.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ستادهای علی لاریجانی آماده بازگشت شدند
حقیقت پور گفت: ما آماده جلسه اضطراری امروز شورای نگهبان هستیم تا فرمان رهبر انقلاب و امام ما روی زمین نماند. ما خواهش می کنیم از اعضای محترم شورای نگهبان که جلسه اضطراری تشکیل دهند وحق را به حق دار برسانند.(ادامه)
 در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. همسر جلیلی، رضایی، رئیسی، همتی و زاکانی چه کاره هستند؟/ با همسر کاندیداها آشنا شوید
در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. (ادامه)
اولین عکس از داماد به قتل رسیده توسط پدر بابک خرمدین
اولین عکس از داماد خانواده خرمدین منتشر شد.(ادامه)
ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای انتخابات!
یک زوج با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : ایشان سابقه شاگردی حضرات آیات عظام کوهستانی و لیموندهی را داشته و بعد از مشهد به نجف رفته و نهایتا” در قم اقامت گزید .... آیت الله شیخ خلیل قاسمی دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : ایشان سابقه شاگردی حضرات آیات عظام کوهستانی و لیموندهی را داشته و بعد از مشهد به نجف رفته و نهایتا” در قم اقامت گزید ....(ادامه)
دکتر موحد ابطحی درباره زوایای ناشنیده‌ای از زندگی و سیره خدیجه کبری (س) و نقش ایشان در سازمان‌دهی امور اقتصادی مسلمانان نکاتی را بیان کرد. نقش حضرت خدیجه (س) در شکل‌گیری نهضت اسلامی چیست؟
دکتر موحد ابطحی درباره زوایای ناشنیده‌ای از زندگی و سیره خدیجه کبری (س) و نقش ایشان در سازمان‌دهی امور اقتصادی مسلمانان نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. خورشیدی: احمدی‌نژاد بیاید ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای می‌آورد
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. (ادامه)
استوری و عکس بحث‌برانگیز داماد خانواده انصاریان
حامد اژدری داماد خانواده انصاریان با انتشار عکسی از مرحوم علی انصاریان در اینستاگرامش نوشت: علی جانم ببخشید... بیش از ۲ماه مقاومت کردم که این عکس رو پخش نکنم، اما ..(ادامه)
 امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد.

چگونه آیت‌الله خامنه‌ای آبروی مرحوم منتظری را در سال ۶۸ حفظ کردند؟
امام خمینی در تاریخ ۶ فروردین سال ۶۸ در نامه‌ای به منتظری ضمن عزل وی، انتقادات مهمی نسبت به وی انجام می‌دهد. نامه‌ای که در زمان نگارش با اصرار آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر حفظ آبروی منتظری منتشر نشد. (ادامه)
پیکر علی انصاریان در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرا آرام خواهد گرفت
مدیرعامل بهشت زهرا گفت: برابر آخرین هماهنگی های به عمل آمده با خانواده مرحوم علی انصاریان، پیکر این پیشکسوت فوتبال کشورمان در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت. (ادامه)
انصاریان از فوت میناوند خبر ندارد
داماد خانواده علی انصاریان درباره شرایط پیشکسوت تیم‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.(ادامه)
عروسی که قدش دو برابر داماد است+ عکس
عروسی که قد بلندی داشت برخلاف تصور اطرافیانش با مردی ازدواج کرد که قد کوتاهی داشت و همه را با این ازدواج متعجب کرد.(ادامه)
انتقاد حسین شریعتمداری از امام جمعه تهران
شریعتمداری نوشت: مراتب معنوی و درجات عالی آیت‌الله مصباح‌یزدی بسیار برتر از آن است که برای اثبات، به نمونه‌ها و نقل مواردی از این دست نیاز داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ساری صبح امروز چهارشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در گذشت. مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ساری بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
شمال نیوز: مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ساری صبح امروز چهارشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در گذشت.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم .... ذره‌ای به سلامت واکسن ایرانی شک ندارم / مردم نباید در مورد واکسن‎های خارجی گول بخورند
شمال نیوز : مشاور عالی وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه سلامت همیشه دو دشمن جهالت و تجارت را داشته است، گفت: عده‌ای در ذهن مردم جا انداخته‌اند که اگر واکسن خارجی بخریم، نجات پیدا می‌کنیم ....(ادامه)
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند
حکم مهمی که امام به ناطق نوری، امامی کاشانی و میرحسین موسوی دادند.(ادامه)
بازداشت داماد در عروسی با ۲۰۰مهمان
دادستان بندرترکمن از توقف عروسی با ۲۰۰ مهمان در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
عکس/یک پرسپولیسی در ۹۹/۹/۹ داماد شد
مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس داماد شد. مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد، تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوست. میناوند در روز تولدش داماد شد. (ادامه)
قتل نوعروس ۱۵ساله در شب نامزدی !
جوان 20 ساله، نامزد 15 ساله اش را در مشهد خفه کرد و شبانه از منزل گریخت. (ادامه)
بازداشت داماد متخلف در گلستان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بازداشت داماد متخلف در گمیشان خبرداد.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود. داماد شهید بهشتی درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی را تسلیت گفتند.(ادامه)
 

داماد 24 ساله گلستانی از شهرستان آق‌قلا پس از برگزاری مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد. کرونا عروسی را عزا کرد؛ فوت داماد ۲۴ ساله گلستانی یک هفته بعد از عروسی
داماد 24 ساله گلستانی از شهرستان آق‌قلا پس از برگزاری مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد.(ادامه)
پاسخ تند داماد روحانی به سخنان جنجالی ذوالنور
کامبیز مهدی‎زاده، داماد رئیس‌جمهور به سخنان توهین‌آمیز ذوالنور، نماینده قم در مجلس علیه روحانی واکنش نشان داد. (ادامه)
عُدَی و قُصَی؛ درباره وارثان بی‌رحم صدام
عُدَی و قُصَی صدام، طی ۲۴ سال دوران دیکتاتوری پدرشان، به چه جنایت‌های عجیب و غریبی دست زدند؟ (ادامه)
شمال نیوز : این جاده ، تبدیل به یک جاده مرگ شده و روستایی نیست که داغدار عزیزی نباشد از شش ماهه داماد روستای اردشیر محله تا پدر بزرگواری از روستای قادیکلا که در تصادف در همین محور جان دادند .... « شما » و « شمال نیوز » / از مدیران اداره کل راهداری مازندران بپرسید ؛ جان عزیزان ما برایشان چقدر اهمیت دارد ؟!+ نظرات قابل تامل مردم
شمال نیوز : این جاده ، تبدیل به یک جاده مرگ شده و روستایی نیست که داغدار عزیزی نباشد از شش ماهه داماد روستای اردشیر محله تا پدر بزرگواری از روستای قادیکلا که در تصادف در همین محور جان دادند ....(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
حمله داماد حجازی به گل‌محمدی و مجیدی
سعید رمضانی سرپرست سابق استقلال گفت: «آن‌هایی که بعد دربی از تقدیم قهرمانی به استقلال حرف زدند، باید به وجدان‎شان رجوع کنند و ببینند با آن حرفی که زدند و محقق نشد، عذاب وجدان می‌گیرند یا نه؛ البته اگر وجدانی باشد!»(ادامه)
طلاق‌های سینمایی در ایران + تصاویر
طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم. (ادامه)
محکومیت تازه داماد به توزیع ۱۰۰ بسته ماسک
شمال نیوز: فرماندار شهرستان هشترود آذربایجان شرقی گفت: ورود به هشترود، کشتار دام و طیور، تردد در سطح شهرستان بدون ماسک و تجمع افراد در هشترود ممنوع بوده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.