده اما به فرموده رهبر انقلاب، تاریخ صحیح تولد ایشان ۲۹ فروردین ۱۳۱۸ است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.