.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پایانه گل و گیاه عباس آباد ؛ دادگاه کشی به جای صادرات
(ادامه)
تصاویر/ بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از محور تنکابن - الموت - قزوین
عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان سفر یک روزه خود به مازندران علاوه افتتاح یک پروژه در تنکابن ، از محور در حال احداث تنکابن - الموت - قزوین بازدید کرد. عکاس : علیرضا پورعلم (ادامه)
نامه نمایندگان مجلس به روحانی: رئیس بنیاد شهید را برکنار کنید
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به روحانی برای برکناری رئیس بنیاد شهید خبر داد و گفت: امضاکنندگان معتقدند که آقای شهیدی به دلیل کسالت توان رسیدگی به امور را ندارد.(ادامه)
افشای دریافت حقوق نجومی توسط ۴۰۰ نفر از مدیران دستگاه‌ها
رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس گفت: ۴۰۰ نفر از مدیران دستگاه‌های مختلف حقوق‌های نجومی دریافت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار تالش از همسرش که عضو کارگروه عفاف و حجاب فرمانداری این شهرستان است، به خاطر تلاش در راستای ترویج پوشش اسلامی، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد. تجلیل فرماندار شمالی از همسرش به خاطر ترویج حجاب
شمال نیوز: فرماندار تالش از همسرش که عضو کارگروه عفاف و حجاب فرمانداری این شهرستان است، به خاطر تلاش در راستای ترویج پوشش اسلامی، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.(ادامه)
قیمت روز خودرو در بازار امروز سه‌شنبه اول مردادماه؛ سمند ۷۴ میلیون تومان
پراید تقریبا چند روز است که از سر جایش تکان نمی‌خورد و همچنان ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. محصولات ایران‌خودرو هم سرعت کاهش قیمت خود را کندتر کرده‌اند و بیشترین کاهش قیمت امروز مربوط به سمند LX است که یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده. از طرف دیگر امروز تغییری در قیمت محصولات مدیران خودرو اتفاق نیافتاده و قیمت محصولات کرمان‌خودرو در بازار با کاهش یکی دو میلیون تومانی همراه است. (ادامه)


"برخی از افراد مطرح جامعه برای گرفتن رضایت اقدام کرده‌اند، اما نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم. فقط می‌توانم بگویم که خیلی از دوستان که در رأس هستند برای گرفتن رضایت اقدام کردند، ولی موافقتی با آن‌ها نشد. " برادر میترا استاد: تصمیم نهایی به من واگذار شده
"برخی از افراد مطرح جامعه برای گرفتن رضایت اقدام کرده‌اند، اما نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم. فقط می‌توانم بگویم که خیلی از دوستان که در رأس هستند برای گرفتن رضایت اقدام کردند، ولی موافقتی با آن‌ها نشد. " (ادامه)
4 خطر حذف کربوهیدرات‌ها از رژیم غذایی
همانند چربی، تمرکز بر کاهش کربوهیدرات ها باید به میزان متعادل و نه سختگیرانه باشد. بی تردید، برخی کربوهیدرات های بد مانند غلات فرآوری شده و قندهای پالایش شده وجود دارند، اما این تنها بخشی از داستان کربوهیدرات ها است.(ادامه)
جدول/ ریزش قیمت خودروهای وارداتی
(ادامه)
مرخصی بقایی تمدید شد
مرخصی حمید بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دولت محمود احمدی‌نژاد، تا روز جمعه تمدید شد.(ادامه)
شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه مازندران جاده‌های ارتباطی آن است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:جاده‌های ارتباطی مازندران جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان است و همه باید نگاه ملی و ویژه به این مهم داشته باشیم.(ادامه)
بازدید معاون عمرانی استاندار از روند آزاد سازی سواحل
مهدی رازجویان در بازدید از روند آزادسازی سواحل شهرستان بابلسر با اشاره اینکه حسب دستورات موکد استاندار و با همت دستگاه های ذی مدخلی همچون اداره کل منابع طبیعی، فرمانداری ها و دادستانی ها آزادسازی حریم دریا از خرداد ۹۸ بصورت جدی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مهلت یکماهه استاندار در این راستا، دستگاه های متولی یاد شده بطور جدی آزاد سازی دیگر بخش ها را نیز در سواحل در چند روز اخیر آغاز کرده اند. ‎(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس حکم صادره از معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران, سرپرست جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران منصوب شد. ‎ سرپرست جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران منصوب شد
شمال نیوز: بر اساس حکم صادره از معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران, سرپرست جدید کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران منصوب شد. ‎(ادامه)
استاندار: لازمه صیانت از جنگل های هیرکانی بهره گیری از ظرفیت مردمی است
استاندار مازندران گفت: برای صیانت از جنگل‌های هیرکانی باید از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم نهاد بهره گیری کنیم.(ادامه)
عکس/ نمایی شگفت‌انگیز از میدان آزادی
نمایی زیبا و متفاوت از میدان آزادی تهران(ادامه)
حضور خارجی‌ها در لیگ برتر محدودتر می‌شود
نخستین نشست کارگروه ویژه بازیکنان خارجی دیروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.(ادامه)
رضایی: تغییر کاربری امان کشاورزی مازندران را بریده است
جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: به‌دلیل دست‌اندازی‌های زیادی که به اراضی کشاورزی مازندران شده و تغییر کاربری‌های جدی مازندران این روزها قطب کشاورزی ایران نیست.(ادامه)
برخورد جدی با مدارس متخلف در مازندران
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران از برخورد جدی با مدارس دولتی که هنگام ثبت نام از دانش آموزان شهریه دریافت می‌کنند خبر داد.(ادامه)
علیرضا بیرانوند در آستانه انتقال به لیگ ایتالیا
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به تیم فوتبال تورینو ایتالیا پیشنهاد شد.(ادامه)
عکس/ حمل پژو با نیسان !
بدون شرح ...(ادامه)
جدول/ کاهش قیمت ۳۰ ارز در بازار بین بانکی
(ادامه)
ترافیک عادی و روان در جاده‌های منتهی به شمال
رئیس پلیس راه مازندران از عادی بودن ترافیک در تمامی جاده‌های مازندران و مه گرفتگی رقیق در محدوده گدوک جاده سوادکوه در اولین روز مرداد ماه خبر داد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۱ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۰۸۴۰۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: بنده به عنوان یک فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، کیوسک های مطبوعاتی را یک مدرسه می دانم که نیازهای مطبوعاتی شهروندان را تامین می کنند. کیوسک های مطبوعاتی حلقه واسطه بین جامعه با دنیای رسانه ها هستند
شمال نیوز: بنده به عنوان یک فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، کیوسک های مطبوعاتی را یک مدرسه می دانم که نیازهای مطبوعاتی شهروندان را تامین می کنند.(ادامه)
دوقلوهای ۳ ساله جاده هزار به طرز هولناکی جان باختند
دو کودک در سانحه تصادف در مازندران به طرز فجیعی دل باختند.(ادامه)
شمال نیوز:  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت : هزار و 300کارگاه آموزشی در استان مشغول به فعالیت آموزش صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات است که55درصد آزاد و 45درصد دولتی است.
.... تشکیل شورای مهارت مازندران با نقش آفرینی بخش خصوصی ، دانشگاهها و بانک ها
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت : هزار و 300کارگاه آموزشی در استان مشغول به فعالیت آموزش صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات است که55درصد آزاد و 45درصد دولتی است. ....(ادامه)
کشف دریاچه‌ای مربوط به دوره زمین شناسی کواترنری در بابل
مدیرگروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از کشف دریاچه‌ای بسیار قدیمی به مساحت تقریبی ۳۰ کیلومتر مربع و مربوط به دوره کواترنری در بابل خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۰۱ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۰۱
قیمت دلار امروز اول مرداد ۹۸ به ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز :  احمدپور افزود: شیر دوطرف لوله بسته شده و منطقه را امن کردیم، فشار گاز را به صفر رساندیم نیروهای امدادی آتش‌نشانی  و اداره برق هم در منطقه حضور دارند..... مدیرعامل گاز مازندران : چیز خاصی نیست ! / در سال 80 نیز در بابل 315 مورد در یک سال لوله‌های سوراخ شده را در آوردیم !
شمال نیوز : احمدپور افزود: شیر دوطرف لوله بسته شده و منطقه را امن کردیم، فشار گاز را به صفر رساندیم نیروهای امدادی آتش‌نشانی و اداره برق هم در منطقه حضور دارند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.327 seconds.