.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز :  اگر چه نام مازندران به لحاظ استعدادهای خدادادی در حوزه اقلیم، در ردیف استانهای توانمند و برخورداری همچون خراسان و اصفهان و آذربایجان شرقی و غیره قرار داده شده و از اینکه به خودگردانی نرسیده است، حیرت... ساماندهی مدیریتی مازندران ؛ از عقب افتادگی امروز، تا خودگردانی فردا !
شمال نیوز : اگر چه نام مازندران به لحاظ استعدادهای خدادادی در حوزه اقلیم، در ردیف استانهای توانمند و برخورداری همچون خراسان و اصفهان و آذربایجان شرقی و غیره قرار داده شده و از اینکه به خودگردانی نرسیده است، حیرت...(ادامه)
تکذیب خبر تحسین فیاضی از مطهری
(ادامه)
واکنش امام جمعه موقت تهران به اتفاقات اخیر مجلس
خطیب جمعه تهران با بیان این که اهانت به پیامبر اسلام(ص) در غرب نشان دهنده دشمنی آشکار آن ها با اسلام است، گفت: غرب متوجه جاذبه قوی اسلام شده است و برای متوقف کردن سرعت پیشروی آن دست به این گونه اقدامات جاهلانه می زنند. (ادامه)
پاسخ عارف به این سئوال که اگر سرلیست انتخابات مجلس نشد، چه می کند؟
عارف گفت: همه ما سرلیست اصلاح‌طلبان هستیم. (ادامه)
بانک‌ها در ضرر سرمایه‌گذاران هم شریک شوند
شمال نیوز: فشارهای زیادی به برخی واحدهای تولیدی وارد شده به طوری که نه تنها خود در مسیر تولیدی قدم نمی‎گذارند بلکه دیگران را هم نسبت آن نهی می‌کنند.(ادامه)
حسن رمضانزاده مدیران و مسئولان ازسیره نبوی بیاموزند(ديدگاه)
حسن رمضانزاده(ادامه)
محمد طاهر یعقوبی نخستین انقلابی؛ شهید نواب صفوی(يادداشت)
محمد طاهر یعقوبی(ادامه)
علیرضا حقیقی روی دوش سردار
(ادامه)
لکسوسی که سر و ته آن معلوم نیست
لکسوس ۲۰۵۴ یکی از طرح های جالبی است که این شرکت چند سال پیش آن را ارائه کرد و از آن در یک فیلم سینمایی نیز استفاده شده است. طرح این خودرو کمی تپل و عضلانی است و قسمت های مختلف بدنه اش خیلی بزرگ ساخته شده اند.(ادامه)
مخالفت روحانی باطرح یارانه‌ای ۲وزیر
(ادامه)
آخرین وضعیت اکبر عبدی
(ادامه)
شرط حقیقی برای گرفتن عکس با خانمها
پس از بازگشت تیم ملی از ورزشگاه و زمانی که هواداران تیم ملی با بازیکنان عکس می انداختند بین یکی از بوقچی های ساکن استرالیا و علیرضا حقیقی جر و بحثی پیش آمد که کار به درگیری لفظی کشید. (ادامه)
تصویر نادیده از حاج قاسم سلیمانی در هواپیما
تصویر جدیدی از حاح قاسم سلیمانی که در برخی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده مورد استقبال قرار گرفته است . این تصویر داخل هواپیما را نشان می دهد در حالی که حاج قاسم سلیمانی با بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه در حال گفت و گو است. این تصویر تا کنون به صورت رسمی منتشر نشده بود.(ادامه)
«قویترین مرد ایران» به کدام کشور گریخت؟
مردی که سنگین‌ترین وزنه‌ها را بر می‌داشت و خارق‌العاده‌ترین کارها را در مسابقات انجام می‌داد، بعد از جنایتی دور از ذهن برای فرار از مجازات تن به زندگی مخفیانه داده است.(ادامه)
عکس/ آیت الله طالقانی در کنار خانواده
(ادامه)
تشییع جانباز شهید محمد ذبیحی+ تصاویر
شمال نیوز: پیکر پاک جانباز شیمیایی حاج محمد ذبیحی امروز از مقابل بهداری سپاه شهر گرگان بر روی دستان مردم ولایت‌مدار گرگان و همرزمان این شهید گرانقدر در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان در جوار یاران شهیدش آرام گرفت.محمد ذبیحی پس از تحمل سال‌ها رنج و درد، عصر سه‌شنبه این هفته در بیمارستان دارفانی را وداع گفت. محمد ذبیحی در هشت سال دفاع مقدس از دلاوران عملیات بیت المقدس، رمضان، کربلای ۴، ۵و ۱۰ و والفجر ۸ و ۱۰ بود.(ادامه)
مشاجره لفظی اوباما و یک‌سناتور برسر ایران
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که رئیس‌جمهور اوباما و یک سناتور دموکرات حامی تحریم‌های تازه علیه ایران به هم الفاظ تندی رد و بدل کردند.(ادامه)
وایبر و واتس‌آپ در کدام کشورها فیلتر است؟
مسائل مالی و سیاسی سبب شده است که در برخی کشورها نیز مردم با فیلترینگ نرم افزارهایی همچون واتس آپ و وایبر روبرو شوند! (ادامه)
اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت به طور دفعی و بدون هیچ زمینه‌ای واقع شود، مسلماً جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت. بدین علت حکمت الهی مقتضی تدریجی بودن این اتفاق عظیم است. علامه حسن زاده: ظهور اتفاق افتاده است!
اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت به طور دفعی و بدون هیچ زمینه‌ای واقع شود، مسلماً جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت. بدین علت حکمت الهی مقتضی تدریجی بودن این اتفاق عظیم است.(ادامه)
کسی حق برهم زدن کنسرتهای مجاز راندارد
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون طرحی در مجلس با امضای ۱۷۰ نفر از نمایندگان مبنی بر برگزاری انتخابات استانی مجلس آماده شده چرا که اعتقاد داریم با برگزاری انتخابات، شوراها نیز تقویت می‌شوند. طرح برگزاری انتخابات استانی مجلس ۱۷۰ امضا
شمال نیوز: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون طرحی در مجلس با امضای ۱۷۰ نفر از نمایندگان مبنی بر برگزاری انتخابات استانی مجلس آماده شده چرا که اعتقاد داریم با برگزاری انتخابات، شوراها نیز تقویت می‌شوند.(ادامه)
دختر ایرانی در بین نامزدهای اسکار
(ادامه)
سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت داعش را خود عراقیها با کمک ایران که نقش برجسته ، مشورتی و تدارکاتی دارد متوقف کردند.

 
آمریکا نمی‌خواهد داعش را نابود کند/ قاسم سلیمانی داعش را متوقف کرد/برادران ایرانی نقش فرماندهی را در عراق بر عهده گرفته اند (خبر)
سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان گفت داعش را خود عراقیها با کمک ایران که نقش برجسته ، مشورتی و تدارکاتی دارد متوقف کردند. (ادامه)
لحظه غرق ‌شدن ‌2 دختر در ‌شورابیل +عکس
هفت دانشجو برای گرفتن عکس یادگاری روی سطح یخ بسته دریاچه شورابیل می روند که به علت نازک بودن قطر یخ سطح دریاچه، دو دانشجوی دختر و یک دانشجوی پسر داخل آب فرو می روند. دختران در حالی که دست در دست هم داشتند غرق می شوند و نمی توانند خود را بیرون بکشند. (ادامه)
حذف 20 میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به اینکه دولت براساس قانون باید ثروتمندان را از دریافت یارانه نقدی حذف کند، حداقل می‌تواند ۲۰ تا ۳۰ میلیون پولدار را از یارانه نقدی حذف کند. خبرگزاری فارس: دولت به راحتی می‌تواند ۲۰ میلیون نفر را از دریافت یارانه نقدی حذف کند. (ادامه)
دستِ یخ زده یک مدافع حرم+تصاویر
(ادامه)
گلایه فرماندار چالوس از عملکرد بانک‌ها
(ادامه)
کاهش نسبی دمای هوا در مازندران
(ادامه)
عروس و داماد زمان قاجار /عکس
تصويري از يک زوج در زمان قاجار(ادامه)
بقعه درویش فخرالدین یا بقعه آرامگاهی گلما معروف به برج پیزا در روستای گلمای ساری قرار دارد.
نمونه تاریخی برج پیزا در ساری +عکس
بقعه درویش فخرالدین یا بقعه آرامگاهی گلما معروف به برج پیزا در روستای گلمای ساری قرار دارد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.