.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین جزییات از محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران
رییس پلیس راه مازندران گفت:به دلیل سهولت درآمد و شد خودروها، جاده چالوس فردا جمعه ۴ مردادماه یک طرفه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی در رابطه با حفاظت جنگل‌های شمال تصریح کرد: برگزاری مناقصه در حال انجام است و جنگلبانان و قرقبان های مورد تأیید در این مناقصه بکارگیری خواهند شد..... ۳۵ هزار هکتار از شمشادستان ها خشک شده است
شمال نیوز : وی در رابطه با حفاظت جنگل‌های شمال تصریح کرد: برگزاری مناقصه در حال انجام است و جنگلبانان و قرقبان های مورد تأیید در این مناقصه بکارگیری خواهند شد.....(ادامه)
بازیگر به رنگ خدا بعد از ۱۷ سال +عکس
محسن رمضانی را در تصویر مشاهده میکنید.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی پنجشنبه ۳ مرداد
(ادامه)
برداشت سنتی گندم در روستای یانه‎سر شهرستان بهشهر
در روستای یانه‎سر شهرستان بهشهر استان مازندران به علت کوهستانی بودن و عدم استفاده از ماشین‌های صنعتی، برداشت گندم به طریق سنتی و با داس انجام می‌شود و زمین داران هر منطقه به کمک خانواده خود و استفاده از نیروی انسانی اقدام به برداشت گندم می‌کنند. گفتنی است علیرغم خشکسالی‌های پیاپی، برای چهارمین سال ایران به همت کشاورزان در تولید گندم خودکفا شد.(ادامه)
عکس/ مجوز عجیب دو تماشاگر زن برای ورود به ورزشگاه
پرسپولیس و سایپا دیگر دیدار جام شهدا را برگزار می‌کنند و این در حالی است که شاهین بوشهر موفق شده با عبور از نیروی زمینی به فینال راه یابند. در حاشیه دیدار پرسپولیس و سایپا اما نکته جالب توجه حضور دو بانو روی سکوها بود که با همراهی پدرشان در سکویی و دور از هیاهوی دیگر هواداران به تشویق پرسپولیس و تماشای این دیدار مشغول بودند.(ادامه)
مهمترین عوامل ابتلا به هپاتیت B و C
رئیس شبکه هپاتیت کشور با اشاره به روش‌های ابتلا به هپاتیت B و C، گفت: ترشحات آلوده، انتقال از مادر به نوزاد و سوزن‌های آلوده از جمله عوامل انتقال هپاتیت‌های B و C هستند.(ادامه)
تداوم هوای نیمه ابری در سومین روز مرداد در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز پنج شنبه ۳ مردادماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
واقعیت ماجرای زن نفوذی در صنعت نفت چه بود؟
(ادامه)
جشن خیابانی به مناسبت سال نو تبری در ساری برگزار شد
(ادامه)
مراقب خطرات ورزش در هوای گرم باشیم
(ادامه)
چرا قیمت طلا و ارز در این روزها نوسان دارد؟
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از کشف سرقت ۴۰ میلیاردی مادر و فرزندی که با خرید نان خشک اقدام به سرقت از منزل شهروندان در قائم شهر می‌کردند خبر داد..... کشف سرقت ۴۰ میلیاردی زن نمکی در قائم شهر
شمال نیوز : فرمانده انتظامی مازندران از کشف سرقت ۴۰ میلیاردی مادر و فرزندی که با خرید نان خشک اقدام به سرقت از منزل شهروندان در قائم شهر می‌کردند خبر داد.....(ادامه)
تصاویر: زندگی روستایی در مازندران
در زندگی روستایی آرامش اصلی‌ترین نقش را دارد. زندگی در روستا آدمی را از هر جنجال، قیل و قال و دود و دم رهایی می‌بخشد. روستانشینان همواره یار و یاور یکدیگرند و زنان و مردان روستایی در بیشتر کار‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند و نمی‌گذارند بار زندگی بر دوش دیگری سنگینی کند. اما همه آمار‌ها حاکی از کاهش جمعیت روستایی ایران است که این اتفاق می‌تواند قسمت‌های مختلفی از اقتصاد، فرهنگ و محیط زیست ایران را با بحران مواجه کند.(ادامه)
استاندار : ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه درگردش برای صنایع چوب و کاغذ تخصیص یافت
استاندار مازندران از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه درگردش برای رونق صنایع چوب و کاغذ در استان خبر داد.(ادامه)
کارت‌های ملی قدیمی اعتباری ندارد
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کردند و کارت‌های قدیمی بدون اعتبار است.(ادامه)
استاندار مازندران در پیامی دوم مرداد برابر با یکم فردینه ماه تبری و آغاز سال نو ۱۵۳۱ تبری را به همه مازندرانی‌ها تبریک گفت. ‎ پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز سال نو ۱۵۳۱ تبری
استاندار مازندران در پیامی دوم مرداد برابر با یکم فردینه ماه تبری و آغاز سال نو ۱۵۳۱ تبری را به همه مازندرانی‌ها تبریک گفت. ‎(ادامه)
جدول/ خودروهای ۱۰۰ میلیونی در بازار
(ادامه)
مبلغ قرارداد میلیاردی طارمی با یک گزینه ویژه
مهدی طارمی که از پرسپولیس پیشنهاد داشت به ریوه‌آوه پرتغال پیوست.(ادامه)
نرخ رسمی ۲۸ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی، نرخ ۴۷ ارز را برای امروز(چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۸ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۷ واحد پولی دیگر افزایش یافت.(ادامه)
نخستین واکنش در ارتباط با لغو معارفه فرماندار عباس‌آباد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در واکنش به علت لغو جلسه معارفه فرماندار عباس‌آباد گفت: موضوع را حل و فصل می‌کنم.(ادامه)
پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از پرداخت ۵۹۴ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال از مطالبات گندمکاران مازندران خبر داد.(ادامه)
امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه در توسعه کسب و کارهای فضاپایه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری در راستای توسعه کسب و کارهای فضاپایه ذیل برنامه توسعه کسب وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) داد. (ادامه)
شمال نیوز : توکلی مطرح کرد: برخی می گویند کوپن بد است و بازگشتش منجر به کمونیسم می شود اما من معتقدم کمونیسم هم شود باید این کار را بکنیم. کوپن یک تجربه عقلایی بشر است که آمریکا مهد سرمایه گذاری دنیا هم این کار را انجام می دهد..... روحانی باید برخی از اعضای کابینه را تغییر دهد / کسانی مخالف کوپن هستند که شکم‌شان سیر است
شمال نیوز : توکلی مطرح کرد: برخی می گویند کوپن بد است و بازگشتش منجر به کمونیسم می شود اما من معتقدم کمونیسم هم شود باید این کار را بکنیم. کوپن یک تجربه عقلایی بشر است که آمریکا مهد سرمایه گذاری دنیا هم این کار را انجام می دهد.....(ادامه)
بیرانوند: حاضرم تا تورین بدوم
دروازه‌بان تیم ملی ایران تمایل خود برای ورود به جمع بازیکنان شاغل در سری A ایتالیا را تأیید کرد.(ادامه)
مگر فرزندان اعضای هیئت علمی از آسمان آمده اند که می توانند در کنکور سهمیه داشته باشند؟/ مصوبه سهمیه فرزندان هیئت علمی برای ورود به دانشگاه‌ها نقض فاحش عدالت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی جویباری ، متخصص ارتوپد است که پیش از این ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار را در کارنامه خود دارد ..... رئیس جدید بیمارستان امام خمینی ( ره ) فریدونکنار منصوب شد
شمال نیوز : دکتر ابراهیمی جویباری ، متخصص ارتوپد است که پیش از این ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار را در کارنامه خود دارد .....(ادامه)
«باباپنجعلی» از «پایتخت» رفت
تهیه کننده مجموعه «پایتخت» از حذف شخصیت باباپنجعلی و بازگشت بهبود در فصل ششم این سریال خبر داد.(ادامه)
جاده چالوس ۴ مرداد یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت:به دلیل سهولت درآمد و شد خودروها، جاده چالوس روز جمعه ۴ مردادماه یک طرفه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : 
تحقیقات از همسایه‌ها و کارگران شرکت ساختمانی آغاز و مشخص شد که زن جوان و شوهرش مدتی است که به‌عنوان نگهبان و سرایدار شرکت درآنجا زندگی می‌کنند..... پشت‌پرده رمزآلود قتل زن صیغه‌ای نگهبان یک شرکت/ چه کسی فیروزه را خفه کرد؟
شمال نیوز : تحقیقات از همسایه‌ها و کارگران شرکت ساختمانی آغاز و مشخص شد که زن جوان و شوهرش مدتی است که به‌عنوان نگهبان و سرایدار شرکت درآنجا زندگی می‌کنند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.