.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تغییرات جدید در قوانین داوری فوتبال
داور بین المللی سابق فوتبال ایران تغییرات در قانون 9 فوتبال را به طور دقیق تشریح کرد که در آن به گلزنی اتفاقی داور هم اشاره شده است.(ادامه)
باند جدید فرودگاه رامسر بهره برداری می شود/ تعطیلی ۲ ماهه فرودگاه
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: باند جدید فرودگاه رامسر آذر ماه سال جاری بهره برداری می شود.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در بازار +جدول
(ادامه)
استاندار : راه دسترسی به کاخ صفی آباد عملیاتی می شود
استاندار مازندران گفت: عملیات اجرایی راه دسترسی به کاخ صفی آباد بهشهر هفته دولت اجرایی می شود.(ادامه)
عکس/ نامه‌ تیمور لنگ به پادشاه فرانسه به زبان فارسی!
تیمور لنگ در اواخر عمرش، پادشاهی پارسی‌گوی عثمانی را تسخیر می‌کند؛ وی ۱۲ روز پس از آن، نامه‌ای پر از مهر و صفا و به زبان فارسی به پادشاه فرانسه می‌فرستد و می‌نویسد: «دشمن مشترک را شکست دادم!»(ادامه)
تعطیلی 11 کارگاه معدنی در مازندران
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تعطیلی 11 کارگاه معدنی(تونل) به دلیل عدم رعایت موازین ایمنی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.(ادامه)
خاموشی برق به‌دلیل پُرمصرفی در مازندران نداشتیم
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: خاموشی به‌دلیل بدمصرفی یا پرمصرفی در استان مازندران نداشتیم.(ادامه)
عکس/ آبشار زیبای الیگودرز
آبشار سفیدآب در شهرستان الیگودرز قرار گرفته است؛ آب از درون رشته کوه اُشترانکوه می‌گذرد و از ارتفاع 70متری به پایین می‌ریزد.(ادامه)
معاون استاندار : مبارزه با زمینخواری اولویت دفتر فنی استانداری مازندران باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی از اولویت های مهم دفتر فنی استانداری باید باشد. ‎(ادامه)
ادامه بلاتکلیفی بازیکنان نساجی و تعطیلی تمرینات
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی موقتا تعطیل شد.(ادامه)
نمایندگان از پاسخ‌های وزیر کشور قانع شدند
نمایندگان از پاسخ‌های وزیر کشور که به منظور پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان در جلسه کمیسیون حاضر شده بود، قانع شدند.(ادامه)
عکس/ مسن‌ترین حاجی مراسم حج امسال
پیرمرد ۱۳۰ ساله اندونزیایی صبح امروز چهارشنبه برای ادای مناسک حج وارد جده عربستان شد و مورد استقبال قرار گرفت.(ادامه)
اجتناب از شنا کردن خارج از طرح دریا
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت:مسافران و گردشگران از شنا کردن در مناطق خارج از طرح دریا اجتناب کنند.(ادامه)
حکم قصاص نجفی به وکلای اولیای دم ابلاغ شد
وکیل اولیای دم میترا استاد گفت: حکم قصاص نجفی که روز گذشته اعلام و امروز به صورت رسمی به ما ابلاغ شد.(ادامه)
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. باید ریاست جمهوری یک دوره هفت‌ساله باشد/ اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم، یارانه تا ابد با ما می‌آید
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. (ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۹ مرداد ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۰۸۴۰۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا، با کارشناسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی گردانندگان این وبسایت شدند ..... دستگیری کلاهبردار 15 میلیاردی با وعده فروش وام + جزئیات
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا، با کارشناسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی گردانندگان این وبسایت شدند .....(ادامه)


زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ ریشتر بامداد پنجشنبه شهر کیلان را لرزاند. زلزله کیلان را لرزاند
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ ریشتر بامداد پنجشنبه شهر کیلان را لرزاند.(ادامه)
زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه آزمون سراسری 98 هفته آینده اعلام می‌شود.(ادامه)
نمایندگان مجلس مصونیت دارند؟
در اصل ۸۶ قانون اساسی که درباره مصونیت نمایندگان است، آمده: «نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهارنظر و رأی خود کاملا آزادند و نمی‌توان آن‌ها را به سبب نظراتی که در مجلس اظهار کرده‌اند یا آرائی که در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود داده‌اند، تعقیب یا توقیف کرد».(ادامه)
جاده چالوس جمعه یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت:به دلیل سهولت درآمد و شد خودروها، جاده چالوس روز جمعه ۱۱ مردادماه یک طرفه خواهد شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۰۹ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۰۹
قیمت دلار امروز ۹ مرداد ۹۸ به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : در این فهرست ، عموما مدیران بلندپایه دولت اصلاحات به چشم می خورند و نشان می دهد که اصلاح طلبان برای اجماع در استان ها از همه ظرفیت های انسانی خود استفاده کرده اند ..... «رحمانزاده» رابط استانی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مازندران شد
شمال نیوز : در این فهرست ، عموما مدیران بلندپایه دولت اصلاحات به چشم می خورند و نشان می دهد که اصلاح طلبان برای اجماع در استان ها از همه ظرفیت های انسانی خود استفاده کرده اند .....(ادامه)
شمال نیوز: اقشار آسیب پذیر جامعه که قرار بود از ناحیه دریافت وجوه ناشی از اصلاح قیمت حامل‌ها ذی‌نفعان طبقه اول طرح باشند، امروز بازنده اصلی هستند. آنها از دو محل زیان دیده‌اند. ارزش واقعی یارانه‌ها به ٨ هزار تومان رسید/ اقشار آسیب‌پذیر بازنده اصلی روش پرداخت یکسان
شمال نیوز: اقشار آسیب پذیر جامعه که قرار بود از ناحیه دریافت وجوه ناشی از اصلاح قیمت حامل‌ها ذی‌نفعان طبقه اول طرح باشند، امروز بازنده اصلی هستند. آنها از دو محل زیان دیده‌اند.(ادامه)
مهاجری: ادامه تمرینات نساجی در صورت بلاتکلیفی مالکیت باشگاه امکان‌پذیر نیست
سرمربی نساجی مازندران گفت: اصلاً دوست ندارم فضا به سمت اعتصابات و این داستان‌ها برود اما نگه داشتن این بازیکنان دیگر از دست من خارج است، من در سخت‌ترین شرایط کار کردم، مرد این روزها هستم و فضا را کاملاً درک می‌کنم.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
تداوم افزایش دما در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۹ مردادماه با افزایش قابل ملاحظه دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
9 خوراکی ویژه تابستان!
هندوانه سرشار از ویتامین های A و C و لیکوپن است که به تقویت سیستم ایمنی و بهبود شرایط پوست کمک می کنند. افزون بر این، قندهای طبیعی موجود در هندوانه همراه با پتاسیم به جایگزینی الکترولیت های از دست رفته به واسطه تعریق کمک می کنند.(ادامه)
حسن روحانی خطاب به رییس‌جمهور فرانسه گفت: عادی‌سازی روابط نفتی و بانکی ایران، گام اول تعهدات مورد انتظار از اروپاست. روحانی خطاب به رییس‌جمهور فرانسه: عادی‌سازی روابط نفتی و بانکی ایران، گام اول تعهدات مورد انتظار از اروپاست(خبر)
حسن روحانی خطاب به رییس‌جمهور فرانسه گفت: عادی‌سازی روابط نفتی و بانکی ایران، گام اول تعهدات مورد انتظار از اروپاست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.