.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گرفتن MRI مشخص شد مشکلی ندارد.(ادامه)
۷۰ درصد پرونده های معوق رسیدگی شد/آزادسازی ۳۴ کیلومتر ساحل
رئیس کل دادگستری مازندران تعیین تکلیف پرونده‌های معوق را از برنامه‌ها برشمرد و گفت: تاکنون ۷۰ درصد این پرونده‌ها بررسی و رسیدگی شده است.(ادامه)
انصاری‌فرد: شرایط مالی پرسپولیس خنده‌دار است
مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: امیدوارم هر دو تیم پایتخت به شرایط خوبی برسند اما هر دو باشگاه در حال حاضر بازیچه دست برخی از افراد شده‌اند.(ادامه)
چگونه با احساس کسالت و بی حوصلگی مبارزه کنیم ؟
کارشناس ارشد مشاوره خانواده فرماندهی انتظامی مازندران درباره راه‌های مبارزه با احساس کسالت و بی حوصلگی در افراد توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
گوش‌درد و گلودرد شدید یک‌طرفه از علائم احتمالی کرونا!
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: طبق مشاهدات بالینی، علامت جدیدی به صورت گلودرد و گوش‌درد شدید یک‌طرفه در بیماران مشکوک به کرونا مشاهده شده است.(ادامه)
ارزش سهام عدالت مشمولان 22 برابر شد
شمال نیوز: ارزش روز 49 شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت در پی رشد شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام در حال حاضر به بیش از ...(ادامه)
استقلال باید برنده دیدار با فولاد باشد
پیشکسوت آبی‌ها گفت: دیدار با فولاد بسیار حائز اهمیت است و به دلیل شرایط جدولی از نظر من استقلال حق نبردن تیم فولاد را ندارد.(ادامه)
عکس/ منع رفت و آمد در کربلا
مسئولان کربلا بدلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این شهر تصمیم گرفته اند از امروز ۲۲/۰۶/۲۰۲۰ الی ۲۹/۰۶/۲۰۲۰ قانون منع رفت و آمد در شهر کربلا اعلام کنند(ادامه)
تاکید رییس کل دادگستری مازندران بر جلوگیری از تخلف اصناف
رییس کل دادگستری مازندران بر جلوگیری از تخلف اصناف و حفظ حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان تاکید کرد.(ادامه)
جزئیات بیمه عمر بازنشستگان اعلام شد
مدیرکل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سرمایه بیمه عمر (فوت) برای شاغلان و بازنشستگان کشوری در سال ۹۹ مبلغ ۷ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۳۱۰ تومان و برای قطع یا از کارافتادگی کامل و دائم اعضای بدن نیز همین مبلغ از سوی دولت تعیین و ابلاغ شده است.(ادامه)
تصویری زیبا از سد خاکی اهر
تصویری زیبا سد خاکی آزادگان اهر.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
گلابگیری در روستای شاه‌ناجر نوشهر
تولید گلاب و انواع عرقیات به سبک کاملا طبیعی و سنتی در روستای شاه‌ناجر بخش کجور شهرستان نوشهر انجام می‌شود که مورد توجه شمار زیادی از مسافران و گردشگران قرار گرفته است. (ادامه)
شهریور مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل
مهلت معرفی کلیه مشمولان فارغ التحصیل در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور پارسال، ۳۱ شهریورماه امسال اعلام شد.(ادامه)
آیا گلاب خاصیت ضدعفونی دارد؟
در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان، بسیاری از شهروندان برای کاهش احتمالا ابتلا به این ویروس ضدعفونی کردن دست‌ها و نیز سطوح محل تماس را در اولویت کار‌های روزانه قرار دادند. در این بین برای برخی این سئوال پیش آمد که آیا محصولاتی، چون گلاب نیز خاصیت ضدعفونی دارند؟(ادامه)
عکس/ مرگ قاضی فراری در فضای مجازی زیر سوال رفت
کاربران فضای مجازی با مقایسه این تصاویر موضوع مرگ قاضی منصوری را زیر سوال برده‌اند.(ادامه)
شناسایی ۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران
۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.(ادامه)
جولان گرما در مازندران
دمای هوای مازندران امروز تا ۳۶ درجه خواهد رسید.(ادامه)
زائران ایرانی امسال به حج تمتع مشرف نمی‌شوند
سفر به حج تمتع سال جاری به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا توسط سعودی‌ها به صورت محدود برگزار می‌شود و تنها مردم این کشور امکان ادای فریضه حج را دارند. (ادامه)
عکس/ ضریح حضرت معصومه(س) گل آرایی شد
ضریح مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ظهر امروز در آستانه دهه کرامت با حضور جمعی از خادمان این بارگاه نورانی گل‌آرایی شد.(ادامه)
عکس: بنی صدر و شهید چمران در جلسه اتاق جنگ
بنی‌صدر، مصطفی چمران و امیر فلاحی در جلسه اتاق جنگ؛ بنی‌صدر معتقد بود که باید با دشمن وارد مذاکره شویم، اما چمران معتقد بود با مقاومت پیروز خواهیم شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

معاون سازمان امور مالیاتی گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مرداد و اشخاص حقوقی تا پایان شهریور فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند. مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی ۲ ماه تمدید شد
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مرداد و اشخاص حقوقی تا پایان شهریور فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.(ادامه)

گیلاس یکی از محبوب‌ترین میوه‌های تابستانی است که بسیاری از افراد در فصل تابستان سعی می‌کنند از این میوه استفاده کنند. این میوه محبوب را می‌توان به اشکال مختلف از تازه تا تبدیل شده به مربا استفاده کرد، اما این خوراکی محبوب چه خواصی دارد؟ ۵ خاصیت باور نکردنی گیلاس
گیلاس یکی از محبوب‌ترین میوه‌های تابستانی است که بسیاری از افراد در فصل تابستان سعی می‌کنند از این میوه استفاده کنند. این میوه محبوب را می‌توان به اشکال مختلف از تازه تا تبدیل شده به مربا استفاده کرد، اما این خوراکی محبوب چه خواصی دارد؟(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد. تا شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد.(ادامه)
وزارت حج عربستان اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، قصد دارد مراسم حج امسال را به صورت محدود برای عربستانی‌ها برگزار کند. تکلیف حج امسال مشخص شد
وزارت حج عربستان اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، قصد دارد مراسم حج امسال را به صورت محدود برای عربستانی‌ها برگزار کند.(ادامه)
سرلشکر سلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه، قاطعیت در برخورد با مفاسد و جرائم را فصل نوین و انقلابی برای ایجاد تحول و انگیزه مضاعف در قوه قضاییه توصیف کرد و از آمادگی سپاه برای هرگونه همکاری در تأمین سلامت اجتماعی ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند .... سلیمی‌نمین: روحانی به جهانگیری اعتماد ندارد/ اصلاح‌طلبان عارف را قربانی کردند/ فرد مورد اطمینان روحانی، واعظی است
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند ....(ادامه)
نتیجه تست کرونای استقلالی‌ها مشخص شد
جواب تست کرونا اعضای تیم فوتبال استقلال منفی اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.