.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محل اختفای داماد فراری وزیر اسبق لو رفت!+ عکس
با انتشار تصویری از علی اشرف ریاحی در تورنتوی کانادا مشخص شد وی تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد.(ادامه)
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. سید حسن خمینی در راه پاستور؟
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. (ادامه)
دختر پهلوی، عروس آل سعود می‌شود؟ +عکس
یکی از فعالان اپوزیسیون در فضای مجازی، از پیوند میان خاندان پهلوی با خاندان آل سعود خبر داد!(ادامه)
کوچ جشن‌های عروسی به شهرک‌های خصوصی مازندران
طبق دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای برگزاری پیوند ازدواج محدودیت وجود ندارد ، اما مراسمی همچون عروسی و عزاداری به دلیل تسریع در انتقال ویروس حداقل در استان مازندران کاملا لغو شد. (ادامه)
عکس/ کارت عروسی جالب و خاص در روز‌های کرونایی
یکی از تصاویری که به تازگی در شبکه‎های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، تصویری از کارت عروسی یک عروس و داماد اهل مشهد است که ترجیح دادند در روز‌های کرونایی بدون برگزای مراسم عروسی و دعوت اقوام زیر یک سقف بروند.(ادامه)
داماد عروس را با اسید سوزاند
داماد اهل تهران در مازندران همسرش را با اسید سوزاند. (ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
انسداد راه‌های ورودی محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا
فرماندار محمودآباد گفت:انسداد راه‌های ورودی شهرستان محمودآباد نیازمند مصوبه ستاد ملی کرونا است.(ادامه)
داماد فراری وزیر سابق کجا پنهان شده است؟
بر اساس آنچه که در جلسه‌های دادگاه پرونده پتروشیمی درباره علی اشرف ریاحی مطرح شده، حضور او در داخل یا خارج از کشور هنوز مشخص نیست. (ادامه)
داماد نعمت‌زاده از دادگاه متواری شد
علی اشرف ریاحی که داماد محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت دولت یازدهم و یکی از متهمان پرونده فساد ۶.۶ میلیارد یورویی پتروشیمی است، متواری شده است.(ادامه)
کرونا عروسی را عزا کرد؛ پدر و مادر عروس و داماد فوت کردند!
در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، این در حالی است که بار‌ها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده شده متاسفانه مردم کرونا را جدی نگرفته اند.(ادامه)
شمال نیوز: یک زن مستمری‌بگیر می‌گوید: مدام اعلام می‌کنند حداقل حقوق بازنشستگان، 2 میلیون و 800 هزار تومان است؛ الان حقوق من با افزایش حقوق ... چرا می‌گویند کف حقوق بازنشستگان 2 میلیون و 800 است؟
شمال نیوز: یک زن مستمری‌بگیر می‌گوید: مدام اعلام می‌کنند حداقل حقوق بازنشستگان، 2 میلیون و 800 هزار تومان است؛ الان حقوق من با افزایش حقوق ...(ادامه)
زیباترین کارت عروسی یک عروس و داماد در روزهای کرونایی +عکس
کارت عروسی که به تازگی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، تحسین بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.(ادامه)
"اردشیر زاهدی" داماد آخرین شاه ایران و آخرین سفیر دولت شاه در ایالات متحده آمریکا با نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به دو ملت ایران و آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد تهدید و تحریم دولت ایالات متحده علیه ایران، خواستار رویکردی جدید با تکیه بر ابزار دیپلماسی و ارتباط مردمی بین دو ملت بزرگ ایران و آمریکا شده است. نامه سرگشاده اردشیر زاهدی خطاب به مردم ایران و آمریکا
"اردشیر زاهدی" داماد آخرین شاه ایران و آخرین سفیر دولت شاه در ایالات متحده آمریکا با نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به دو ملت ایران و آمریکا ضمن انتقاد از رویکرد تهدید و تحریم دولت ایالات متحده علیه ایران، خواستار رویکردی جدید با تکیه بر ابزار دیپلماسی و ارتباط مردمی بین دو ملت بزرگ ایران و آمریکا شده است.(ادامه)
نیکبخت داماد شد، همه شاکی شدند +عکس
در حالی که منابع رسمی می‌گویند کرونا در ایران وارد پیک دوم شده، برخی کاربران از برگزاری جشن عروسی نیکبخت‌واحدی انتقاد کرده‌اند، این گونه تجمعات را عامل شیوع کرونا دانسته‌اند، در هر صورت نیکبخت، داماد شده و بیشتر از این از مراسمش چیزی نمی‌توانیم منتشر کنیم.(ادامه)
شوک داماد در شب عروسی / عروس خانم مرد بود !
مرد اندونزیایی دو روز پس از مراسم عروسی متوجه شد که همسرش یک مرد است.(ادامه)
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : سید حسن خمینی هم نشان داده است که به ورود به عالم سیاست بی‌میل نیست، چنانچه او در سال.... سیدحسن خمینی نامزد اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز : سید حسن خمینی هم نشان داده است که به ورود به عالم سیاست بی‌میل نیست، چنانچه او در سال....(ادامه)
کنایه داماد رئیس‌جمهور به قالیباف
کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی در توییتی با یادآوری ولخرجی‌های دوران حضور در نیروی انتظامی به قالیباف کنایه زد. خرید بنزهای الگانس در زمانی که محمدباقر قالیباف فرمانده نیروی انتظامی بود با انتقادات بسیاری مواجه شد اما قالیباف معتقد بود این نیرو باید بهترین امکانات را داشته باشد و چنین هزینه‌هایی بدون مشکل است. (ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
پدر داماد احمدی ‌نژاد هم كانديدا معرفى كرد!
(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
روزنامه جوان: دولت روحانی هم مشایی دارد!
روزنامه جوان به ماجرای برکناری وزیر صنعت واکنش نشان داد.(ادامه)
یک روزنامه سوئیسی مدعی شد اردشیر زاهدی داماد سابق شاه کشته شده است. اردشیر زاهدی کشته شد؟
یک روزنامه سوئیسی مدعی شد اردشیر زاهدی داماد سابق شاه کشته شده است.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت
(ادامه)
پدر داماد احمدی نژاد محبوب‌ترین چهره سیاسی کشور را معرفی کرد
(ادامه)
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است. آیا احمدی نژاد به قدرت باز می‌گردد؟
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است.(ادامه)
(ویدئو) سخنان جنجالی اردشیر زاهدی در بی‌بی‌‎سی
اردشیر زاهدی، وزیر امورخارجه دوران پهلوی در گفتگو با بی‌بی‌سی فارسی گفت: ایرانی‌هایی که در خارج می‌گویند بروید آنجا بمب بیاندازید، به نظرم آن‌ها دیگر ایرانی نیستند و شرافتشان را فروختند و از خارج پول بگیرند. من به او [ قاسم سلیمانی] افتخار می‌کردم، افتخار می‌کنم و افتخار خواهم کرد، کسی که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد نه کسانی که خودشان را به پول فروخته‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد. ۸ سال حبس برای قتل عمه
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
مشایی و بقایی بیرون از زندان هستند
احمد خورشیدی، پدر داماد محمود احمدی‌نژاد در بخشی از گفت‌وگویی با انصاف نیوز درباره‌ی سرنوشت سیاسی آقای احمدی‌نژاد گفت: «اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی دو یار محمود احمدی‌نژاد به علت بیماری که دارند هر دو در بیرون از زندان مشغول درمان هستند». (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.92 seconds.