.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
احتمال استیضاح وزیرارشاد به خاطر یک روزنامه
نماینده مردم تهران با اشاره به همراهی روزنامه مردم امروز با نشریه موهن شارلی ابدو گفت: در صورتی که برخورد قاطعی با این روزنامه صورت نگیرد، وزیر ارشاد خودش در مظان استیضاح خواهد بود، کما اینکه از گذشته هم در این مظان بوده است.(ادامه)
صادق خرازی: انتخابات آینده دوقطبی است
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ما با تندروی مخالفیم و بنابراین تندروی و افراط باید از درون جریان اصلاحات بیرون برود.(ادامه)
دولت، فرمانداران احمدی‌نژادی را برکنار کند
دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: از دولت می‌خواهیم فرمانداران دوره احمدی‌نژادی را برکنار کند.(ادامه)
بهداد از «خانه دختر» گفت
حامد بهداد بازیگر فیلم «خانه دختر» در آستانه حضور این فیلم در جشنواره فجر آن را نقطه طلایی کارنامه سینمایی شهرام شاه‌حسینی معرفی کرد.(ادامه)
غذاهای ممنوع درکم کاری تیروئید رابشناسید
(ادامه)
نفت ایران کمتر از ۴۳ دلار شد
قیمت سبد نفتی اوپک در معاملات روز پنج شنبه با افزایش ۱.۵ دلاری به ۴۳.۱۴ دلار رسید و نفت سنگین ایران در این روز کمتر از ۴۳ دلار برآورد شد.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح شنبه، ۲۷ دی
(ادامه)
قتل مشکوک پسر 9ساله در استان گلستان
(ادامه)
شيخ حسين انصاريان و لبخند آيت الله صافي گلپايگاني /عکس
شمال نیوز: عکسی از دیدار شيخ حسين انصاريان و آيت الله صافي گلپايگاني در صفحه انستاگرام منصوب به شیخ حسین انصاریان منتشر شده است.(ادامه)
عکس خبری/ هوا بس ناجوانمردانه سرد است
به تازگی تصویری از محمود احمدی نژاد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که رئیس جمهور سابق کشورمان را با پوششی زمستانی و ساده به تصویر می کشد.(ادامه)
من عاشق محمد(ص) هستم را لایک کنید
در پی اهانت مجله فرانسوی به رسول الله الاعظم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، پیشنهاد و درخواست می کنم این تصویر و متن زیر؛ شعارهای آن به صورت هشتگ ها را بازنشر بدهید.(ادامه)
اوباما:تحریم علیه ایران را وتو خواهم کرد
(ادامه)
دولت یارانه پردرآمدها را حذف کند
(ادامه)
شمال نیوز : اینبار اما همسایه پررو پا را فراتر نهاده و دست روی یک اثر تاریخی گذاشته ومسئولان میراث فرهنگی استان تهران همه عزم خود را جزم کرده اند تا یک اثر ثبت شده ملی در خاک مازندران را در شرایطی که مدیران میراث فرهنگی مازندران در خواب زمستانی هستند از استان مازندران جدا کنند !.... از ادعای مالکیت تهرانی ها در یک بنای ثبت ملی مازندران تا شکایت از نمانیده آمل !
شمال نیوز : اینبار اما همسایه پررو پا را فراتر نهاده و دست روی یک اثر تاریخی گذاشته ومسئولان میراث فرهنگی استان تهران همه عزم خود را جزم کرده اند تا یک اثر ثبت شده ملی در خاک مازندران را در شرایطی که مدیران میراث فرهنگی مازندران در خواب زمستانی هستند از استان مازندران جدا کنند !....(ادامه)
عکس: اعتراض زن لبنانی به نشریه فرانسوی
(ادامه)
عکس: علی مطهری با زره و سپر
(ادامه)
این گیاه روده تان را جارو میکند!
اسفناج از نظر داشتن ویتامین B 3 بسیار غنی است، بنابری این داروی مهمی برای برطرف کردن بیماری پلاگرا است (ادامه)
قرص آهن را آخر شب بخورید
یک متخصص آنکولوژیست به خانم‌ها توصیه کرد برای جذب بیشتر، قرص آهن را آخر شب مصرف کنند. (ادامه)
مخالفت روحانی باطرح یارانه‌ای ۲وزیر
وزرای اقتصاد و رفاه در حالی با معمای حذف پولدارهای یارانه بگیر درگیرند که به گفته دولتمردان، رئیس جمهور با سرک کشیدن به حساب‌های مردم مخالف است.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
دعوای برره ای استقلالیها در کیش! + عکس
این تصویری است که از آخرین تمرین استقلال در کیش منتشر شده است.(ادامه)
تصاویر/ آزادی دو دختر ایتالیایی از اسارت داعش
دو دختر ایتالیایی که تابستان گذشته به دست عناصر داعش ربوده شده بودند، بامداد امروز به رم رسیدند. "گرتا رمالی" (20 ساله) و "وانسا مارزولو" (21 ساله) از طریق ترکیه به فرودگاه نظامی در اطراف رم منتقل شدند. وزیر کشور لبنان در مراسم استقبال از این دو نفر حضور داشت، این دو دختر سپس برای معاینه به بیمارستان منتقل شدند. قرار است این دو دختر در دادگاه مبارزه با تروریسم در ارتباط با پرونده ربوده شدنشان توضیح دهند.(ادامه)
انتشار جزئیاتی از مفاد تحریم‌های ضد ایرانی کنگره
بر اساس این گزارش، در کنگره آمریکا نمایندگان جمهوری‌خواه پشت طرحی صف کشیده‌اند که قصد دارد از اختیارات قوه مجریه برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی‌اش در قبال ایران بکاهد. (ادامه)
نفت ایران کمتر از ۴۳ دلار شد
شمال نیوز: قیمت سبد نفتی اوپک در معاملات روز پنج شنبه با افزایش ۱.۵ دلاری به ۴۳.۱۴ دلار رسید و نفت سنگین ایران در این روز کمتر از ۴۳ دلار برآورد شد. (ادامه)
خوشحال‌کننده‌ترین خبر عمر حسن روحانی
حجت‌الاسلام حسن روحانی می‌گوید خوشحال‌کننده‌ترین خبر تمام عمر خود را، ۳۶ سال پیش در چنین روزی شنیده است. (ادامه)
تخریب جنگل ابر برای یک ساعت راه کمتر
این جنگل در سال ۸۹ توسط سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفته است. (ادامه)
شنبه بارانی کشور
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روز شنبه 27 دی ماه با نفوذ جریانات سرد شمالی ضمن کاهش دما در سواحل دریای خزر بارش در این نواحی رخ خواهد داد. این روز سامانه بارشی به تدریج نیمه شرقی کشور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش پراکنده در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شنبه بارانی کشورشرق خواهیم داشت. (ادامه)
گوشی‌های برتر سال 2014
(ادامه)
26 دی سالروز فرار تاریخی شاه مخلوع ایران است؛ فراری که سقوط رژیم شاه را حتمی کرد و باعث شد کمتر از یکماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسد. 26 دیماه، روزی که شاه رفت + تصاویر(خبر)
26 دی سالروز فرار تاریخی شاه مخلوع ایران است؛ فراری که سقوط رژیم شاه را حتمی کرد و باعث شد کمتر از یکماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسد.(ادامه)
تمدید بازداشت شیخ علی سلمان
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.