.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت ارز ۹۸/۰۵/۰۵ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۵/۰۵
قیمت دلار امروز ۵ مرداد ۹۸ به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
پیش بینی بارش‌های پراکنده باران در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز نیمه ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/ خاص‌ترین فورد موستانگ ایران
تنها فورد موستانگ هرتز در ایران که فقط 150 دستگاه از آن تولید شده است.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
تصویری زیبا از گنبد حرم حضرت علی(ع)
حرم امیرالمومنین علی(ع) در شهر نجف در طول سال میزبان میلیون ها زائر از نقاط مختلف جهان می‌باشد.(ادامه)
عناوین روزنامه های شنبه 5 مرداد
(ادامه)
شمال نیوز: معاون وزیر صنعت با تشریح برنامه وزارت صنعت برای ترخیص خودروهای ناقص کف کارخانه‌های خودروساز،گفت: تسهیلات سیستم بانکی محقق  ... جزئیات تکمیل خودروهای ناقص کف کارخانه
شمال نیوز: معاون وزیر صنعت با تشریح برنامه وزارت صنعت برای ترخیص خودروهای ناقص کف کارخانه‌های خودروساز،گفت: تسهیلات سیستم بانکی محقق ...(ادامه)
برای وام مسکن چقدر هزینه کنیم؟
شمال نیوز: هزینه وام مسکن در این روزها نسبت به دو هفته گذشته برای اقشار مختلف جامعه تفاوت چندانی نداشته است به طوریکه زوج‌ها با توجه به اینکه ...(ادامه)
شمال نیوز: البته افزایش قیمت در بازار رهن و اجاره محدود به شهرهای بزرگ نبوده و موجران در شهرهای اطراف تهران نیز قیمت‌گذاری ملک خود را ... افزایش اجاره‌بها بالاتر از 30 درصد ممنوع شد
شمال نیوز: البته افزایش قیمت در بازار رهن و اجاره محدود به شهرهای بزرگ نبوده و موجران در شهرهای اطراف تهران نیز قیمت‌گذاری ملک خود را ...(ادامه)
چربی‌های مفید و سالم برای بدن کدامند؟
اغلب اوقات، چربی به عنوان قسمتی ناسالم از غذا دیده می‌شود. اما چربی انواع مختلفی دارد که تنها برخی از آن‌ها ناسالم هستند(ادامه)
شهروند ساری همچنان در حسرت پیروزی خانگی
تیم شهروند ساری با کسب دومین تساوی خانگی خود در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همچنان در حسرت کسب پیروزی در این رقابت ها قرار دارد.(ادامه)
ملاقات مردمی مسولین شهرستان ساری در مصلای امام خمینی(ره)
ملاقات مردمی مسولین شهرستان ساری در چهلمین سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه کشور در مصلای امام خمینی مرکز استان مازندران برگزار شد(ادامه)
تصاویر: سفر به شهر تاریخی بابل
بابل که در ۱۰۰ کیلومتری جنوب بغداد واقع است، بر اساس منابع تاریخی، قدمتی چهار هزار ساله داشته و مرکز امپراطوری قدیمی بابل بوده است.(ادامه)
عباس‌زاده: استاندار مازندران هر چه زودتر مشکلات مالکیتی نساجی را حل کند
کاپیتان نساجی مازندران گفت: از آقای استاندار و تمام مسؤولان شهری و استانی تقاضا دارم تا با پیگیری، هر چه زودتر مشکلات مالکیتی باشگاه را حل کنند زیرا در این فصل برخلاف فصل گذشته که استقلال خوزستان و سپیدرود با ۶ امتیاز منفی و مشکلات بسیار زیادی فصل را آغاز کرده بودند، همه تیم‌ها به‌خوبی خود را مهیای حضور در لیگ کرده‌اند.(ادامه)
رژیم غذایی مناسب برای افراد دیابتی
دیابت در دسته‌بندی بیماری‌های متابولیک قرار می‌گیرد و باعث می‌شود قند خون فرد بالاتر از سطح طبیعی قرار بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز : پائین بودن سطح تکنولوژی مورد استفاده کشاورزان به دلیل سنتی بودن شیوه تولید و همچنین پایین بودن کارایی به خصوص در بخش مدیریتی، بهره‌وری کشاورزی استان را کاهش داده است.
.... وقتي بر سر آب و خاک مازندران چوب حراج مي خورد / آيا مازندران سرسبز بايد با کشاورزي خداحافظي کند؟ !
شمال نیوز : پائین بودن سطح تکنولوژی مورد استفاده کشاورزان به دلیل سنتی بودن شیوه تولید و همچنین پایین بودن کارایی به خصوص در بخش مدیریتی، بهره‌وری کشاورزی استان را کاهش داده است. ....(ادامه)
  شمال نیوز:  50 روز از قبول استعفای وزیر پیشین آموزش و پرورش می‌گذرد، دولت زمان زیادی برای معرفی گزینه اصلی کرسی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی ندارد. در هفته‌های اخیر نام افراد مختلفی برای این سمت مطرح شده اند، هنوز مشخص نیست شانس کدامیک بیشتر است. .... گزینه مازندرانی وزارت آموزش و پرورش کیست ؟ + نگاهی به همه گزینه ها
شمال نیوز: 50 روز از قبول استعفای وزیر پیشین آموزش و پرورش می‌گذرد، دولت زمان زیادی برای معرفی گزینه اصلی کرسی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی ندارد. در هفته‌های اخیر نام افراد مختلفی برای این سمت مطرح شده اند، هنوز مشخص نیست شانس کدامیک بیشتر است. ....(ادامه)

مایک پمپئو از تمایل خود به سفر به ایران و اعلام حقایق به مردم خبر داد! وزیر خارجه آمریکا: دوست دارم به ایران سفر کنم
مایک پمپئو از تمایل خود به سفر به ایران و اعلام حقایق به مردم خبر داد!(ادامه)
از یک طرف شورای تأمین استان مصوب می‌کند که نباید بیاید و از یک طرف مدیرکل محترم سیاسی را می‌فرستند برای استقبال و بعد عنوان می‌کنند، ما گفتیم بروند تذکر بدهند که شورای تأمین یک همچین تصمیمی را گرفته است. به عنوان امام جمعه نقشی در سفر احمدی‌نژاد نداشتم/ اگر مخالف سفر احمدی‌نژاد بودید چرا از او در VIP استقبال کردید؟
از یک طرف شورای تأمین استان مصوب می‌کند که نباید بیاید و از یک طرف مدیرکل محترم سیاسی را می‌فرستند برای استقبال و بعد عنوان می‌کنند، ما گفتیم بروند تذکر بدهند که شورای تأمین یک همچین تصمیمی را گرفته است.(ادامه)
خرج چند میلیاردی برای استخر ساختمان ریاست جمهوری!
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با‌اشاره به ضرورت اصلاح ساختار بودجه از ریخت و پاشهای کلان دربودجه‌های مجلس و دولت انتقاد کرد.(ادامه)
استاندار مازندران در سفر وزیر صمت به مازندران گفت: از وضعیت موجود صنعت در استان راضی نیستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای پر کردن جاهای خالی ظرفیت‌ها استفاده کنیم. نارضایتی استاندار مازندران از وضعیت صنعت در مازندران
استاندار مازندران در سفر وزیر صمت به مازندران گفت: از وضعیت موجود صنعت در استان راضی نیستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای پر کردن جاهای خالی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.(ادامه)

با ارسال شناسه ۱۶ رقمی چک‌های صیادی به سرشماره ۷۰۱۷۰۱ می‌توان از وضعیت اعتباری صادرکننده چک از نظر تعداد و مبلغ چک‌های برگشتی ثبت‌شده نزد بانک مرکزی مطلع شد. شیوه استعلام پیامکی چک‌های صیادی
با ارسال شناسه ۱۶ رقمی چک‌های صیادی به سرشماره ۷۰۱۷۰۱ می‌توان از وضعیت اعتباری صادرکننده چک از نظر تعداد و مبلغ چک‌های برگشتی ثبت‌شده نزد بانک مرکزی مطلع شد.(ادامه)
نقش مافیای پشت پرده در افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت چادر مشکی
شمال نیوز: عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت چادر از وجود مافیا و دست‌های پشت پرده در این حوزه صحبت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی خبر داد و گفت: ارزش افزوده اموال صندوق ذخیره فرهنگیان برای ۷۰۰ هزار معلم عضو این صندوق محاسبه و پرداخت خواهد شد. افزایش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی حقوق معلمان
شمال نیوز: سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی خبر داد و گفت: ارزش افزوده اموال صندوق ذخیره فرهنگیان برای ۷۰۰ هزار معلم عضو این صندوق محاسبه و پرداخت خواهد شد.(ادامه)
بابک زنجانی از زندان گریخت؟
با وجود انتشار خبر فرار بابک زنجانی از زندان، این خبر از سوی رسانه های رسمی تکذیب شده است.(ادامه)
مسن‌ترین سرباز ناجا؛ پسرِ او سربازی رفته است+ عکس!
(تصویر) مسن‌ترین سرباز ناجا با ۴۳ سال؛ پسرِ او سربازی رفته است! (ادامه)


کشتی غرق شده ایرانی در ساحل جمهوری آذربایجان متعلق به بخش خصوصی بوده است. کشتی ایرانی در دریای خزر غرق شد
کشتی غرق شده ایرانی در ساحل جمهوری آذربایجان متعلق به بخش خصوصی بوده است.(ادامه)
معافیت مالیاتی پزشکان چقدر است؟
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص مباحث مطرح شده در جلسه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با وزیر بهداشت توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)
اتفاقی عجیب برای وزیر ارتباطات +عکس
وزیر ارتباطات در توئیتی نوشت: ‏وسط جاده بی‌بنزین موندیم. حالا چه کنیم؟ (ادامه)
رابطه فامیلی بازیگر کودکی یوزارسیف و مصطفی زمانی! +عکس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.