.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بهزاد فراهانی به گلشیفته نامه نوشت؟
در یکی از صفحات فیسبوک منتسب به بهزاد فراهانی ، نامه ای خطاب به گلشیفته فراهانی منتشر شده است.(ادامه)
حرف های درگوشی آندو و دژاگه /عکس
(ادامه)
محدودیت‌ ترافیکی محور‌‌های منتهی به شمال
تردد ‌خودروها از ساعت 14 تا 24 روز آینده از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده ‌و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 ‌از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج، یک طرفه ‌است(ادامه)
گلایه آیت الله مکارم از رسانه‌های داخلی
آیت الله مکارم شیرازی گفتند: متاسفانه برخی رسانه های ما در خواب هستند؛ وقتی بیان می کنیم که این شبکه هایی که دارید، باید پاک سازی کنید والا بلا بر جوانان ما وارد می شود می گویند که ما نمی توانیم در مقابل این فضا بایستیم(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
پسر رونالدو، طرفدار مسی!/عکس
پسر کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان یکی ازطرفدرران رقیب پدرش می‌باشد.(ادامه)
راه جایگزین درآمدنفتی اززبان آیت الله‌ جوادی
(ادامه)
۴ عامل اول مرگ ایرانیان اعلام شد
(ادامه)
دست داشتن آقازاده‌ها در واردات شکر؟
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح پنجشنبه، ۲۵ دی
در آخرین داد و ستدهای امروز بازار سکه و طلای تهران؛ هر قطعه سکه تمام، ۹ میلیون و ۹۲۰هزار ریال، هر قطعه سکه یک گرمی ۱ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۱ میلیون و۱۲هزار و پانصد ریال قیمت گذاری شد. (ادامه)
شب اول قبرچه سئوالاتی می پرسند؟+پاسخها
(ادامه)
برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مازندران
(ادامه)
جشن برق‌دار شدن تمامی روستاهای نوشهر برگزار می‌شود
فرماندار نوشهر گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر جشن برق‌دار شدن تمامی روستاهای نوشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در کجور برگزار می‌شود.(ادامه)
بزرگترین‌باند‌قاچاق‌موادمخدر‌مازندران‌متلاشی‌شد
معاون فرماندار ویژه آمل گفت: با تلاش و هوشیاری عوامل نیروی انتظامی و اطلاعات بزرگ‌ترین باند موادمخدر از نوع شیشه در آمل متلاشی شد.(ادامه)
همدلی دانش‌آموزان با معلم سرطانی
(ادامه)
دادستانی:حکم فیلترینگ به قوت خود باقیست
دادستان تهران اعلام کرد: پرونده جیسون رضائیان با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی پیش از این مدیركلی طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا، مدیركلی پژوهش های رادیو و مدیریت ارتباطات اداره كل روابط عمومی ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیر کل مرکز تحقیقات صداوسیما را عهده دار بوده است.... صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مازندران می شود
شمال نیوز : وی پیش از این مدیركلی طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا، مدیركلی پژوهش های رادیو و مدیریت ارتباطات اداره كل روابط عمومی ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیر کل مرکز تحقیقات صداوسیما را عهده دار بوده است....(ادامه)
تعزیر متصدیان هتل و رستوران در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از تعزیر متصدیان چند هتل و رستوران در این استان خبرداد. (ادامه)
شاید این روزها که مردم ما با مشکلات اقتصادی فراوان و بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می کنند، بهتر است که مسوولین استانداری مازندران همه تلاش خود را برای گشودن گره زندگی مردم بکار گیرند و برنامه های رئیس جمهور و دغدغه های ایشان را عملی کنند تا اینکه عکس او را قاب کنند و .... عملی کردن برنامه ها مهم تر است یا نصب تصاویر بزرگ رئیس جمهور در استانداری ؟!
شاید این روزها که مردم ما با مشکلات اقتصادی فراوان و بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می کنند، بهتر است که مسوولین استانداری مازندران همه تلاش خود را برای گشودن گره زندگی مردم بکار گیرند و برنامه های رئیس جمهور و دغدغه های ایشان را عملی کنند تا اینکه عکس او را قاب کنند و ....(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه
(ادامه)
پنجشنبه‌ها؛ کلاس تقویتی ممنوع
(ادامه)
«مجلس جای گفتگوی حکیمانه و خردمندانه است. شما یک حرفی میزنید، استدلالی دارید، استدلالتان را ذکر می کنید؛ بعد نفر بعدی می آید، میگوید به این دلیل، حرف ایشان غلط است.»
مجلس جای گفتگوی خردمندانه است/ بگذارید سخن بیان شود و بعد رد کنید(خبر)
«مجلس جای گفتگوی حکیمانه و خردمندانه است. شما یک حرفی میزنید، استدلالی دارید، استدلالتان را ذکر می کنید؛ بعد نفر بعدی می آید، میگوید به این دلیل، حرف ایشان غلط است.» (ادامه)
انتقاد نماینده اصلاح‌طلب مجلس از میتینگ‌های انتخاباتی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان
یک نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است برگزاری همایش های سیاسی از سوی جریانات سیاسی چه اصولگرا چه اصلاح طلب تنها جنبه ظاهری دارد نه عملکرد حزبی. (ادامه)
تعطیلی دفاتر جهانی واحد مرکزی خبر؟
(ادامه)
جلسه سنا در مورد تحریم های ضد ایرانی
(ادامه)
واکنش هاشمی به نگرانی‌ها درباره انتخابات خبرگان
وی با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب، مبنی بر حق الناس بودن رای مردم از زمان تبلیغات انتخاباتی تا تایید صلاحیت ها، رای گیری و شمارش آرا، اظهارداشت: این جمله ایشان آشکارترین تفسیر بندهای مربوط به انتخابات در قانون اساسی است و کسی نمی تواند فراتر از ایشان قوانین بالا دستی جمهوری اسلامی را تفسیر کنند. (ادامه)
بالاخره ایرانی‌های استرالیا سرمایه تیم ملی هستند یا خیر؟
حمایت استرالیایی‌ها از تیم ملی کشورمان در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا به حدی بود که حتی رسانه‌های استرالیایی را به وحشت انداخت و سایت AFC در گزارش بازی نوشت «انگار ایران در تهران بازی می‌کرد». علی‌رغم این استقبال گرم از تیم ملی برخی مسئولان فدراسیون از بازیکنان تیم ملی خواسته‌اند مراقب حرکات برخی از تماشاگران تیم ملی باشند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضاییه نقطه آغاز حرکت منسجم و پيشگيرانه عليه فساد را دستگاههای اجرایی کشور دانست و گفت: قوه قضاییه از عزم و اراده دولت در مقابله با فساد و برخورد با بسترها و منشأ فسادهای اقتصادی حمایت می کند و خواهان افزایش نظارت­های دولت در پیشگیری از وقوع جرایم اقتصادی است. دولت بحث مبارزه با فساد را به طور جدی در دستور کار قرار دهد(خبر)
شمال نیوز: رئیس قوه قضاییه نقطه آغاز حرکت منسجم و پيشگيرانه عليه فساد را دستگاههای اجرایی کشور دانست و گفت: قوه قضاییه از عزم و اراده دولت در مقابله با فساد و برخورد با بسترها و منشأ فسادهای اقتصادی حمایت می کند و خواهان افزایش نظارت­های دولت در پیشگیری از وقوع جرایم اقتصادی است.(ادامه)
شروط سربازی نخبگان وکسرخدمت غیرنخبگان
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به خبری درخصوص نصف شدن طول مدت سربازی نخبگان و استعدادهای برتر، جزییات مربوط به بهره‌مندی نخبگان و استعدادهای برتر از تسهیلات خدمت وظیفه عمومی را تشریح کرد. (ادامه)
شمال نیوز: جان کری وزیر خارجه امریکا دقایقی پس از پایان نشست دوجانبه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در ژنو گفت: هنوز داریم کار می کنیم.
پیاده‌روی ظریف و کری در خیابان‌های ژنو (+عکس)
شمال نیوز: جان کری وزیر خارجه امریکا دقایقی پس از پایان نشست دوجانبه با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در ژنو گفت: هنوز داریم کار می کنیم. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.