.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: برخی نهادها پاسخ دهند که آیا شناسایی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک عادی بوده؟ / هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت ... این یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است / برای خانواده قالیباف بپا گذاشته‌اند / پای یک نهاد در میان است؟
محمود رضوی، مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: برخی نهادها پاسخ دهند که آیا شناسایی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک عادی بوده؟ / هیچ کس از بارداری دختر قالیباف مطلع نبود؛ جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن هم وجود نداشت ... (ادامه)
در پی انتشار تصاویری از سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به هنگام به بازگشت از ترکیه، الیاس قالیباف از عموم مردم عذرخواهی کرد.
واکنش پسر قالیباف به ماجرای سفر خانواده به ترکیه: عذرخواهی می‌کنیم
در پی انتشار تصاویری از سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به هنگام به بازگشت از ترکیه، الیاس قالیباف از عموم مردم عذرخواهی کرد. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند. علی لاریجانی رهبری اصولگرایان را به دست می‌گیرد یا به قدرت باز می‌گردد؟
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
شمال نیوز : من این دیدار‌ها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است روحانی امتحان خودش را پس داده/ به مردم پشت کرد/ عمده نارضایتی مردم به خاطر روحانی است/ این دیدارها توهم و برای مطرح کردن خودشان است
شمال نیوز : من این دیدار‌ها را به‌عنوان واقعیت‌های جامعه نمی‌بینم و بیشتر توهم می‌بینم. اصلا مگر آقای روحانی میان مردم چه جایگاهی دارد؟ عمده نارضایتی‌هایی که الان وجود دارد، به‌خاطر شخص آقای روحانی و دولت ایشان است(ادامه)
وداع مردم آمل زیرباران با شهدای گمنام
مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان آمل سه شهید خوشنام و جاوید اثر دوران دفاع مقدس را در زیربارش شدید تگرگ وباران باشکوه تشییع کردند.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
پیشکسوت صنف خواربار فروشان بازار ساری درگذشت
(ادامه)
عکس/ زیباترین عروسی ایران که برگزار شد
. عروس و داماد جوانی که در کنار تخت مادر در بیمارستان ازدواج خود را جشن گرفتند.(ادامه)
‌اکبر خرمدین در زندان فوت کرد
اکبر خرمدین که به قتل دختر، پسر و داماد خود اعتراف کرده بود فوت کرد.(ادامه)
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند.
اردشیر زاهدی، داماد شاه درگذشت
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند. (ادامه)
پایگاه خبری تحلیلی صراط در توئیتی نوشت: سخنگوی جدید دولت، نسبت نسبی و سببی با هیچ یک از مسئولین نداشته و پدر همسر وی راننده تاکسی است سخنگوی دولت داماد کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی صراط در توئیتی نوشت: سخنگوی جدید دولت، نسبت نسبی و سببی با هیچ یک از مسئولین نداشته و پدر همسر وی راننده تاکسی است(ادامه)


در گاهنامه ملی یک روز  به نام مازندران ثبت شده است. 14 آبان؛ روزی به نام مازندران(يادداشت)
در گاهنامه ملی یک روز به نام مازندران ثبت شده است.(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخلاف آنچه آقای رئیس‌جمهور دیروز در این زمینه گفت، باز هم اخباری درباره انتصابات فامیلی به‌ویژه انتصابات «دامادمحوری» شنیده می‌شود که مأیوس‌کننده است. یکی از کسانی.... ۲ داماد یک چهره سیاسی که مخالف انتصابات فامیلی است، پست گرفتند
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخلاف آنچه آقای رئیس‌جمهور دیروز در این زمینه گفت، باز هم اخباری درباره انتصابات فامیلی به‌ویژه انتصابات «دامادمحوری» شنیده می‌شود که مأیوس‌کننده است. یکی از کسانی....(ادامه)
علیرضا زاکانی شهردار تهران در اطلاعیه ای از ملغی شدن حکم حسین حیدری مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری خبر داد. زاکانی حکم صادره برای داماد را ملغی کرد
علیرضا زاکانی شهردار تهران در اطلاعیه ای از ملغی شدن حکم حسین حیدری مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری خبر داد.(ادامه)
 شهردار تهران در حکمی حسین حیدری همسر دخترش مریم زاکانی را به سمت مشاور و دستیار ویژه شهردار در هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرده است. دامادم دستیار ویژه‌ام شده، ولی حقوق نمی‌گیرد
شهردار تهران در حکمی حسین حیدری همسر دخترش مریم زاکانی را به سمت مشاور و دستیار ویژه شهردار در هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرده است. (ادامه)

اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم.
حسن روحانی کجاست؟
اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم. (ادامه)
دختر 15 ساله به خاطر عشق آلوده دامادشان خود را حلق آویز کرد. تجاوز داماد به خواهرزن 15 ساله؛ رُزیتا خودش را دار زد!
دختر 15 ساله به خاطر عشق آلوده دامادشان خود را حلق آویز کرد.(ادامه)
شوق آملی ها از نشان برنز «محمدهادی ساروی» در المپیک
مردم ورزش دوست آمل پس از کسب نشان برنز محمدهادی ساروی در المپیک با حضور در منزل پدری این ورزشکار به شادمانی پرداختند.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد. شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج او
با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد. شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. (ادامه)
احمد خیامی به عنوان چشم‌روشنی یک چک سیصد هزار تومانی به عروس خانم داد [برای درک بهتر فراوانی مبلغ این چک: دو روز بعد در یکی از آگهی‌های روزنامه‌ی اطلاعات خانه‌ای ویلایی به مساحت ۱۰۸ متر در امیرآباد به مبلغ ۳۸۰ هزار تومان برای فروش آگهی شده بود. / انتخاب] و مادر داماد هم یک اشک برلیان به عروسش هدیه کرد و ضمنا به طوری که در میان بعضی از خراسانی‌ها مرسوم است احمد خیامی همسر و عروس دیگرش را هم بی‌بهره نگذاشت و یک اتومبیل مرسدس بنز ۴۵۰ اس ال کوپه به همسر خودش و یک اشک برلیان به همسر پسر دیگرش هدیه کرد. بزرگ‌ترین عروسی ۴۷ سال پیش متعلق به چه کسی بود؟
احمد خیامی به عنوان چشم‌روشنی یک چک سیصد هزار تومانی به عروس خانم داد [برای درک بهتر فراوانی مبلغ این چک: دو روز بعد در یکی از آگهی‌های روزنامه‌ی اطلاعات خانه‌ای ویلایی به مساحت ۱۰۸ متر در امیرآباد به مبلغ ۳۸۰ هزار تومان برای فروش آگهی شده بود. / انتخاب] و مادر داماد هم یک اشک برلیان به عروسش هدیه کرد و ضمنا به طوری که در میان بعضی از خراسانی‌ها مرسوم است احمد خیامی همسر و عروس دیگرش را هم بی‌بهره نگذاشت و یک اتومبیل مرسدس بنز ۴۵۰ اس ال کوپه به همسر خودش و یک اشک برلیان به همسر پسر دیگرش هدیه کرد.(ادامه)
مرحوم حاج نبی احمدی فولادی ( حسینی)  عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. معاون سابق مدیرکل اطلاعات استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
مرحوم حاج نبی احمدی فولادی ( حسینی) عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
زوج ترکمن زندگی خود را از پای صندوق های رای آغاز کردند + عکس
عروس و داماد ترکمن زندگی خود را روز جمعه با حضور در پای صندوق رای یکی از روستاهای نوار مرزی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی آغاز کردند.(ادامه)
صبر کردند روز انتخابات عقد کنند/ حضور عروس و داماد پای صندوق رای
در حالی که دشمنان ما می‌گویند مردم ایران پای صندوق‌های رای حاضر نمی‌شوند، یک زوج جوان از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی می‌کنند تا همزمان با تعیین تکلیف برای کشور برگ جدیدی از سرنوشت خود را آغاز کنند.(ادامه)
عکس/ دختر و داماد روحانی در صف رای حسینیه ارشاد
دختر و داماد رییس جمهوری در صف رای حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات حضور دارند.(ادامه)
گزارش داماد، فرزندان و همسر علی لاریجانی به رهبر انقلاب
نماینده سابق مجلس گفت: داماد، بچه‌ها و همسر علی لاریجانی، اطلاعات را به رهبری رساندند و ایشان احساس کردند که در حق این خانواده ظلم شده است و ثابت شد که گزارش‌ها دروغ بوده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.