.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پارک علم و فناوری سلامت در مازندران راه اندازی می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دریافت مجوز راه اندازی پارک علم و فناوری در حوزه سلامت در استان خبر داد.(ادامه)
بارفتن بیرانوند کارم در پرسپولیس سخت می‌شود
دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: با رفتن بیرانوند قطعا کار من هم سخت‌تر خواهد شد اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم.(ادامه)
قیمت سکه، طلا، دلار در ۴ تیر ۹۹
صرافی ملی ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار را ۱۹ هزار و ۵۹۵ تومان اعلام کرد.هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران به قیمت ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
مضرات مصرف آب یخ؛ از تجمع چربی در کبد تا تشدید حملات میگرنی
یک متخصص تغذیه با اشاره به مضرات نوشیدن آب سرد، گفت: بسیاری از درد‌های ناشناخته شکم می‌تواند به علت مصرف آب یخ باشد.(ادامه)
تصویب افزایش حق مسکن در هیات دولت
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد افزایش کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار را با قید دو فوریت جهت بررسی و تصویب به هیئت وزیران ارایه کرد که مورد تصویب قرار گرفت.(ادامه)
زمان آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید.(ادامه)
آزمون مدارس نمونه دولتی مازندران حضوری برگزار می‌شود
آزمون مدارس نمونه دولتی فقط برای دانش آموزان ورودی پایه نهم به دهم و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.(ادامه)
عکس/ تونل‌های ضدعفونی ورزشگاه فولاد
استادیوم شهدای فولاد با نصب تونل‌های ضدعفونی مهیای دیدار امشب فولاد-استقلال شد .(ادامه)
مصرف این ۵ ویتامین ضروری را بیشتر کنید
مصرف مکمل‌های غذایی یکی از بهترین راههاست برای اینکه از وضعیت مطلوب بدنمان در هنگام بحران ویروس کرونا اطمینان حاصل کنیم. از این گذشته، سلامتی بدن، مساویست با ایمنی بالا تر، که در نتیجه به محافظت کافی در برابر Covid-۱۹ منجر می‌شود.(ادامه)
تصویری باورنکردنی از ازدحام در پرواز استقلالی ها
تیم فوتبال استقلال با پرواز به اهواز رفت تا روبروی فولاد قرار بگیرد. چارتر نبودن پرواز استقلال و همسفر بودن با دیگر مسافران اما باعث شد فرهاد مجیدی نسبت به وضعیت پرواز تیمش اعتراض داشته باشد. حالا اما در همین رابطه تصویری عجیب و باورنکردنی از ازدحام شدید و رعایت نسدن فاصله اجتماعی در پرواز آبی ها منتشر شده که منظور فرهاد مجیدی را مشخص می کند.(ادامه)
دریای خزر روز جمعه مواج می‌شود
دریای خزر روز جمعه ۶ تیرماه مواج می‌شود.(ادامه)
تصمیم جدید مجلس برای تشکیل کمیسیون قضایی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از تصمیم این هیئت برای تعیین تکلیف تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی را تشریح کرد.(ادامه)
مازندران میزبان ۱۰ شهید گمنام می شود/ سکانس آخر فیلم خان طومان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه حضور ۳۲۷ شهید گمنام و والامقام در استان اظهار داشت: امسال ۱۰ شهید والامقام و گمنام در استان میزبانی می شود.(ادامه)
کلاهبرداری تلفنی از طریق شبکه‌های اجتماعی در کمین شهروندان
پلیس فتا مازندران درباره کلاهبرداری تلفنی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندان هشدار داد.(ادامه)
قوانین سخت‌گیرانه در دیدار فولاد و استقلال
جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم فولادخوزستان و استقلال تهران در اهواز برگزار شد.(ادامه)
شرط رایگان بودن تست کرونا از زبان وزیر
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد دریافت هزینه تست کرونا، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند.... زنجیره انسانی برای حفظ و حراست از آثار میراث فرهنگی و باستانی آلاشت
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند....(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
12 مکمل برای تقویت مغز و حافظه
کمبود ویتامین C می تواند به حساسیت بیش از حد، خستگی، و افسردگی منجر شود. ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از سلول های عصبی در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.(ادامه)
یک طرفه شدن محور‌های کندوان و هراز
محور‌های کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین روز جمعه ۶ تیرماه یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : وی از مردم خواست همانطور که در اسفندماه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند در این ایام نیز فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و بیشتر در خانه بمانند..... دانشگاه علوم پزشکی گلستان: 2 هفته سخت پیش‌رو داریم
شمال نیوز : وی از مردم خواست همانطور که در اسفندماه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند در این ایام نیز فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و بیشتر در خانه بمانند.....(ادامه)
عکس/ استوری کنایه‌آمیز فرهاد مجیدی درباره وضعیت پرواز استقلالی‌ها
(ادامه)
عکس/ بهشت طبیعت جاده اسالم-خلخال
این جاده مسیری برای ورود به بهشت طبیعت است، چراکه جاده خلخال – اسالم تنها یک جاده جنگلی نیست بلکه ترکیبی از جنگل و دشت، گلزار و آبشار و دریاچه است.(ادامه)
مجیدی سرمایه استقلال است
پیشکسوت باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمایه باشگاه استقلال یاد و ابراز امیدواری کرد این مربی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.(ادامه)
عوارض مصرف بیش از حد کافئین چیست؟
کافئین بیشترین محرک روانشناختی در جهان است و تنها ماده‌ای است که مقدار آن در هیچ کجا اعم از چای، قهوه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا تنظیم نمی‌شود. اما در حالی که بیشتر مردم کافئین را در دوزهای ایمن و تعدیل شده مصرف می‌کنند، اما پودر خالص و غلیظ آن بسیار قدرتمند بوده و در صورت مصرف بیش از حد آن بسیار خطرناک خواهد بود.(ادامه)
۵۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند. کرونا ۵۹ نفر دیگر را در مازندران زمین گیر کرد
۵۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.(ادامه)
ماسک هندی +عکس
ماسک جالب یک مرد هندی را مشاهده کنید.(ادامه)
دختر سردار سلیمانی در وزارت خارجه +عکس
نشست ستاد پیگیری شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور ظریف و زینب سلیمانی در محل وزارت امور خارجه ایران برگزار شد.(ادامه)
هوای گرم تابستانه همچنان مهمان مازندران
دمای هوای مازندران امروز هم تا ۳۶ درجه خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ضرورت تک نرخی شدن ارز می گوید از آنجایی که در حال حاضر مصرف کننده اصلی از تخصیص ارز دولتی منتفع نمی شود، باید این اعتبارات را با مکانیزمی دقیق در اختیار آنها قرار داد. ارز تک نرخی و آزاد شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ضرورت تک نرخی شدن ارز می گوید از آنجایی که در حال حاضر مصرف کننده اصلی از تخصیص ارز دولتی منتفع نمی شود، باید این اعتبارات را با مکانیزمی دقیق در اختیار آنها قرار داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.