.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران را تبریک گفتند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران را تبریک گفتند.(ادامه)
استراماچونی ۲ بازیکن استقلال را خط زد
۲ بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال از لیست استراماچونی خط خوردند.(ادامه)
قیمت مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس مشخص شد
قیمت واقعی مهاجم آفریقایی مدنظر باشگاه پرسپولیس مشخص شد.(ادامه)
سه نفر از حضور در سالن‌های فوتسال محروم شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دستور موقت دیدار تیم‌های فوتسال شهروند ساری و مس سونگون را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی تخریب محیط زیست و تخریب جنگل‌ها را ریشه در مسائل داخلی دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و درون زا و برون گرا را مدنظر قرار دهیم برابر تحریم‌ها کمترین اثر را خواهیم گرفت..... هر کسی از راه می‌رسد جیب خودش را پر می‌کند / یک لایه از مدیریت این مملکت باید برداشته بشود و مدیران کارآمد جدیدی سر کار بیایند
شمال نیوز : وی تخریب محیط زیست و تخریب جنگل‌ها را ریشه در مسائل داخلی دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و درون زا و برون گرا را مدنظر قرار دهیم برابر تحریم‌ها کمترین اثر را خواهیم گرفت.....(ادامه)
عکس هوایی از حرم رضوی در سال۵۷
تصویری تاریخی از شهر مشهد مقدس و حرم امام رضا (ع)، در سال۵۷(ادامه)
عامل اصلی افسردگی در جوامع چیست؟
عوامل زیادی در میزان حس رضایتمندی افراد در جامعه و همچنین شیوع افسردگی دخیل هستند. عواملی که در راس آن‌ها شرایط اجتماعی و وضعیت اقتصادی خانوارها در جامعه است.(ادامه)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: 367 رسانه دارای مجوز در استان مازندران فعالیت دارند و مجموعا حدود هزارو 100 نفر در این رسانه ها اشتغال دارند.

367 رسانه دارای مجوز در مازندران فعالیت دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: 367 رسانه دارای مجوز در استان مازندران فعالیت دارند و مجموعا حدود هزارو 100 نفر در این رسانه ها اشتغال دارند. (ادامه)
هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ انتخاب شدند
سخنگوی کمیسیون اضل نود اظهار کرد که اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون امروز انتخاب شدند.(ادامه)
به نظر می‌رسد درب جریان بهار و احمدی‌نژاد هم‌چنان روی همان پاشنه سابق می‌چرخد و اولویت این جریان حتی در زمان افزایش قابل توجه تهدیدهای خارجی تقویت دو قطبی در کشور است، آن هم نه دو قطبی‌های معمول و مرسوم سیاسی بلکه دو قطبی تند و رادیکالی که آسیب زا است. احمدی‌نژاد؛ رییس جمهور سازی یا رییس جمهور بازی؟(يادداشت)
به نظر می‌رسد درب جریان بهار و احمدی‌نژاد هم‌چنان روی همان پاشنه سابق می‌چرخد و اولویت این جریان حتی در زمان افزایش قابل توجه تهدیدهای خارجی تقویت دو قطبی در کشور است، آن هم نه دو قطبی‌های معمول و مرسوم سیاسی بلکه دو قطبی تند و رادیکالی که آسیب زا است.(ادامه)
قیمت‌ انواع موبایل‌های‌ باپشتیبانی۴G در بازار؟ +جدول
اقتصادآنلاین- قیمت جدیدترین انواع موبایل‌های با قابلیت پشتیبانی ۴G در بازار به شرح جدول زیر است‎. (ادامه)
فوری/ حکم اعدام محمد علی نجفی امضا شد؟
دقایقی پیش تسنیم در خبری مدعی شد که شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران را به قصاص محکوم کرد، اما تنها دقایقی بعد این خبر را از خروجی‌های خود در سایت و شبکه های اجتماعی حذف کرد.(ادامه)
شورای شهر در چه صورت می‌تواند شهردار را استیضاح و عزل کند؟
شورای اسلامی شهر علاوه بر انتخاب شهردار موظف به بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های مختلف و تهیه طرح‌ها و پیشنهادهای اصلاحی و ارائه آن به مسئولان شهرداری است. همچنین یکی دیگر از اختیارات شورای شهر نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرح‌های مصوب در امور شهرداری و سایر سازمان‌های خدماتی است.(ادامه)
همتی اسامی متخلفان ارزی را به رئیس‌جمهور اعلام کرد
رئیس کل بانک مرکزی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، اسامی متخلفان ارز دولتی را اعلام کرد؛ حسن روحانی هم در پی نوشت این نامه خواستار پاسخگویی فوری ۴ وزیر شد. (ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران معتقد است دقت خانم‌ها در رانندگی بهتر از آقایان است. رانندگی خانم های مازندرانی بهتر از آقایان
رئیس پلیس راه مازندران معتقد است دقت خانم‌ها در رانندگی بهتر از آقایان است.(ادامه)
واکنش وکیل نجفی به خبر صدور حکم قصاص
حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی‌نجفی نسبت به خبر ابلاغ حکم قصاص برای موکلش ابزار بی‌اطلاعی کرد.(ادامه)
پس از اعدام احمد الملالی جوان شیعه بحرینی مادر او به میان مردم آمد و اقدام به توزیع شیرینی و شکلات کرد. مادر احمد پس از اعدام فرزندش شیرینی پخش کرد! +عکس
پس از اعدام احمد الملالی جوان شیعه بحرینی مادر او به میان مردم آمد و اقدام به توزیع شیرینی و شکلات کرد.(ادامه)
آدرس کارت سوخت خود را از سایت پست پیدا کنید
بر اساس اعلام دولت از ۱۵ روز دیگر سوخت‌گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی صورت می‌گیرد و افرادی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده‌اند باید نسبت به دریافت آن به‌طور جدی‌تری اقدام کنند و آن‌طور که شرکت ملی پست اعلام کرده متقاضیان به‌راحتی می‌توانند آدرس کارت سوخت خود را از سایت پست پیدا کنند.(ادامه)
مدیرعامل کشتیرانی استعفا داد
محمد سعیدی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سمت خود در این شرکت استعفا داد.(ادامه)
حوالی ظهر روز یکشنبه مورخ 6 مردادماه 98 یک مرد با در دست داشتن اسید به شعبه بانک پاسارگاد شهرستان آمل مراجعه و با نیت قبلی رئیس این شعبه را از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار داد.

ترور عجیب رئیس بانک پاسارگاد آمل پشت میز کارش ! / مهاجم دستگیر شد
حوالی ظهر روز یکشنبه مورخ 6 مردادماه 98 یک مرد با در دست داشتن اسید به شعبه بانک پاسارگاد شهرستان آمل مراجعه و با نیت قبلی رئیس این شعبه را از ناحیه صورت مورد اسیدپاشی قرار داد. (ادامه)
ورزش مورد علاقه رهبر انقلاب
رهبر انقلاب در سفر ماه جاری به مشهد و در گفتگوی با برادر شهیدان احسانی فکر ، ورزش والیبال را ورزش مورد علاقه خود عنوان کردند.(ادامه)
شمال نیوز :  مجمع شهرداران شرق استان با حضور شهرداران  شهرهای شرق  مازندران صبح امروز در شهرداری نکا تشکیل گردید ..... مجمع شهرداران شرق استان مازندران تشکیل شد
شمال نیوز : مجمع شهرداران شرق استان با حضور شهرداران شهرهای شرق مازندران صبح امروز در شهرداری نکا تشکیل گردید .....(ادامه)
شمال نیوز :  مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا صرفه اقتصادی پروژه­ های اجرا شده را 4 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی احداث نیروگاه بخاری معادل 42 مگاوات حدود 420 میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت و به حدود 2 سال زمان نیاز دارد.... افزایش توان تولید و صرفه جویی 4 هزار میلیارد ریالی در نیروگاه نکا
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا صرفه اقتصادی پروژه­ های اجرا شده را 4 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی احداث نیروگاه بخاری معادل 42 مگاوات حدود 420 میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت و به حدود 2 سال زمان نیاز دارد....(ادامه)
شمال نیوز : وی همچنین از افزایش سهم اشتغال روستایی از سبد اشتغال کل کشور خبر داد و گفت: این میزان از زیر سه درصد به ۲۵.۳ درصد رسیده است..... تعداد بیکاران در ایران چند رقمی است؟
شمال نیوز : وی همچنین از افزایش سهم اشتغال روستایی از سبد اشتغال کل کشور خبر داد و گفت: این میزان از زیر سه درصد به ۲۵.۳ درصد رسیده است.....(ادامه)
نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال شد
امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی محمد نوری‌فر را به سمت مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال منصوب کرد. نوری‌فر چند سال پیش نیز در زمان حضور امیر قلعه‌نویی، مدیر رسانه‌ای استقلال بود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران کفت  : در بخش صنایع نیز برنامه های کاهش پیک بار با قطع بار صنعتی و تعیین ساعت کار
 برنامه ریزی شده 9 تفاهم نامه امضا و حدود 5 مگاوات در پیک بار همکاری صورت گرفت ..... فعالیت 128 اکیپ پایش و کنترل مصرف برق بانکها و ادارات دولتی درمازندران
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران کفت : در بخش صنایع نیز برنامه های کاهش پیک بار با قطع بار صنعتی و تعیین ساعت کار برنامه ریزی شده 9 تفاهم نامه امضا و حدود 5 مگاوات در پیک بار همکاری صورت گرفت .....(ادامه)
جدول/ قیمت سکه و طلا در بازار امروز
(ادامه)
 استاندار مازندران گفت: با حمایت و همراهی وزیر اطلاعات، کاخ تاریخی صفی اّباد بهشهر برای مقاصد گردشگری و بهره گیری عموم مردم آزاد شد. بازگشایی درهای کاخ صفی آباد پس از 40 سال به روی مردم
استاندار مازندران گفت: با حمایت و همراهی وزیر اطلاعات، کاخ تاریخی صفی اّباد بهشهر برای مقاصد گردشگری و بهره گیری عموم مردم آزاد شد.(ادامه)
عکس/ جوانانی که نامشان در تاریخ ماندگار شد
تیم والیبال جوانان ایران در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان در بحرین به مصاف ایتالیا رفت و با برتری ۳ بر ۲ برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.