.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  شورای حل اختلاف استان مازندران مصوبه شورای شهر نکا مبنی بر عدم احراز صلاحیت شهردار به دلیل سکونت‌نداشتن در شهر نکا را نپذیرفت و این تصمیم  به فرمانداری نکا ابلاغ شده است..... شورای حل اختلاف مازندران کار را تمام کرد / احمدی شهردار نکا ماند
شمال نیوز : شورای حل اختلاف استان مازندران مصوبه شورای شهر نکا مبنی بر عدم احراز صلاحیت شهردار به دلیل سکونت‌نداشتن در شهر نکا را نپذیرفت و این تصمیم به فرمانداری نکا ابلاغ شده است.....(ادامه)
پاسخ واعظی درباره انتصاب داماد رئیس‌جمهور
واعظی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتصاب داماد رئیس‌جمهور در وزارت اقتصاد گفت: آقای ریس جمهور از انتصاب داماد خود به هیچ وجه خبر نداشتند(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
داماد روحانی استعفا داد؟!
کامبیز مهدی‌زاده داماد رییس‌جمهور از سمت معاون وزیر و رییس سازمان زمین شناسی استعفا داد.(ادامه)
توضیحات سید احمد خاتمی درباره انتصاب دامادش در دولت +متن
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران طی بیانیه‌ای گفت که انتصاب دامادش در برنامه و بودجه ارتباطی با او ندارد.(ادامه)
عکس/ داماد روحانی در سمت جدیدش
اولین تصویر منتشرشده از کامبیز مهدی زاده که مربوط به حضورش به عنوان معاون وزیر صمت در جلسه‌ی مدیران استانی است را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
همسر «مهدی بازرگان» درگذشت
همسر رییس دولت موقت ایران صبح امروز (یکشنبه) درگذشت.(ادامه)
انتصاب چهار معاون جدید وزیر صنعت/ داماد روحانی معاون وزیر شد
وزیر صنعت معدن و تجارت در احکامی جداگانه مدیران و معاونان جدید این وزارت خانه را منصوب کرد.(ادامه)
عکس/ ماشین عروس متفاوت در کرمان
در یکی از مراسمات عروسی شهر انار خودروی عروس و داماد که معمولا یک خودروی سواری می باشد یک وانت مزدا بود که به زیبایی گل آرائی شده بود.(ادامه)
جزئیات ازدواج احمد خمینی؛ عروس تازه خاندان امام کیست؟ +عکس
یکی از روزنامه‌های صبح، جزئیاتی از ازدواج نتیجه امام (ره) با نتیجه آیت‌الله گلپایگانی را منتشر کرد. (ادامه)
اسامی عجیب غریب در شناسنامه‌های ایرانی
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به فعالیت کمیته مشورتی "نام" در سازمان ثبت‌احوال برای بررسی نام‌های ایرانی،به برخی از نام‌های نامتعارف که در سال ۹۵ تغییر یافته است اشاره کرد.(ادامه)
اعمال مخصوص روز مباهله
خداوند با نازل کردن آیه‌ای در روز ۲۴ ذی‌الحجه (مباهله) نعمت را بر مسلمانان افزون کرد، برای این روز اعمالی چون صدقه‌دادن و خواندن زیارت جامعه کبیره سفارش شده است.(ادامه)
تیپ عروس و داماد قجری! +عکس
تصویری جالب از یک جشن عروسی در زمان قاجار...(ادامه)
معاون دادستان مشهد گفت: با توجه به وصول خبری از شهروندان مبنی بر برگزاری مجلس عروسی در یکی از تالار‌های مشهد که عروس دختر ۹ ساله که فاقد، ولی نیز است و یک فرد بزرگسال که اختلاف سنی زیادی دارند، بلافاصله با دستور قضایی معاون دادستان مشهد در ساعت ۱۱ شب به همراه تیم اورژانس اجتماعی و کلانتری به محل برگزاری مراسم اعزام شدند. ممانعت معاون دادستان از عروسی دختر ۹ ساله
معاون دادستان مشهد گفت: با توجه به وصول خبری از شهروندان مبنی بر برگزاری مجلس عروسی در یکی از تالار‌های مشهد که عروس دختر ۹ ساله که فاقد، ولی نیز است و یک فرد بزرگسال که اختلاف سنی زیادی دارند، بلافاصله با دستور قضایی معاون دادستان مشهد در ساعت ۱۱ شب به همراه تیم اورژانس اجتماعی و کلانتری به محل برگزاری مراسم اعزام شدند.(ادامه)
شمال نیوز: بر اثر سقوط خودروی عروس و داماد کع عصر امروز در دره منطقه نمارستاق محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد داماد جان باخت و حال دو سرنشین دیگر وخیم است. سقوط ماشین عروس به ته دره جان تازه داماد را گرفت/ حال عروس وخیم است
شمال نیوز: بر اثر سقوط خودروی عروس و داماد کع عصر امروز در دره منطقه نمارستاق محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد داماد جان باخت و حال دو سرنشین دیگر وخیم است.(ادامه)
دختر رییس جمهور عروسی کرد
(ادامه)
مرگ ۴ نفر بر اثر کدورت پدرزن و داماد
داماد کینه جو که برای انتقام از پدرزن سابقش با همدستی دوستش نقشه آتش زدن خودروی او را عملی کرده و باعث مرگ ۴ نفر از ساکنان ساختمان شده بود، پس از ۴ سال در دادگاه ادعای بیگناهی کرد.(ادامه)
کامبیز مهدی‌زاده فرساد طی حکمی به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد. داماد روحانی در دولت مسئولیت گرفت +سند
کامبیز مهدی‌زاده فرساد طی حکمی به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد.(ادامه)
خیانت داماد در شب عروسی فاش شد
ایران نوشت: دختر جوان که پس از یک ارتباط عاشقانه تصمیم به ازدواج گرفته بود هنگامی که شب عروسی با خوشحالی کنار داماد افریقایی ایستاده بود با دیدن زن جوان دیگری در لباس عروس شوکه شد.(ادامه)
(عکس) حضور خاتمی و احمدی‌نژاد در یک مراسم
مراسم بزرگداشت سردار جانباز شهید سید حسین فیض اردکانی از فرماندهان دفاع مقدس و سپاه الغدیر یزد شنبه شب در مسجد نور تهران برگزار شد. (ادامه)


دوره بیش از ربع قرنی پس از امام خمینی(ره) را با اقتدار کامل و صیانت دقیق از انقلاب پیش بردن، نشان داد که امام خامنه‌ای «امام» دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است، شخصیتی که نشان داد چگونه می‌توان راه امام را در سخت‌ترین اوضاعی که دشمنان داخلی و خارجی رقم می‌زنند، طی کرد و موانع را یکی پس از دیگری کنار زد و توطئه‌ها را خنثی کرد.
امام خامنه‌ای، امام دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی(يادداشت)
دوره بیش از ربع قرنی پس از امام خمینی(ره) را با اقتدار کامل و صیانت دقیق از انقلاب پیش بردن، نشان داد که امام خامنه‌ای «امام» دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است، شخصیتی که نشان داد چگونه می‌توان راه امام را در سخت‌ترین اوضاعی که دشمنان داخلی و خارجی رقم می‌زنند، طی کرد و موانع را یکی پس از دیگری کنار زد و توطئه‌ها را خنثی کرد. (ادامه)
هافبک پرسپولیس داماد شد +عکس
احمد نوراللهی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش، خبر ازدواجش را اعلام کرد.(ادامه)
با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان؛ الگوی عملی برای مسؤولان
مردم و مسؤولان، با‌سابقه‌ترین عضو شورای نگهبان را الگوی عملی برای مسؤولان و آبروی مازندرانی‌ها در سطح ملی توصیف کردند.(ادامه)
عکس/ کتاب جنجالی آمریکا در دستان رهبرانقلاب
مطالعه کتاب جنجالی «آتش و خشم» توسط رهبر انقلاب در جریان بازدید ایشان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران. «آتش و خشم» نوشته مایکل ولف است که پشت پرده ۹ ماه ریاست جمهوری دونالد ترامپ را تشریح می کند.(ادامه)
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)
عکس/ ماشین عروس با شعاری متفاوت!
تصویری از خودروی پراید با شعار متفاوت آقای داماد که ماشین عروس شد.(ادامه)
دامـاد بعد از طلاق پدر زن را کشت
داماد جنایتکار که دقایقی پس از طلاق همسرش در مقابل دادگاه خانواده پدر زنش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود برای چهارمین بار پای میز محاکمه ایستاد.(ادامه)
جنجال خبری یک جسد؛ این رضاشاه است؟

00:13 ::
1397/2/5
سیاسی /


با آن پیکر پیچیده در خود که زیر لایه‌ای از گل و خاک پشت آن مرد جوان قرار دارد، حالا همه می‌دانند که پشت آن دیوار برزنتی که در باغ طوطی برپا شده، خبرهایی در جریان است و ممکن است بر خلاف نامه‌ای که شیخ صادق خلخالی در اول آبان ۱۳۶۱ به نمایندگان مجلس نوشت پیکر رضاشاه پهلوی در‌‌ همان آرامگاهی که در سال ۱۳۲۹ برایش آماده کرده بودند قرار داشته باشد.
غوغای یک جسد؛ این رضاشاه است؟
جنجال خبری یک جسد؛ این رضاشاه است؟ 00:13 :: 1397/2/5 سیاسی / با آن پیکر پیچیده در خود که زیر لایه‌ای از گل و خاک پشت آن مرد جوان قرار دارد، حالا همه می‌دانند که پشت آن دیوار برزنتی که در باغ طوطی برپا شده، خبرهایی در جریان است و ممکن است بر خلاف نامه‌ای که شیخ صادق خلخالی در اول آبان ۱۳۶۱ به نمایندگان مجلس نوشت پیکر رضاشاه پهلوی در‌‌ همان آرامگاهی که در سال ۱۳۲۹ برایش آماده کرده بودند قرار داشته باشد. (ادامه)
شمال نیوز :  امام جمعه کشاورز آمل که در تجمع معترضین ۹۶ سخنرانی کرده بود، می‌گوید برای ارتباط با مردم و شنیدن صدای آنها، دامداری و کشاورزی را ادامه می‌دهد و برای گفت‌وگو با جوانان حاضر است حتی در قهوه‌خانه‌ هم حضور یابد..... دامادهایم بیکار هستند / من با لات‌ها هم ارتباط دارم
شمال نیوز : امام جمعه کشاورز آمل که در تجمع معترضین ۹۶ سخنرانی کرده بود، می‌گوید برای ارتباط با مردم و شنیدن صدای آنها، دامداری و کشاورزی را ادامه می‌دهد و برای گفت‌وگو با جوانان حاضر است حتی در قهوه‌خانه‌ هم حضور یابد.....(ادامه)
اقدام زیبای 2 عروس و داماد ایرانی در شب عروسی
عروس و دامادها به طرح ملی بهرفت پیوستند. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.