.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: ترجمه حدیث نصب شده در حسینیه امام خمینی(ره)
امام على علیه السلام: رحمت خدا بر آن بنده اى که حقّى را زنده کند و باطلى را نابود سازد و ستم را برکنَد و عدالت را بر پاى دارد. (ادامه)
شمال نیوز، در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه‌ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. تنها راه مقابله با ویروس فساد، قطع دست مفسد است / شاهد نمایش فیلم‌هایی هستیم که اساس و مبانی قضایی جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند/ فساد اقتصادی همچون کرونا برای کشور خطرناک است/ گلایه از اهانت به بزرگان پاکدست قبلی قوه قضائیه(خبر)
شمال نیوز، در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه‌ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.(ادامه)
هشدار سرمربی سابق به بازیکنان پرسپولیس
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: اینکه شانس اصلی قهرمانی را برای پرسپولیس قائل هستیم با قهرمان دانستن آنها تفاوت زیادی دارد. بازیکنان نباید با این خیال بازی کنند.(ادامه)
آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به شمال
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها در همه جاده‌های مازندران عادی و روان است.(ادامه)
شمال نیوز:تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به بیش از ۲۲۰ هزار نفر رسید.... شناسایی ۲۴۵۶ بیمار جدید کرونایی در کشور/ ۶ استان بیشترین موارد ابتلا به کووید ۱۹ را داشته‌اند
شمال نیوز:تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به بیش از ۲۲۰ هزار نفر رسید....(ادامه)
بیشترین بارش‌های تابستانی در شهر‌های نوشهر و چمستان
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین بارش باران در شهر‌های نوشهر و چمستان با ۱۵ میلی متر ثبت شده است.(ادامه)
حذف سه محصول مهم در ایران‌خودرو
نگاهی به جزئیات آمار تولید خودروهای سواری در سه ماه نخست امسال بیندازیم تا مشخص شود غول‌های جاده مخصوص چه افت و خیزی در این بازه زمانی داشته‌اند.(ادامه)
افزایش ابتلا به کرونا در کودکان با علایم گوارشی
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از افزایش ابتلا به کرونا در کودکان طی سه هفته اخیر در کشور خبر داد.(ادامه)
اصغر حاجیلو بازداشت شد
مدیر آکادمی باشگاه استقلال با شکایت جواد نکونام و در نتیجه عدم اجرای حکم محکومیت برای پرداخت جریمه نقدی، موقتا بازداشت شده است. (ادامه)
۸۲ نفر براثر تصادف امسال در مازندران جان باختند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش پنج درصد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی طی دو ماه اول سال جاری گفت: ۸۲ نفر امسال براثر تصادف جان خود را از دست دادند.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از ورزشگاه پوریای ولی تالش
تصویری زیبا از ورزشگاه پوریای ولی در شهرستان تالش واقع در استان گیلان را مشاهده می کنید.(ادامه)
بازیکن پیشین استقلال مشاور فرهنگی باشگاه شد
با حکم احمد سعادتمند یکی از بازیکنان پیشین باشگاه استقلال به عنوان مشاور فرهنگی مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.(ادامه)

همه زندگی ناطق نوری را می شود در 24ساعت حسابرسی کرد (ادامه)
عکس/ ارتباط تصویری رهبر انقلاب با همایش سراسری قوه قضائیه
در سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه‌ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.(ادامه)
بعد از انتشار اسامی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شواری اسلامی، زمزمه‌هایی مبنی بر مداخله سازمان‌یافته برخی اعضای هیئت رئیسه برای چینش نمایندگان در کمیسیون‌ها و طراحی انتخابات اعضای هیئت رئیسه آنها به گوش می‌رسد. هیئت رئیسه یازدهم نیامده رفتنی می‌شود؟
بعد از انتشار اسامی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شواری اسلامی، زمزمه‌هایی مبنی بر مداخله سازمان‌یافته برخی اعضای هیئت رئیسه برای چینش نمایندگان در کمیسیون‌ها و طراحی انتخابات اعضای هیئت رئیسه آنها به گوش می‌رسد.(ادامه)
عکس/ انتقاد تند از وضعیت کروناییِ پرواز‌های داخلی
دکتر کرمانپور رئیس روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در توئیتر خود با انتشار تصویری از یک پرواز داخلی نوشت: رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی در فضا‌های عمومی از جمله هواپیما‌ها سرعت انتقال بیماری را افزایش می‌دهد. در این فضا‌ها حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید.(ادامه)


محمدرضا رییس شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان پس از سه دوره ریاست، از سمت خود استعفا کرد. استعفای عارف از ریاست شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان
محمدرضا رییس شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان پس از سه دوره ریاست، از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
عکس/ جمله خنده‌داری که خداداد عزیزی پشت لباسش نوشت
خداداد عزیزی کلا دوران فوتبالی جالبی داشته. چه در زمان حضور در تیم ملی و چه در زمان حضور در تیم پاس. یکی از اتفاقات جالبی که در زمان حضور او در تیم پاس رخ داده، نوشته پشت پیراهن خداداد که در عکس معلوم است یکی از شعارهایی‌ست که خیلی جالب برای خداداد ساخته بودند. پشت پیراهن خداداد در این عکس نوشته شده: خداداد عزیزی، دوای هر مریضی! درود بر هرچی مشتیه.(ادامه)
شمال نیوز: شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت ... سهمیه بنزین نوروزی کجا رفت؟!
شمال نیوز: شیوع ویروس کرونا در کشور سرنوشت سهمیه نوروزی بنزین را تغییر داد و آنطور که مسوولان اعلام کرده بودند قرار شد این سهمیه در فرصت ...(ادامه)
اسامی داوران هفته بیست‌ودوم لیگ برتر
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته 22 لیگ برتر فوتبال مشخص شد.(ادامه)
زمین لرزه ۳.۵ ریشتری کیاسر خسارت نداشته است
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه ۳.۵ ریشتری در کیاسر گفت: خسارتی ناشی از این حادثه اعلام نشده است.(ادامه)
تنها مهاجم استقلال مقابل سایپا
تیمی که بهترین خط حمله مسابقات لیگ برتر را دارد یک به یک مهاجمانش را از دست داد تا با کمترین تعداد مهاجم به دیدار مقابل سایپا برسد.(ادامه)
نرخ سکه و طلا در ۷ تیر
نرخ سکه تمام بهار آزادی در اولین روز معاملاتی خود به ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
تصویری زیبا از مسجد آقا بزرگ کاشان
مسجد و مدرسه آقا بزرگ کاشان بنای مسجد و مدرسه آقابزرگ یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین مساجد دوره قاجار در ایران به شمار می‌آید(ادامه)
تخم مرغ دوباره دو نرخی شد
ستاد تنظیم بازار اخیرا در جلسه اخیر خود قیمت مصوب هرشانه تخم مرغ را ۹۰۰ تومان افزایش داده و از ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۹ هزار ۸۰۰ تومان تغییر داده اما واقعیت فروش این محصول در بازار امر دیگری است.(ادامه)
واکنش کمیته داوران به پست جنجالی مجیدی
رییس کمیته داوران اعلام کرد اگر تهمتی غیر فوتبالی به یکی از داوران لیگ برتر زده شده باشد، آن را از طرق مراجع مربوطه پیگیری خواهند کرد.(ادامه)
فرمانده ای که احمدی نژاد سه بار از امضای حکمش امتناع کرد
(ادامه)
حوادث ترافیکی در مازندران ۲۰ نفر را روانه بیمارستان کرد
سخنگوی مرکز مدیریت فوریت های پیش بیمارستانی مازندران گفت: حوادث ترافیکی روز گذشته در استان ۲۰ مصدوم برجای گذاشته است.(ادامه)
نرخ رسمی ۴۷ ارز اعلام شد/کاهش قیمت ۱۵ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش، نرخ ۱۵ ارز کاهش و ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.(ادامه)
اسامی محرومان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مشخص شد
اسامی محرومان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.