.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
 ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود. ۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود(خبر)
۶ فروردین ماه سال ۶۸ حضرت امام خمینی (ره) یکی از تصمیمات مهم خویش در دوران رهبری را آن هم در آخرین سال حیاتش اتخاذ کرد و آن مسئله عزل آیت‌الله منتظری از قائم مقامی رهبری بود.(ادامه)
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد. آرزویی که بر دل بولتون‌ها ماند و می‌ماند
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد.(ادامه)
ماجرای انتشار نامه استخدام دختر و داماد وزیر بهداشت
(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
داماد نماینده مجلس، «برکنار» شد + عکس
پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» از برکناری شیاری، «داماد محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز » خبر داد.(ادامه)
مرد همسرکش در دادگاه گفت به دلیل مسائل مالی با همسرش درگیر شد و او را به قتل رساند. پدرزنم کمک مالی نکرد؛ همسرم را کشتم
مرد همسرکش در دادگاه گفت به دلیل مسائل مالی با همسرش درگیر شد و او را به قتل رساند.(ادامه)
دادستان تهران : سرشبکه گروه موسوم به «جوانان محلات» دستگیر شد
دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدر‌های ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.(ادامه)
شنیده شده علیرضا ارادتی، داماد دکتر عبدالکریم سروش روز پنج شنبه هجدهم آذماه در محل کارش بازداشت شد علیرضا ارادتی، داماد عبدالکریم سروش بازداشت شد
شنیده شده علیرضا ارادتی، داماد دکتر عبدالکریم سروش روز پنج شنبه هجدهم آذماه در محل کارش بازداشت شد(ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
«هنر سوزن‌دوزی ترکمن» ثبت جهانی شد
هنر سوزن‌دوزی ترکمن به‌عنوان بیستمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان در نشست کمیته بین‌الدولی پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو ثبت شد.(ادامه)
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند. غش کردن داماد ایرانی با دیدن عروس خانم !
زندگی رنگ و رویی برای او نداشت. به همسن و سال‌هایش که نگاه می‌کرد دلش به حال خودش می‌سوخت. جوانی به سن و سال او جرات تصمیم‌گیری برای خودش را نداشت. از وقتی که خودش را شناخته بود مادرش برای او تصمیم می‌گرفت. حتی وقتی توانسته بود در امتحانات ورودی چند شرکت موفق شود این مادرش بود که با تحکم خاصی گفته بود باید کجا کار کند.(ادامه)
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود. پشت پرده مخالفت‌ با ورود بذرپاش به کابینه رئیسی چیست؟ / اختلاف قدیمی که با عذرخواهی هم حل نشد!
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود.(ادامه)
آوار شعار زن زندگی آزادی بر زندگی زوج‌ها!
باید بپذیریم که در پس شعار زن زندگی آزادی، چیز‌هایی نهفته است که بسیاری از مردم ما امروز به سبب فضای احساسی حاکم بر جامعه، آن‌ها را نمی‌بینند.(ادامه)
در این مطلب شاهد تصویری از داماد اکبر عبدی در کنار همسرش الیکا عبدی خواهید بود که به سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی بدل شده است. نخستین تصویر از داماد اکبر عبدی | آقای بازیگر در کنار خانواده + عکس
در این مطلب شاهد تصویری از داماد اکبر عبدی در کنار همسرش الیکا عبدی خواهید بود که به سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی بدل شده است.(ادامه)
عکسی ناب از یک عروس و داماد در عهد قاجار
تصویری نایاب و جالب از یک عروس و داماد در زمان قاجار را ببینید.(ادامه)
مراسم ازدواج ۱۰ هزار عروس و داماد در یمن
هیئت زکات یمن مراسم بزرگ ازدواج جمعی بیش از ۱۰ هزار عروس و داماد را آغاز کرد.(ادامه)
اعلام زمان تشییع پیکر شهدای ترور آمل
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به تشریح جزئیات حادثه تروریستی در آمل پرداخت و گفت: پیکر شهدای ترور آمل شنبه تشییع می‌شود(ادامه)
طی حکمی از سوی دکتر فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران، سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان ساری منصوب شد. سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان ساری منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی مازندران، سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان ساری منصوب شد.(ادامه)
عروس جوان ایرانی با تاجر ثروتمند قطری که همسن پدرش است ازدواج کرد. ازدواج خانم دکتر زیبای ایرانی با پیرمرد پولدار + عکس
عروس جوان ایرانی با تاجر ثروتمند قطری که همسن پدرش است ازدواج کرد.(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
این زن زیباترین عروس ایران در جهان شد+عکس
عروس بینا و داماد نابینا زندگی با عشق خود را آغاز کردند سمیه بخاطر دل زیبایش زیباترین عروس دنیا لقب گرفت!(ادامه)
دکتر رحمان عفاری یکی از نخبگان انقلابی و علمی استان مازندران و خادم اهل بیت پس از تحمل دو سال مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. نخبه علمی و انقلابی استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
دکتر رحمان عفاری یکی از نخبگان انقلابی و علمی استان مازندران و خادم اهل بیت پس از تحمل دو سال مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد. عید سعید غدیرخم بر عموم شیعیان جهان مبارک باد(يادداشت)
هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد.(ادامه)
یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند. روایت همسایه‌ها از کشف اجساد حلق آویز شده ۵ نفر از اعضای یک خانواده
یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند.(ادامه)
۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را در دریا از دست دادند مرگ دلخراش ۳ عضو خانواده اشک همه را درآورد!
۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را در دریا از دست دادند(ادامه)
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟! دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!(ادامه)
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال کشورمان با یک ایرانی مقیم انگلیس نامزد شد. مهدی طارمی داماد شد
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال کشورمان با یک ایرانی مقیم انگلیس نامزد شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.