.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پاسخ احمدی‌نژاد به سئوالی در مورد شباهتش با ترامپ
رئیس دولت‌های نهم و دهم در گفتگو با هفته نامه آمریکایی نیشن در مورد شباهتش با ترامپ گفت: من هم رنگ موهایم با او فرق می‌کند هم اینکه پولدار نیستم. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب انزلی با بیان اینکه نظرات کارشناسان و اساتید حوزه محیط زیست صراحتاََ بر خطرناک بودن طرح بایوجمی اذعان دارد، گفت: به همین منظور اعلام جرمی علیه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، مدیرکل سازمان محیط زیست گیلان، مجری و مشاور طرح بایوجمی و برخی از معاونت‌ها از جمله معاونت محیط زیست اعلام کردم. دادستان انزلی علیه معاون رئیس جمهور، اعلام جرم کرد
دادستان عمومی و انقلاب انزلی با بیان اینکه نظرات کارشناسان و اساتید حوزه محیط زیست صراحتاََ بر خطرناک بودن طرح بایوجمی اذعان دارد، گفت: به همین منظور اعلام جرمی علیه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، مدیرکل سازمان محیط زیست گیلان، مجری و مشاور طرح بایوجمی و برخی از معاونت‌ها از جمله معاونت محیط زیست اعلام کردم.(ادامه)
شمال نیوز: یک فعال اصلاح طلب درباره احتمال کاندیدا شدن احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس بیان کرد: بعید می‌دانم احمدی‌نژاد نامزد انتخابات شود، اما رهبری جریان منتسب به خود را بر عهده خواهد داشت و خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می کند. 

احمدی نژاد کاندیدا می شود؟ / یک فعال سیاسی: شاید انتخابات 1400
شمال نیوز: یک فعال اصلاح طلب درباره احتمال کاندیدا شدن احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس بیان کرد: بعید می‌دانم احمدی‌نژاد نامزد انتخابات شود، اما رهبری جریان منتسب به خود را بر عهده خواهد داشت و خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده می کند. (ادامه)
انتصابات جدید در سپاه قدس
سرلشکر سلیمانی طى احکامى جداگانه حسن پلارک را به عنوان مشاور و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس و محمد جلال مآب را بعنوان مسئول اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب کرد.(ادامه)
نقلِ قول از ناطق: به عرصه سیاست برنمی‌گردم
سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای ناطق میل و علاقه ای برای حضور در عرصه سیاست و نقش آفرینی در انتخابات ندارد.(ادامه)


رئیس  پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در ابتدای محور کرج_چالوس خبر داد و تردد از محور کرج به سمت چالوس از ساعت ۱۳ امروز را ممنوع اعلام کرد. جاده چالوس از ساعت ۱۳ امروز یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در ابتدای محور کرج_چالوس خبر داد و تردد از محور کرج به سمت چالوس از ساعت ۱۳ امروز را ممنوع اعلام کرد.(ادامه)
چرا ارزانی دلار منجر به ارزانی کالا نمی‌شود؟
انتظار کاهش قیمت کالاها به واسطه کاهش قیمت ارز انتظاری منطقی به نظر می رسد. اما در شرایط فعلی کشور این انتظار خیلی واقع بینانه نیست. در وضعیتی که همچنان سازوکار بازار عامل تعیین کننده قیمت ها نیست و با توجه به رانت عظیمی که به واسطه دلار 4200 تومانی نصیب تعدادی از افراد شده تعدیل قیمت ها پس از کاهش و سپس ثبات قیمت ارز توقع بالایی است.(ادامه)
 آمار‌ها حاکی از کاهش جمعیت روستایی ایران است که این اتفاق می‌تواند قسمت‌های مختلفی از اقتصاد، فرهنگ و محیط زیست ایران را با بحران مواجه کند. زندگی روستایی در مازندران (خبر)
آمار‌ها حاکی از کاهش جمعیت روستایی ایران است که این اتفاق می‌تواند قسمت‌های مختلفی از اقتصاد، فرهنگ و محیط زیست ایران را با بحران مواجه کند.(ادامه)
کنایه معنادار محسن هاشمی به احمدی‌نژاد
رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از مسجد فخریه یکی از محلات برگزاری انتخابات شورایاری‌ها کنایه‌ای را به احمدی‌نژاد در ارتباط با صحبت‌های وی در خصوص امام زمان زد.(ادامه)
شمال نیوز : گردش مالی این فرد فرار مالیاتی معادل ۵.۵ درصد کل منابع بانکی مازندران در طول سال است. میزان منابع بانکی مازندران در یک سال حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان است.
.... پرونده فرار مالیاتی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در مازندران !
شمال نیوز : گردش مالی این فرد فرار مالیاتی معادل ۵.۵ درصد کل منابع بانکی مازندران در طول سال است. میزان منابع بانکی مازندران در یک سال حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان است. ....(ادامه)
شمال نیوز : وی اظهار کرد: بحثی که الان در مجلس داریم این است که اگر ربح مرکب برای مردم هم حذف شود آیا آن وقت سپرده‌های خود را از بانک‌ خارج خواهند کرد و به سمت بازارهایی همانند ارز، سکه، زمین و ... خواهند رفت یا خیر؟. .... سپرده‎گذاران هم «ربح مرکب» دریافت می‌کنند/ جزئیاتی از اقدامات مجلس
شمال نیوز : وی اظهار کرد: بحثی که الان در مجلس داریم این است که اگر ربح مرکب برای مردم هم حذف شود آیا آن وقت سپرده‌های خود را از بانک‌ خارج خواهند کرد و به سمت بازارهایی همانند ارز، سکه، زمین و ... خواهند رفت یا خیر؟. ....(ادامه)
ضرورت عارضه یابی بنگاه های صنعتی ، معدنی و تجاری مازندران(يادداشت)
(ادامه)
همه دست هایی را که برای اعتلای استان درتلاش هستند به گرمی می فشارم / به هیچ وجه نباید اختلاف سلایق منجر به ایجاد مانع در مسیر اعتلای استان شود / امور توسعه ای مازندران در سایه تعامل و هم افزایی با ارکان قدرت و نخبگان به پیش می رود / دولت با بهره گیری از همه ظرفیت ها به دنبال حل مشکلات و بهبود فضای اقتصادی است نشست استاندار مازندران با فعالان سیاسی استان
همه دست هایی را که برای اعتلای استان درتلاش هستند به گرمی می فشارم / به هیچ وجه نباید اختلاف سلایق منجر به ایجاد مانع در مسیر اعتلای استان شود / امور توسعه ای مازندران در سایه تعامل و هم افزایی با ارکان قدرت و نخبگان به پیش می رود / دولت با بهره گیری از همه ظرفیت ها به دنبال حل مشکلات و بهبود فضای اقتصادی است(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس مجلس شورای اسلامی، کفالت کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر را به حسن زمانی سپرد. لاریجانی کفالت کرسی نمایندگی مردم نطنز و قمصر را به حسن زمانی سپرد
شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی، کفالت کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر را به حسن زمانی سپرد.(ادامه)
خرید ۳۲ هزار سکه و ۶هزار خودرو توسط یک زن!
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، گفت: یک خانم از کجا می‌تواند ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو خریداری کند.(ادامه)
قیمتِ صندلی نمایندگی مجلس چند؟!
مگر می‌شود صحبت از انتخابات مجلس به میان بیاید و از هزینه‌هایی که در این راه مصرف می‌شود سخنی نگفت. حال سوال اینجاست نرخ کرسی نمایندگی برای یک داوطلب چقدر تمام می‌شود؟(ادامه)
عکس/ تصویری متفاوت از رهبر انقلاب در نشریه خط حزب الله
غبارروبی مضجع مطهر حضرت امام رضا (| (18/5/97 (انتشار به مناسبت ایام زیارت مخصوص حضرت امام رضا )(ادامه)
کاهش غریق در مازندران با تلاش شبانه روزی ناجیان غریق
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تعداد جان باختگان در آب‌های ساحلی مازندران امسال در مقایسه با پارسال ۸/۵ درصد کاهش یافت.(ادامه)
اجرای عملیات خط کشی در بیش از ۴۰۰ کیلومتر از جاده‌های مازندران
سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای عملیات گسترده خط کشی در بیش از ۴۲۰ کیلومتر از جاده‌های استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.(ادامه)
کاروان موسیقی محلی به مناسبت آغاز سال نو تبری در ساری
جشن خیابانی به مناسبت سال نو تبری در ساری برگزار شد(ادامه)
جدول/ قیمت انواع برنج ایرانی در بازار تهران
برنج ۱۰ کیلویی به قیمت ۷۴ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۳ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۰۳۳۰۰ تومان است.(ادامه)
برداشت برنج در ۲۵۰۰ هکتار از شالیزارهای مازندران
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت برنج در ۲ هزار و ۵۲۲ هکتار از اراضی شالیزاری استان مازندران تا پایان تیرماه امسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: عباس صالح زاده که از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار جدید قائمشهر منصوب شد، حکم انتصاب خود را از .... شهردار جدید قائم شهر منصوب و معارفه شد
شمال نیوز: عباس صالح زاده که از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار جدید قائمشهر منصوب شد، حکم انتصاب خود را از ....(ادامه)
وزیر صنعت به غرب مازندران سفر می کند
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه به غرب مازندران سفر می کند.(ادامه)
ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هراز و کندوان
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک در محور هراز و کندوان را پرحجم و گاهی نیمه سنگین اعلام کرد.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۰۳ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۰۳
قیمت دلار امروز ۳ مرداد به ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تحویل ۲ واحد مسکن مددجویی در یکی از روستا‌های نکا
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا از تحویل ۲ واحد مسکن مددجویی در روستای للرد این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.