.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پرواز‌های یکشنبه ۵ آبان ماه فرودگاه‌های مازندران
باشگاه خبرنگاران : پرواز‌های روز یکشنبه ۵ آبان ماه از فرودگاه‌های مازندران به این شرح است.(ادامه)
شمال نیوز:
ماه صفر کوچه های شهرها و روستا های استان مازندران بوی حلیم نذری می گیرد آیینی که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و از ارادت مردم دیار علویان به اهل بیت(علیهم السلام) نشأت می گیرد. آیین حلیم پزی نمادی از ارادت مازندرانی ها به اهل بیت (ع)
شمال نیوز: ماه صفر کوچه های شهرها و روستا های استان مازندران بوی حلیم نذری می گیرد آیینی که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و از ارادت مردم دیار علویان به اهل بیت(علیهم السلام) نشأت می گیرد.(ادامه)
عکس/ تعارف لاریجانی و ناطق به هم
عکسی از تعارف ناطق نوری و علی لاریجانی به یکدیگر در مراسم ترحیم فرزند مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه که صبح شنبه در مسجد نور تهران برگزار شد. (ادامه)
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در روایتی به دوستداران امام حسن مجتبی علیه السلام مژده دادند. حدیث روز | دعای پیامبر به دوست داران امام حسن مجتبی (ع)
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در روایتی به دوستداران امام حسن مجتبی علیه السلام مژده دادند.(ادامه)
استاندار: چهار هزار هیات مذهبی در مازندران فعال است
ساری - ایرنا - استاندار مازندران از هیات‌های مذهبی به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم یاد کرد و گفت : چهار هزار هیات مذهبی در مازندران در طول سال در مناسبت‌های مختلف فعال هستند.(ادامه)
عامل جنایت خانوادگی در گلستان دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از دستگیری متهم به قتل در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
چهره‌های مختلف سیاسی در مراسم ختم دختر ایران در روسیه (+عکس)
مراسم ختم دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
ضریب نفوذ چک در استان‌ها
بر اساس گزارش بانک مرکزی، در شهریور حدود ۷.۵ میلیون فقره چک به ارزش ۸۳ هزار میلیارد تومان مبادله شده است که این ارزش حدود ۵ درصد از کل تراکنش‌های کشور است. از حیث متوسط ارزش هر چک مبادله‌ای، تهران با ۱۸ میلیون تومان در صدر و یزد با ۵ میلیون تومان در قعر جدول قرار دارند.(ادامه)
شرط پایداری‌ها برای ائتلاف با اصولگرایان
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اگر گرایش‌ها و تعلقات حزبی و گروهی و سهم خواهی‌ها کنار گذاشته شود ائتلاف نیرو‌های انقلابی در انتخابات پیش رو بسیار راحت و سریع انجام می‌شود.(ادامه)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد». آخرین ساعات عمر پیامبر(ص) چگونه گذشت(يادداشت)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد».(ادامه)
اعمال شب و روز 28 صفر (رحلت پیامبر) چیست؟
28 صفر مقارن با رحلت حضرت محمد (ص) است. اعمال 28 صفر شامل خواندن زیارت حضرت محمد (ص)، غسل، روزه، دادن صدقه و دعا در حق خود و دیگران است(ادامه)
کاهش دما در مازندران/ اجاق خانه ها روشن شد
نفوذ سامانه سرد همراه با بارش های پراکنده باران سبب کاهش محسوس دما در نواحی مختلف مازندران شده است.(ادامه)
تصاویر جدید هیوندای آزرا 2020 منتشر شد
(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حمیدرضا خصوصی ثانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت. تسلیت رئیس مجلس برای درگذشت نماینده سابق صومعه سرا
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حمیدرضا خصوصی ثانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.(ادامه)
فرماندار شهرستان ساری گفت: روستاهایی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشدند بخشداران موظفند سوخت آنان را تامین کنند اینطور نباشد برای تهیه سوخت مورد نیاز در انتظار ثبت نام در سامانه باشند. فرماندار ساری: نهادهای دولتی حق جانبداری یا تخریب در انتخابات را ندارند
فرماندار شهرستان ساری گفت: روستاهایی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشدند بخشداران موظفند سوخت آنان را تامین کنند اینطور نباشد برای تهیه سوخت مورد نیاز در انتظار ثبت نام در سامانه باشند.(ادامه)
روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی: خبر استعفای حجتی کذب است
مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی خبر استعفای محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی، که از دیروز در فضای مجازی منتشر و توسط تعدادی از سایت‌ها خبری به آن دامنه زده شده است را رد کرد.(ادامه)
هواداران استقلال دست به دامن مجلس شدند
برخی از هواداران استقلال با ارسال نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی خواهان برکناری مدیرعامل‌ این باشگاه شدند.(ادامه)
شمار شعب دادگاه های تجدید نظر در مازندران افزایش یافت
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برای کوتاه کردن زمان دادرسی و بهبود وقت، شمار شعب دادگاه های تجدید نظر در استان افزایش یافته است.(ادامه)
اعزام ۹۰۰۰ زائر از مازندران به مشهد مقدس
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: از ۲۸ مهرماه تاکنون ۹ هزار و ۶۱۹ مسافر با تعداد ۵۰۲ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.(ادامه)
تب تند قیمت خودروهای ایران خودرو فروکش کرد +جدول
(ادامه)
با این روش از شر خون‌های کثیف راحت شوید
حجامت اصطلاحا به روشی از خون‌گیری اطلاق می‌شود که جهت درمان بعضی از بیماری‌ها بکار می‌رود و دارای سابقه تاریخی هفت هزار ساله است. (ادامه)
خوراکی هایی که اگر آنها را ناشتا بخورید، مثل سیانور هستند
زمان درست مصرف خوراکی‌ها به اندازه سلامت آنها مهم است، خوردن برخی مواد غذایی حتی سالم در وعده صبحانه تاثیر مخربی به اندازه سیانور دارد.(ادامه)
استاندار : هیئات مذهبی برای ترویج فرهنگ دینی تلاش کنند
استاندار مازندران، توسعه و ترویج فرهنگ دینی را نیاز جامعه اسلامی برشمرد و خواستار تلاش هیئات مذهبی در این بخش و برای پیشرفت نظام اسلامی است.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده چالوس/ جاده‌ها لغزنده است
رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش سنگ در حاشیه راه تونل ۵ و ۶ جاده چالوس جمع آوری شد و رفت و آمد در این جاده عادی و روان است.(ادامه)
۱۲۰ میلیارد ریال دارو و لوازم پزشکی قاچاق در جویبار کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۲۰ میلیاردی دارو و لوازم پزشکی و دستگیری محتکر و قاچاقچی میلیاردی در شهرستان جویبار خبر داد. (ادامه)
علیپور ششمین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس
علی علیپور مهاجم قائمشهری پرسپولیس با هتریک برابر شاهین بوشهر تبدیل به ششمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه شد.(ادامه)
جزئیات پرونده شهرام جزایری اعلام شد
وکیل شهرام جزایری درباره جزئیات پرونده موکلش توضیحاتی داد.(ادامه)
خوراکی‌هایی که نمی‌گذارند سرما بخورید
یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی، کمبود آب را یکی از دلایل ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن و سرماخوردگی در فصل سرما عنوان کرد.(ادامه)
عکس/ حرکت کاروان اهل سنت به سمت حرم رضوی
تصاویری از حرکت کاروان اهل سنت به سمت حرم مطهر رضوی در آستانه ایام شهادت امام رضا(ع).(ادامه)
هزینه تمام شده تولیدات کشاورزی در مازندران بالا است
رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی،آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی مازندران، هزینه تمام شده تولیدات کشاورزی در استان را بالا دانست و خواستار حمایت دولت از ان شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.