.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: هر کس او را نمی‌شناخت، با معرفی سردار، لبخندی بر لبانش می‌نشست و پسر جوان را بغل می‌کرد و می‌بوسید. فرزند "عماد مغنیه" به شهادت رسید +تصاویر
شمال نیوز: هر کس او را نمی‌شناخت، با معرفی سردار، لبخندی بر لبانش می‌نشست و پسر جوان را بغل می‌کرد و می‌بوسید.(ادامه)
عکس/ فرزند عماد مغنیه در کنار آقازاده های ایرانی
شمال نیوز: در این واقعه، تعدادی از رزمنده گان «مقاومت اسلامی لبنان(شاخه ی نظامی حزب الله)» توفبقِ شهادت پیدا کردند که یکی از آنان، «جهاد عماد مغنیه» پسر «حاج رضوان» فرمانده‌ی شهید «مقاومت اسلامی لبنان» بود. (ادامه)
شمال نیوز : موافقان طرح استانی شدن انتخابات؛ این طرح را خوب و مناسب می‌دانند به این دلیل که اختلافات قومی و قبیله ای، خرید و فروش رای و یا شام و ناهار دادن به مردم برای جمع آوری رای و هزینه های سنگین انتخاباتی از بین خواهد رفت....
استانی شدن انتخابات مجلس = برچیده شدن بساط شام و ناهار
شمال نیوز : موافقان طرح استانی شدن انتخابات؛ این طرح را خوب و مناسب می‌دانند به این دلیل که اختلافات قومی و قبیله ای، خرید و فروش رای و یا شام و ناهار دادن به مردم برای جمع آوری رای و هزینه های سنگین انتخاباتی از بین خواهد رفت.... (ادامه)
واکنش به ساخت مستند مرتضی پاشایی
عموی زنده یاد مرتضی پاشایی گفت: خانواده مرتضی اجازه ساخت فیلم مستند را صادر نکرده و هر گونه اقدامی دراین خصوص غیر قانونی است. (ادامه)
پارتی مختلط شبانه در آمل و دستگیری 20 دختر و پسر
دختر و پسرهای جوان با وضع ناهنجار و حالتی غیر عادی بر اثر مصرف مشروبات الکلی و قرص‌های روان‌گردان توسط نیروهای امنیتی سپاه و همکاری پلیس دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : بیش از 17 ماه از عمر دولت يازدهم می گذرد اما هنوز دولت یازدهم نخواسته اند يا به قول خودشان  نتوانسته اند ليست ثروتمندان را براي حذف يارانه نقدي آنان آماده كند.لیستی که از زمان محمود احمدی نژاد و از همان روزهایی که مرحله اول هدفمندی یارانه ها آغاز شد و یارانه بگیری رواج پیدا کرد.... یوسفیان ملا: دولت می ترسد با حذف یارانه نقدی رای از دست بدهد!
شمال نیوز : بیش از 17 ماه از عمر دولت يازدهم می گذرد اما هنوز دولت یازدهم نخواسته اند يا به قول خودشان نتوانسته اند ليست ثروتمندان را براي حذف يارانه نقدي آنان آماده كند.لیستی که از زمان محمود احمدی نژاد و از همان روزهایی که مرحله اول هدفمندی یارانه ها آغاز شد و یارانه بگیری رواج پیدا کرد....(ادامه)
پيش‌بيني بازي ايران امارات اززبان کارشناسان
مطابق معمول از اهالي فوتبال ايران درباره نتيجه احتمالي بازي ايران و امارات پرسيده ايم، مسابقه اي که فردا پيروزي در آن ضامن صدرنشيني ما در گروه سوم به مرحله مقدماتي خواهد بود.(ادامه)
سيد احمد خميني در مشهد /عکس
شمال نیوز: سید احمد خمینی عکسی از خود در مشهد با عنوان آخرین روز سفر در شبکه اجتماعی خود در اینستاگرامش منتشر کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: ضرورت بازنگري در كيفيت عزل و نصب ها و بررسي دقيق عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي استان و همچنين چرايي تداوم حضور مديران كم كار ، غير متخصص و غير مرتبط در مناصب مديريتي ،از استاندار مازندران بعنوان نماينده عالي دولت در استان انتظار مي رود اين مسئله را فراتراز اقدامي شعاري و ژورناليستي بعنوان يكي از مطالبات مهم شهروندان در دستور كار قرار دهند. مديران ناكارآمد،عامل مهم توسعه نيافتگي مازندران
شمال نیوز: ضرورت بازنگري در كيفيت عزل و نصب ها و بررسي دقيق عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي استان و همچنين چرايي تداوم حضور مديران كم كار ، غير متخصص و غير مرتبط در مناصب مديريتي ،از استاندار مازندران بعنوان نماينده عالي دولت در استان انتظار مي رود اين مسئله را فراتراز اقدامي شعاري و ژورناليستي بعنوان يكي از مطالبات مهم شهروندان در دستور كار قرار دهند.(ادامه)
عربستان بد جوری حذف شد !
ازبکستان بعد از ۱۰ دقیقه هولناک مقابل عربستان که در آستانه حذف از جام‌‌ملت‌ها قرار گرفت، به بازی بازگشت و با کسب برتری مقابل حریف به دور بعد راه یافت.(ادامه)
حداقل و حداکثر مبلغ عیدی کارگران تعیین شد
حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و ۲۱۶ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۸۲۶ هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
دستگیری ۸۴ نفر در پارتی شبانه توسط سپاه
(ادامه)
خواستگاری دختر ایرانی از علیرضا حقیقی در استرالیا (عکس)
در حاشیه بازی ایران و قطر یکی از تماشاگران ایرانی از دروازه بان ایران خواستگاری کرد. (ادامه)
جزئیات شکایات مردم از آزمون استخدامی 91
خبر دیگر از نهاد کتابخانه ها این که، دومين دوره مسابقه خاطره نويسي كتابداران و اعضاي كتابخانه هاي عمومي كشور برگزار مي شود.(ادامه)
تسطیح و رفع تجاوزات حریم اختصاصی خط 30 اینچ انتقال گاز رشت- رامسر+ عکس
شمال نیوز : دکتر ابراهیم زاده با ابراز رضایت از تلاش همکاران منطقه 9 گاز افزود :به لطف الهی با تلاش و سختکوشی همکاران من و بکار گیری ماشین آلات مورد نیاز عملیات تسطیح و رفع تجاوزات به خوبی و با موفقیت در حال انجام است ....(ادامه)
آغاز فعالیت نمایندگی شرکت فاینتل کره جنوبی درمازندران/تصاویر
(ادامه)
سرطان معده یک هنرمند دیگر را قربانی کرد
(ادامه)
حداقل عیدی امسال کارگران تعیین شد
حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و ۲۱۶ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۸۲۶ هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
آخرین وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان
(ادامه)
ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
(ادامه)
فرار دختر ایرانی از دست داعش + تصاویر
«ترانه شکیل» دختر ایرانی الاصلی که در انگلستان زندگی می کرد، چند ماه پیش بدون اینکه به کسی بگوید به همراه فرزند نوزاد خود انگلستان را به مقصد سوریه ترک کرد. (ادامه)
جاده کرج - چالوس برفی است
(ادامه)
اعلام خط فقر ماهانه برای هر ایرانی
معاون رفاه اجتماعي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي خط فقر براي هر ايراني را ماهانه ۲۵۰ هزار تومان اعلام كرد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
انحلال یک موسسه اعتباری نهایی شد
(ادامه)
دومین کالا برگ دریافت نفت درگیلان اعلام شد
(ادامه)
معاون قوه قضاییه وارد مازندران شد+برنامه‌ها
(ادامه)
دیداری نوستالژیک به یاد نسل قدیم فوتبال ساری
ستارگان سابق شهرداری ساری روز چهارشنبه به میدان خواهند رفت(ادامه)
پیام مجمع نمایندگان استان مازندران در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی
(ادامه)
یونسی: تهديد شبكه هاي مجازي را به فرصت تبديل كنيم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.