.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
احمدی نژاد سال آینده با روزنامه جدید
(ادامه)
شمال نیوز : جنگل های انبوه و چند میلیون سالۀ شهرستان که از قدیمی ترین نوع جنگل های دنیاست، محلی است برای درآمدهای میلیونی و گاه میلیاردی عده ای انگشت شمار که انگار قرار است بعد از آنها دنیا به پایان برسد و وظیفۀ آنان تمام کردن جنگل است. با خروج دامداران از جنگل.... از محرومیت « سوادکوه » تا سود میلیاردی عده ای انگشت شمار !
شمال نیوز : جنگل های انبوه و چند میلیون سالۀ شهرستان که از قدیمی ترین نوع جنگل های دنیاست، محلی است برای درآمدهای میلیونی و گاه میلیاردی عده ای انگشت شمار که انگار قرار است بعد از آنها دنیا به پایان برسد و وظیفۀ آنان تمام کردن جنگل است. با خروج دامداران از جنگل....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های ورزشی
(ادامه)
مُهر حکم‌شان خشک نشده دستگیر شدند!
خبر دستگیری یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان که در سال جاری حکم مدیریتی‌اش را از وزیر ورزش گرفته بود، شائبه‌ساز شد که آیا این دستگیری‌ها برای پاک‌سازی است یا ... (ادامه)
گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با سردار رشید اسلام محمد علی‌الله دادی در حین بازدید از منطقه «قنیطره» مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسیدند.
شهادت سردار الله‌دادی در منطقه «قنیطره» سوریه توسط بالگرد اسرائیلی(خبر)
گروهی از رزمندگان و نیروهای مقاومت اسلامی همراه با سردار رشید اسلام محمد علی‌الله دادی در حین بازدید از منطقه «قنیطره» مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسیدند. (ادامه)
رضا رشیدپور جواب عموی پاشایی را داد
رضا رشیدپور، مجری، تهیه‌کننده ، کارگردان و بازیگر تلویزیون و سینما در آخرین استاتوس فیس بوکی خود نسبت به اظهارات اخیر منصور پاشایی، عموی مرحوم مرتضی پاشایی درباره مستند "سیب" واکنش نشان داد. (ادامه)
پیام دو کلمه‌ای نصرالله به اسرائیل
این پبام که بدون هیچ توضیحی و به دو زبان عبری وعربی با عکسی از دبیرکل حزب‌الله بر روی خروجی سایت شبکه المنار قرار گرفته، در واقع اعلام جنگ نصرالله به رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. (ادامه)
37 آپشن‌ دنا اعلام شد
شورای رقابت فهرستی از 37 قطعه منتشر کرده که خودروی دنا با قیمت تعیین شده 42 میلیون تومان، باید از آن برخوردار باشد. (ادامه)
وزیر بهداشت چشم کروبی را معاینه کرد
وزیر بهداشت و درمان به آقای کروبی گفته است که پس از استفاده ی دارو، در زمان مناسب عمل خواهد شد. (ادامه)
تمایل زنان ایرانی به همسر خارجی
(ادامه)
صادقعلی رنجبر توهین به پیامبر اعظم(ص)، تاوان وحدت مسلمانان جهان!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
عکس/ تشییع باشکوه شهید جهاد مغنیه
(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شبکه تبرستان، با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما، مسئولان ارشد استانی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مازندران در ساری برگزار می‌شود..... مدیرکل جدید صدا و سیمای مازندران معارفه می شود
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شبکه تبرستان، با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما، مسئولان ارشد استانی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مازندران در ساری برگزار می‌شود.....(ادامه)
معوقات بانکی مازندران 20 هزار میلیارد است
(ادامه)
تولد دهکده توریستی با مرگ کارخانه نساجی!
(ادامه)
"بن‌نقدی 100هزارتومان می‌شود"
(ادامه)
توکلی: ظریف نباید به فرانسه می‌رفت
(ادامه)
پیام دو کلمه‌ای حسن نصرالله به اسرائیل
(ادامه)
عیدی کارمندان دولت تعیین شد
سال گذشته نیز عیدی کارمندان 503 هزار تومان تعیین شده بود (ادامه)
مهمترین مشکل روستا ها در بازنگری طرح ها خط مرزی دو روستا
(ادامه)
ایران مقتدرانه صعود کرد
(ادامه)
وضعیت نقل‌و انتقال فرهنگیان مشخص شد
(ادامه)
آماده کردن مزار پدر برای دفن پسر+عکس
(ادامه)
جایگزین احتمالی یارانه نقدی در سال 94
عضو کمیسیون انرژی مجلس از احتمال تبدیل یارانه نقدی به کارت انرژی در سال آینده خبر داد و گفت: در صورت تصویب طرح در سال آینده تمام خانوارهای ایرانی از کارت انرژی بهره‌مند می‌شوند (ادامه)
گوچی ایران را صدرنشین کرد
تیم ملی ایران با برتری یک بر صفر برابر امارات به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد. (ادامه)
جوانان 52 درصد مرگ ناشی از حوادث کار
(ادامه)
شمال نیوز : مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز، با یادآوری مقدس شمردن کار در آموزه های دینی اظهار داشت : هدف این دیدارها بررسی مشکلات بوده و اینکه کار و آموزش و امکانات و ابزار کار را برای تحقق اهداف سازمان با فرهنگ و محیط کار وقف دهیم و هیچگاه فراموش نکنیم که در آموزه های دینی از کار به عنوان یک امر مقدس یاد شده است . دکتر ابراهیم زاده : نظم و انضباط اداری سرلوحه کار در یک سازمان است
شمال نیوز : مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز، با یادآوری مقدس شمردن کار در آموزه های دینی اظهار داشت : هدف این دیدارها بررسی مشکلات بوده و اینکه کار و آموزش و امکانات و ابزار کار را برای تحقق اهداف سازمان با فرهنگ و محیط کار وقف دهیم و هیچگاه فراموش نکنیم که در آموزه های دینی از کار به عنوان یک امر مقدس یاد شده است . (ادامه)
مجوز واردات شکر به چهار شرکت خاص+سند
(ادامه)
نظر دولت درباره‌لغو افزایش‌قیمت مسکن‌مهر
(ادامه)
ترور فرماندهان حزب‌الله، بازی با خون بود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.