.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۵ استقلالی بازی با سایپا را از دست دادند
تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل ساپیا ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.(ادامه)
عکس/ آمار نهایی دیدار فولاد و استقلال
آمار نهایی دیدار فولاد خوزستان و استقلال در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ خوش و بش مجیدی و نکونام
خوش و بش جواد نکونام و فرهاد مجیدی پیش از شروع دیدار فولادخوزستان و استقلال را مشاهده می کنید.(ادامه)
خودنمایی کرونا در مازندران ادامه دارد
۷۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.(ادامه)
جدول لیگ برتر بعد از شکست استقلال مقابل فولاد
تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست استقلال به رده پنجم جدول رسید. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رئیس اتحادیه وطلا و جواهر ساری با اشاره به التهاب در بازار طلا و سکه و ارزگفت: این مسئله تقاضا برای فروش طلا و جواهر را در بازار افزایش داده است. رشد تقاضا برای فروش طلا و جواهر در بازار ساری
رئیس اتحادیه وطلا و جواهر ساری با اشاره به التهاب در بازار طلا و سکه و ارزگفت: این مسئله تقاضا برای فروش طلا و جواهر را در بازار افزایش داده است.(ادامه)
مازندران خنک می‌شود
هواشناسی مازندران اعلام کرد: دمای هوای این استان در پایان نخستین هفته تابستان سال ۹۹ ( جمعه ۶ تیرماه ) رو به خنکی می‌رود.(ادامه)
قیمت مرغ و تخم مرغ در شهرهای مختلف استان از ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ عرضه می شود. همچنین تخم مرغ نیز به قیمت ۸۵۰ تا هزار تومان به ازای هر عدد رسید.

پرواز قیمت مرغ در قطب تولید کشور/ گرانی روز شمار تخم مرغ در مازندران
قیمت مرغ و تخم مرغ در شهرهای مختلف استان از ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ عرضه می شود. همچنین تخم مرغ نیز به قیمت ۸۵۰ تا هزار تومان به ازای هر عدد رسید. (ادامه)
صحت انتخابات خانه مطبوعات مازندران تایید شد
صحت برگزاری انتخابات خانه مطبوعات مازندران پس از بررسی شکایات برخی نامزدها تایید شد.(ادامه)
عکس/ احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر چهارشنبه، ۴ تیرماه با حضور دکتر احمدی نژاد برگزار شد.(ادامه)
5 خوراکی که پس از ۶۰ سالگی باید بخورید
مراقبت از سلامتی شما با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری در سلامت باشید. (ادامه)
آیا مجلس یازدهم می‌تواند انتظارات افکار عمومی ر ا برآورده سازد؟(يادداشت)
(ادامه)
با مرور اجمالی به ظرفیت‌ها، فرصت‌های اقتصادی و بازرگانی و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی و منابع حیاتی در بخش تولید این واقعیت آشکار می‌شود که مازندران به‌غایت غنی از حیث منابع و فرصت‌ها و قابلیت‌های سرشار اما از حیث بهره‌مندی از طرح‌ها و برنامه‌های کلان ملی دچار ضعف کالبدی و اجرایی است. مازندران در تنگنای مشکلات توسعه‌یافتگی(يادداشت)
با مرور اجمالی به ظرفیت‌ها، فرصت‌های اقتصادی و بازرگانی و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی و منابع حیاتی در بخش تولید این واقعیت آشکار می‌شود که مازندران به‌غایت غنی از حیث منابع و فرصت‌ها و قابلیت‌های سرشار اما از حیث بهره‌مندی از طرح‌ها و برنامه‌های کلان ملی دچار ضعف کالبدی و اجرایی است.(ادامه)
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند. سهم مازندران از حادثه هفتم تیر
در این فاجعه علاوه بر شهيد ‌آيت‌الله بهشتي رئيس ديوان عالي كشور، ۷۲ نفر ديگر از جمله ۴ وزير، چند معاون وزير، ۲۷ نماينده مجلس و جمعي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند.(ادامه)
عکس / تفریح لاکچری دوقلو‌های جنجالی «پایتخت»
سارا فرقانی اصل این عکس را منتشر کرد.(ادامه)
کرونا ۱۵ نفر دیگر را در بابل به اسارت درآورد
۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
لائینی:تالار هنر ساری با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پروژه بزرگ تالار مرکزی فرهنگ و هنر استان در سفر آینده رئیس جمهور افتتاح می شود.(ادامه)
۶۰ درصد مسیر پروژه «پل تا پل» در ساری آزادسازی شده است
معاون شهرداری ساری گفت: ۶۰ درصد مسیر اجرای پروژه پل تا پل در ساری تملک و آزادسازی شده است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۱۲ هزار و ۵۰۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۹ هزار و ۹۹۶ نفر رسید..... مجموع مبتلایان ۲۱۲ هزار نفر / در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ نفر دیگر جان باختند؛ مجموع جان باختگان ۹۹۹۶ نفر
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۱۲ هزار و ۵۰۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۹ هزار و ۹۹۶ نفر رسید.....(ادامه)
شمال نیوز : در این انتخابات در این ماراتن که به دور دوم کشیده شد،  عسکری محمدیان با کسب ۹ رأی از حمید محمدنژاد پیشی گرفت ..... « عسکری محمدیان » رئیس هیئت کشتی استان مازندران شد
شمال نیوز : در این انتخابات در این ماراتن که به دور دوم کشیده شد، عسکری محمدیان با کسب ۹ رأی از حمید محمدنژاد پیشی گرفت .....(ادامه)
خبر‌های خوش برای دارندگان سهام عدالت
مدیرعامل کارگزاری فارابی و سامانه سعدی گفت: سری دوم و اصلی وجوه سهام عدالت امروز به حساب حدود ۵۰ هزار نفر واریز می‌شود که با واریز این مرحله احتمالا بخش زیادی از افرادی که در ابتدا درخواست فروش داده بودند به وجوه خود می‌رسند.(ادامه)
استاندار: فرهنگ رضوی را در دهه کرامت ترویج کنیم
استاندار مازندران، دهه کرامت را فرصتی برای ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی دانست و گفت: سیره کریمانه ائمه اطهار باید سرلوحه قرا گیرد.(ادامه)
هنرمندان کرونا نمی‌گیرند!؟ +عکس
تولد پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در حالی برگزار شد که هیچ یک از پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت نشد.(ادامه)
نایب قهرمان المپیک رییس هیات کشتی مازندران شد
عسکری محمدیان برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات کشتی مازندران انتخاب شد.(ادامه)
عکس/ ورزشگاه فولاد آماده دیدار استقلال
باشگاه فولاد خوزستان تجهیزات بهداشتی لازم برای بازی امشب مقابل استقلال در لیگ برتر را در ورزشگاه شهدای فولاد فراهم کرده است.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ی هئیت دولت گفت: هر لحظه ای که آمریکا اعلام کند به قانون و مقررات سازمان ملل و تعهدات برجامی اش برگشته ما همان لحظه آماده هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : می‌گویند چرا ایران معطل انتخابات آمریکاست در حالیکه ما معطل هیچ چیزی نیستیم / هر لحظه آمریکا به تعهدات خود در برجام برگردد، همان لحظه آماده هستیم؛ ما مشکلی نداریم، آنها میز مذاکره را شکستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ی هئیت دولت گفت: هر لحظه ای که آمریکا اعلام کند به قانون و مقررات سازمان ملل و تعهدات برجامی اش برگشته ما همان لحظه آماده هستیم. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :(ادامه)
تغییر علایم کرونا با آغاز فصل تابستان
عضو کمیته کشوری کرونا با اشاره به تغییر علایم و نشانه‌های ویروس کووید 19 با شروع فصل تابستان، گفت: برخی از علایم گوارشی می‌تواند نشانه کووید 19 باشد، بنابراین خانواده‌ها باید نسبت به این مساله هوشیار باشند.(ادامه)
کنکور در شهرهای وضعیت قرمز کرونا برگزار می‌شود؟
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان آزمون های کشوری با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و کنکور بدون تغییر زمان حتی در شهرهای وضعیت قرمز هم با رعایت پروتکل برگزار می شود.(ادامه)
عکس/ قاضی منصوری و سعید حنایی قاتل زنان خیابانی مشهد
عکسی از قاضی منصوری در کنار سعید حنایی قاتل زنان خیابانی مشهد را در سال‌هایی که روی آن پرونده قضاوت می‌کرد را ببینید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.