.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای در عید قربان
مدیر مرکز بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: معمولا مازندرانی‌ها باتوجه به رسوم گذشتگان در روز عید قربان، قربانی می‌کنند و تمایل دارند خودشان اقدام به قربانی آن هم در منزل کنند که لازم است در این زمینه توصیه‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای را جدی بگیرند.(ادامه)
این بیماری‌ها با سرگیجه خود را نشان می‌دهند
یک متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب گفت: برخی بیماری‌ها و تومورهای مغزی خود را به صورت سرگیجه نشان می‌دهند.(ادامه)
ماجرای رقص زنان در کربلا جنجالی شد +عکس
افتتاحیه مسابقات فوتبال غرب آسیا در ورزشگاه کربلا برگزار شد، اما اجرای رقص و موسیقی توسط زنان دراین مراسم، واکنش شدید مقامات مذهبی و سیاسی در این کشور را به دنبال داشته است.(ادامه)
نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکار‌های توسعه، استفاده از تجربیات زنان دیگر کشور‌ها است و ما نیز درهمین راستا، تلاش خواهیم کرد تجربیات زنان موفق دو کشور، به اشتراک گذاشته شود..... برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان استان مازندران در اتریش
نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راهکار‌های توسعه، استفاده از تجربیات زنان دیگر کشور‌ها است و ما نیز درهمین راستا، تلاش خواهیم کرد تجربیات زنان موفق دو کشور، به اشتراک گذاشته شود.....(ادامه)
امام جمعه بابل گفت: در حالی کشاورزان مازندرانی اقدام به آتش زدن علوفه می‌کنند که علوفه مورد نیاز استان از خارج وارد می‌شود، وزیر جهاد کشاورزی به این بی‌توجهی‌ها در مازندران رسیدگی کند‌...... انتقاد امام جمعه بابل از آتش‌زدن علوفه مزارع همزمان با واردات علوفه !
امام جمعه بابل گفت: در حالی کشاورزان مازندرانی اقدام به آتش زدن علوفه می‌کنند که علوفه مورد نیاز استان از خارج وارد می‌شود، وزیر جهاد کشاورزی به این بی‌توجهی‌ها در مازندران رسیدگی کند‌......(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۲ مرداد
(ادامه)
لوگوی استقلال توقیف شد!
علامت تجاری باشگاه استقلال توقیف شد.(ادامه)
دیدار راهگشای وکیل نجفی با خانواده استاد
وکیل مدافع محمد علی نجفی اعلام کرد بعد از نزدیک به دوماه از حادثه قتل میترا استاد برای اولین بار موفق شد والدین میترا استاد را ملاقات کند.(ادامه)
اعمال ویژه ماه ذی الحجه
کارشناس علوم قرآنی گفت: برای کسانی که تا امروز به مکه مکرمه سفر نکرده‌اند نیز اعمالی وجود دارد. که در مفاتیح آمده است که مهمترین آن خواندن دعای عرفه است که در عصر روز عرفه خوانده می‌شود.(ادامه)
پیام اینستاگرامی طارمی برای خداحافظی محسن بنگر+عکس
مهدی طارمی در صفحه شخصی خودش برای محسن بنگر که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده پیامی منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که مازندران می‌تواند با گسترش زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری درست از فرصت‌های اقتصادی مربوط به بخش تولیدات غذایی در 3 بخش لبنی، گوشتی و کشاورزی، اشتغال چند استان دیگر را نیز تأمین کند. اما چند وقتي است که.... صنایع غذایی مازندران دچار سوء تغذیه شدید هستند !
شمال نیوز : بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که مازندران می‌تواند با گسترش زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری درست از فرصت‌های اقتصادی مربوط به بخش تولیدات غذایی در 3 بخش لبنی، گوشتی و کشاورزی، اشتغال چند استان دیگر را نیز تأمین کند. اما چند وقتي است که....(ادامه)
سوتی دیگر در پخش زنده برنامه تلویزیونی صدا و سیما+ فیلم
رکنا: در پخش زنده برنامه‌ای در یکی از شبکه‌های استانی، ورود یک گربه به داخل استودیو عوامل برنامه را شوکه کرد. (ادامه)
آغاز برداشت محصول عدس (مرجی) در منطقه چهاردانگه ساری
اوایل مردادماه هر سال معمولا زمان برداشت محصول عدس ( مرجی ) در مناطق بالادست در بخش چهاردانگه است.(ادامه)
عکس زیرخاکی از رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد
تصویری از حمید فرخ‌نژاد و رضا عطاران از بازیگران کشورمان در سال‌های دور و در یک قاب را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
کدام غذاها در تابستان مسموم‌کننده هستند؟
هوای گرم تابستان، مهمترین عامل تکثیر باکتری‌ها در بسیاری از مواد غذایی و بروز مسمومیت است.(ادامه)
شمال نیوز: سعید حجاریان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به تحریم وزیر امورخارجه ایران توسط ایالات‌متحده، به گام احتمالیبعدی ترامپ علیه ایران پرداخت. پیش‌بینی حجاریان درباره گام بعدی ترامپ علیه ایران
شمال نیوز: سعید حجاریان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به تحریم وزیر امورخارجه ایران توسط ایالات‌متحده، به گام احتمالیبعدی ترامپ علیه ایران پرداخت.(ادامه)
کدام غذاها در تابستان مسموم‌کننده هستند؟
هوای گرم تابستان، مهمترین عامل تکثیر باکتری‌ها در بسیاری از مواد غذایی و بروز مسمومیت است.(ادامه)
امام جمعه‌ای که پست‌های اینستاگرامی را لایک می‌کند +عکس
وزیر ارتباطات روایتی جالب از دیدار خود با امام جمعه تبریز را در اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!.... تنش‌ها و اختلافات بر سر انتخابات ۹۸ اوج می‌گیرد
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!....(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از غرق شدن سه کارمند آموزش و پرورش در دریای رامسر خبر داد و گفت: این افراد صبح امروز به علت عدم آشنایی با فنون شنا در منطقه خارج از طرح دریا غرق شدند. مرگ وحشتناک 3 معلم همراه تیمهای دختران دانش آموز در رامسر
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از غرق شدن سه کارمند آموزش و پرورش در دریای رامسر خبر داد و گفت: این افراد صبح امروز به علت عدم آشنایی با فنون شنا در منطقه خارج از طرح دریا غرق شدند.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد با برگزاری چنین برنامه هایی تلاش می شود زمینه های الحاق رامسر به گیلان از مهمترین گذرگاه یعنی آموزش و پرورش  فراهم شود ..... میزبانی معنادار گیلانی ها از یک مسابقات دانش آموزی در رامسر / حضور رسمی و معنادار استاندار گیلان در رامسر
شمال نیوز : به نظر می رسد با برگزاری چنین برنامه هایی تلاش می شود زمینه های الحاق رامسر به گیلان از مهمترین گذرگاه یعنی آموزش و پرورش فراهم شود .....(ادامه)
دیدار احمدی نژاد و قالیباف؟
وحید یامین پور مجری اصولگرای صداوسیما طی توییتی مدعی دیدار قالیباف و احمدی نژاد شد. (ادامه)
شنا در دریای مازندران ممنوع شد
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: از پنج‌شنبه ۱۰ مرداد تا صبح روز دوشنبه ۱۴ مردادماه امسال شنا در دریای مازندران ممنوع است(ادامه)
حقایقی درباره کم خونی
انواع ارثی کم خونی معمولا شدیدتر از مواردی هستند که به واسطه کمبود آهن و/یا ویتامین B12 شکل می گیرند.(ادامه)
زمان آغاز لیگ برتر فوتبال از زبان داورزنی
معاون وزیر ورزش و جوانان در قزوین گفت: با توجه به اقدامات وزارت ورزش ظرف امروز و فردا قرعه کشی مسابقات دسته برتر فوتبال اعلام می‌شود.(ادامه)
توصیه‌های رییس پلیس راه مازندران به مسافران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: از آنجاییکه سفر‌های تابستانی جاده‌های مازندران را پر تردد کرده مسافران باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و با صبر و حوصله در جاده‌های استان تردد کنند.(ادامه)
مالکیت باشگاه نساجی مجدداً به صنیعی‌فر و حدادیان سپرده شد/نامه بهروان به مالکان باشگاه
غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران در نامه‌ای به مالکان باشگاه، تکلیف نساجی را برای هواداران مشخص کرد و ظاهراً باشگاه نساجی مجدداً به مالکان سابق آن واگذار شده است.(ادامه)
دستیار سابق کی‌روش در پرسپولیس
آنالیزور سابق تیم ملی در دوران کارلوس کی‌روش بعد از توافق با مدیران پرسپولیس به این تیم پیوست.(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از ورودی مدرسه خان شیراز
یکی ازآثار تاریخی شیراز و از جمله بناهای تاریخی شهر شیراز در استان فارس مدرسه خان شیراز است.این جاذبه تاریخی مدرسه ای وسیع و دلباز می‌باشد.(ادامه)
احتمال ابطال انتخابات شورایاری‌ها از سوی دیوان عدالت اداری
محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در چند روز گذشته، گفت: حدود 70 نماینده پیش از برگزاری این انتخابات طی نامه‌ای به وزیر کشور خواستار عدم برگزاری این انتخابات شده بودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.