.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اینکه دولت در این ۷ سال برای مسکن، ‌خودرو، قیمت کالاهای اساسی، سبد غذایی قشر مستضعف، کنترل و مهار تورم،آنگونه که باید و شاید عمل نکرده بر هیچ کسی پوشیده نیست اما مردم قطعاً از نمایندگان مجلس .... نقدی بر نامه اخیر رؤسای کمیسیون‌های مجلس به رئیس جمهور
اینکه دولت در این ۷ سال برای مسکن، ‌خودرو، قیمت کالاهای اساسی، سبد غذایی قشر مستضعف، کنترل و مهار تورم،آنگونه که باید و شاید عمل نکرده بر هیچ کسی پوشیده نیست اما مردم قطعاً از نمایندگان مجلس ....(ادامه)
توضیحات کویتی‌پور درباره همخوانی خبرساز/ پریچهر دخترم نیست
غلام کویتی‌پور؛ مداح قدیمی درباره حاشیه همخوانی با دختر ۱۳ساله به مناسبت روز دختر توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)
کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا کاهش دما در نوار شمالی کشور و دامنه جنوبی البرز تداوم داشته و موجب خنکی هوا تا دوشنبه ۹ تیر در این مناطق می‌شود، گفت:‌آسمان تهران روز آینده تا ۱۰ تیر ماه صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
دفاع ضرغامی از کویتی‌پور / داش غلام خودِ قطار انقلاب است+ عکس
مدتی پیش ویدئویی از کویتی‌پور، مداح زمان جبهه و جنگ منتشر شد که در آن با دختر ۱۳ ساله‌اش هم‌خوانی کرده بود. (ادامه)
تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی
تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌بینید.(ادامه)
ماجرای ترور آیت‌الله خامنه‌ای به روایت شاهدان عینی
حوادث تلخ تابستان سال ۶۰ در ۶ تیرماه با ترور آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شد و با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از همراهانش و شهادت شهید رجایی و شهید باهنر در ۸ شهریور به اوج خود رسید. (ادامه)
حمله شدید علی پروین به وزیر ورزش
علی پروین سرمربی و بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی و یکی از مشاهیر فوتبال آسیا که روابط صمیمی با سلطانی فر وزیر ورزش داشت، حالا به انتقاد از وی پرداخت. (ادامه)
توییت محسن رضایی درباره ارزش پول ملی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: مردم مطمئن باشند با کنار زدن هواداران آمریکا و مدیریت محفلی و وارداتی در اقتصاد، پول ملی ما قوی‌ترین پول منطقه خواهد شد. (ادامه)
نماینده مردم کرمان طبق توصیه پزشکان باید چند روز نیز دوران قرنطینگی خانگی را طی کند. تصویری از وزیر احمدی‌نژاد روی تخت بیماران کرونایی
نماینده مردم کرمان طبق توصیه پزشکان باید چند روز نیز دوران قرنطینگی خانگی را طی کند.(ادامه)
این ۵ خوراکی چربی‌های بدن را نابود می‌کنند
هنگامی که تصمیم می‌گیرید وزن خود را کاهش دهید معمولا سعی می‌کنید از هر روشی برای تغییر رژیم غذایی خود و کاهش چربی‌های بدن استفاده کنید. اما شاید بد نباشد بدانید که کدام خوراکی‌ها در کاهش چربی‌های بدن موثرند. (ادامه)
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند
واکنش تند دفتر ناطق نوری به ادعای ارتباط او با طبری
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند (ادامه)
روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند: روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد. روند هفت ساله را تغییر دهید؛ مجلس سکوت نخواهد کرد / با هدف احیای انقلابی‌گری پا به میدان گذاشته‌ایم(خبر)
روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند: روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد.(ادامه)
مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان ابلاغ شد
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 1399 را ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی وزارت بهداشت گفت : از دیروز تا امروز ۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۶ مورد بستری شدند..... شناسایی ۲۶۲۸ مورد جدید ابتلا / مجموع جانباختگان به ۱۰۲۳۹ نفر رسید / ۴ استان در وضعیت قرمز
شمال نیوز : سخنگوی وزارت بهداشت گفت : از دیروز تا امروز ۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۶ مورد بستری شدند.....(ادامه)
عکس/ تلخ‌ترین تصویر از وضعیت کوچه‌های اهواز
عدم تعهد مسئولان شهری اهواز به ویژه در بحث جمع‌آوری لجن‌ها و لایروبی جوی‌های روباز موجب ایجاد نارضایتی در مردم شده است؛ و این تصویر قصه پُرغصه اهواز است!(ادامه)
مهاجم استقلال بازی با سایپا را از دست داد
مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت، در دیدار هفته آینده آبی‌پوشان حضور نخواهد داشت.(ادامه)
عکس/ تابستان را چطور با ماسک بگذرانیم؟
توصیه میشود حداقل یک ماسک اضافه همراهتان باشد تا اگر عرق کردید، تعویض کنید.(ادامه)
زمان آخرین پرداخت بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی آخرین وضعیت پرونده مقرری بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا را تشریح کرد.(ادامه)
قیمت سکه، طلا، دلار در ۶ تیر ۹۹
صرافی ملی ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار را ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
مسئول پایگاه قهرمانی مازندران منصوب شد
سیده منیره موسوی بعنوان مسئول پایگاه قهرمانی مازندران منصوب شد.(ادامه)
عکس/ طلبه غسال پای جلسه امتحان مجازی
انجام مراسم غسل و کفن بیمارانی که بر اثر کرونا فوت می‌کنند از همان روزهای ابتدای شیوع این بیماری توسط طلاب جهادی در شهرهای مختلف انجام می‌شد. در تصویر منتشر شده با توجه به فصل امتحانات، حضور یک خواهر طلبه که به صورت داوطلب در غسال خانه کمک می کند در جلسه امتحان دیده می‌شود.(ادامه)
استفاده از ماسک برای پوست مضر است؟
استفاده‌ مداوم از ماسک در برخی افراد باعث مشکلات و تحریکات پوستی می‌شود.(ادامه)
کندوان و هراز امروز یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز بعدازظهر امروز جمعه ۶ تیرماه یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
بزرگترین دریاچه جهان بی تاب است
دریای خزر از امروز به مدت ۴ روز مواج است.(ادامه)
هوای مازندران خنک می‌شود
هوای مازندران امروز جمعه ۶ تیرماه همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
۱۸۶ نجات‌یافته طی ۳۶ روز گذشته در دریای مازندران
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز طرح دریای تاکنون تعداد نجات‌یافتگان در دریا به ۱۸۶ نفر رسید.(ادامه)
جولان کرونا در بابل
۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.... آمار جانباختگان کرونا در کشور از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر رسید....(ادامه)
استفاده از تبلیغات محیطی برای کاهش جرایم
رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم استفاده از تبلیغات محیطی برای کاهش جرایم در استان تاکید کرد.(ادامه)
استاندار : ۳۰ ماموریت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شد/ تقویت نظارت بر بازار
استاندار مازندران گفت: ۳۰ ماموریت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شده و ملاک ارزیابی عملکرد آنان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.