.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۹ مرداد
(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای هیبریدی کارکرده در تهران
(ادامه)
شاعری:ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی نیاز مهم کشاورزی شرق مازندران
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی در شرق مازندران از نیازهای مهم برای شرق مازندران است که در گرو فعال کردن بخش خصوصی است.(ادامه)
ریزش آوار کارگری را در ساری به کام مرگ کشاند
مدیر روابط عمومی آتش نشانی ساری از مرگ کارگرجوان در یک پروژه ساختمانی خبر داد.(ادامه)
آیا طب سنتی مصرف "نمک دریا" را تایید می‌کند؟
اما آیا منابع طب سنتی "نمک دریا" را تایید می‌کنند؟! آیا مراد از منابع طب سنتی و منابع روایی از توصیه به مصرف "نمک" همین نمک‌های تصفیه شده موجود در بازار کشورمان است؟(ادامه)
شهربازی نوشیروانی بابل تعیین تکلیف می شود
بررسی وضعیت قرارداد شهربازی نوشیروانی آغاز شده و در روزهای آتی در این خصوص تعیین تکلیف صورت میگیرد. پتانسیل خوب این شهربازی بهبود خواهد یافت و شهروندان عزیز شهر بابل بزودی شاهد تحولات خوبی در این مکان خواهند بود.(ادامه)
رامسر هنوز هم عروس مازندران است
به تفریحات جدید مثل زیپ لاین، بالن سواری و هواپیمای تفریحی علاقه دارید؟ رامسر همان جایی است که همه اینها را در خودش دارد.(ادامه)
حمله تند سحرقریشی به مسیح علینژاد و مهناز افشار +فیلم
سحر قریشی در گفت‌وگویی با یک برنامه اینترنتی صحبت‌هایی علیه مسیح علینژاد و مهناز افشار مطرح کرد.(ادامه)
۶ هتل ۵ ستاره در مازندران احداث می شود
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی از اجرای ۱۱۰ طرح گردشگری شامل۵۴ هتل که ۶ هتل آن ۵ ستاره است، در مازندران و تکمیل این طرح ها تا دو سال آینده انجام می شود.(ادامه)
سد میجران، زیبایی مسحور کننده رامسر+ تصاویر
در ۲۰ کیلومتری جنوب‌ شرقی رامسر و بر روی رودخانه نسارود، سدی خاکی احداث شده است که مرز ناشناخته‌های ایران را دگرگون کرده است. رامسر که به دیار شگفتی‌های مازندران بنام است، میزبان این سد منحصربفرد خاکی است. (ادامه)
واکنش طنز مزدک میرزایی به حواشی مهاجرتش !
تبدیل شدن ماجرای مهاجرت مزدک میرزایی به داغ‌ترین خبر این روزها که با واکنش‌ها و تحلیل‌های مختلفی از چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف همراه شده، سوژه انتشار کارتونی از شهاب جعفرنژاد در صفحه اینستاگرامی‌اش شد. (ادامه)
تهیه‌کننده «گاندو» به ظریف: وقت رهبری را نگیرید
مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» به اظهار گلایه وزیر امور خارجه خطاب به رهبر انقلاب درباره این سریال، واکنش نشان داد. (ادامه)
حسین آهی شاعر و گوینده رادیو درگذشت+ تصاویر
حسین آهی شاعر و گوینده رادیو امروز سه‌شنبه ۸ مرداد پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
استاندار: حوزه علمی و فناوری در رونق اقتصاد مازندران نقش‌آفرین باشد
(ادامه)
اعتراض خانواده نجفی به صدور حکم قصاص
حکم قصاص نفس محمد علی نجفی امروز از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد.(ادامه)
قتل مادر به دست فرزندش در گرگان
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری عامل جنایت خانوادگی در کمتر از یک ساعت در شهرستان "گرگان" خبر داد.(ادامه)
محصولات ایران‌خودرو باز هم گران شد
در حالی که ایران خودرو دو روز پیش قیمت دو محصولش را افزایش داده بود، امروز نیز قیمت 4 محصول دیگر را افزایش داد؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت بود.(ادامه)
یک شهردار دیگر دستگیر شد
یک منبع آگاه از دستگیری شهردار شهریار توسط دستگاه‌های امنیتی با حکم قضایی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دود تعلل در انتخاب شهردار در حالی که نامزدهای پرتعدادی نتوانستند از فیلتر شورا عبور کنند به چشم شهروندان ساروی می رود تا جایی که برخی از اعضای شورا هم به این نتیجه رسیدند و در جلسه اخیر به همکاران خود متذکر شدند ..... جلسه انتخاب شهردار ساری بازهم بی نتیجه ماند / دود نامزدبازی اعضای شورای شهر ساری به چشم شهروندان می رود !
شمال نیوز : دود تعلل در انتخاب شهردار در حالی که نامزدهای پرتعدادی نتوانستند از فیلتر شورا عبور کنند به چشم شهروندان ساروی می رود تا جایی که برخی از اعضای شورا هم به این نتیجه رسیدند و در جلسه اخیر به همکاران خود متذکر شدند .....(ادامه)
صاحبان زر و زور، طبیعت مازندران را به نابودی می کشانند
رئیس کل دادگسری مازندران گفت: صاحبان زر و روز محیط زیست و منابع طبیعی استان را به نابودی می کشانند و رشوه و تبانی از دلایل عدم موفقیت در حفاظت از محیط زیست است.(ادامه)
جلسه انتخاب شهردار ساری بی نتیجه ماند
جلسه انتخاب شهردار ساری به دلیل کسب آرای مساوی دو نامزد ناتمام ماند و به جلسه دیگری موکول شد.(ادامه)
رکورد 10 ساله نیروگاه نکا شکست
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: یکی از واحدهای نیروگاه بعد از 40 سال به همان قدرت 40 سال پیش رسید که رکورد جدیدی محسوب می شود و در 10 سال گذشته بی‌سابقه است.(ادامه)
کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی با وعده فروش وام
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با وعده فروش وام در فضای مجازی ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.(ادامه)
مراسم معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران فردا چهارشنبه با حضور معاون وزیر صنعت برگزار می‌شود. رئیس جدید سازمان صنعت مازندران فردا معارفه می‌شود
مراسم معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران فردا چهارشنبه با حضور معاون وزیر صنعت برگزار می‌شود.(ادامه)
زمان اعزام تیم ملی والیبال به روسیه مشخص شد
کاروان والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک باید راهی روسیه شود.(ادامه)
جدول/ افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو
(ادامه)
ستاره تیم ملی عراق استقلالی می‌شود؟ +عکس
هافبک تیم ملی عراق که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد، با انتشار تصویری در اینستاگرام خود به شایعات پیرامون این انتقال دامن زد. در تصویری که صفا هادی منتشر کرده، او و طارق همام در حال نشان دادن عدد چهار هستند و به عقیده خیلی ها او خواسته با این کار، انتقالش به استقلال را به‌صورت غیرمستقیم اعلام کند.(ادامه)
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم. قتل همسر در شب خیانت
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم.(ادامه)
غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد. ۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد. نجفی به اعدام محکوم شد
غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد. ۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.(ادامه)
کنایه به دولت احمدی نژاد از تریبون مجلس
فرهنگی با کنایه به دولت قبل و موضوع موسسات مالی و اعتباری گفت: همکاران یادتان هست زمانی وزرات رفاه و تامین اجتماعی می‌توانست مجوز به موسسات مالی و اعتباری بدهد و در پایان کار چه مشکلاتی ایجاد شد؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.