.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تسلیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رویانیان
محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پی درگذشت مهدی رویانیان برادر محمد رویانیان مدیرعامل سابق این باشگاه، این ضایعه را به مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تسلیت گفت.(ادامه)
عکس/ پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع)
همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و هم‌چنین در آستانه شهادت امام رضا(ع) هیئات مذهبی با عزاداری خود در اطراف حرم رضوی عرض ارادت کردند.(ادامه)
مرگ ۲ نفر به علت مسمومیت با گاز در روستای گلعلی آباد تنکابن
روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مسمومیت با مونوکسید کربن جان دو مرد ۳۶ و ۳۹ را در روستای گلعلی آباد منطقه دو هزار تنکابن گرفت.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۶ آبان
(ادامه)
عکس/ خودروی ابوبکر بغدادی
روز گذشته مقامات آمریکایی ادعا کردند کاروان ابوبکر بغدادی مورد حمله هواگردهای امریکایی قرار گرفته است.(ادامه)
با ۶۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌ توان خرید؟ + جدول
ام وی ام مدل ۱۳۹۳ در بازار با قیمت ۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.(ادامه)
چالوس و هراز فردا یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس و هراز، فردا سه شنبه ۶ آبان ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
زمان طلائی پیشگیری از بیماری خاموش پوکی استخوان
رئیس انجمن روماتولوژی گفت: بهترین زمان پیشگیری از از ابتلا به پوکی استخوان هنگامی است که تراکم استخوان شکل می‌گیرد.(ادامه)
عکس/ حال و هوای حرم رضوی در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)
حال و هوای حرم مطهر رضوی در آستانه سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (علیه السلام) در مشهد مقدس را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ حضور ترابی و انصاری‌فرد در منزل شهید نادر مهدوی
در جریان حضور پرسپولیس در بوشهر برای بازی با شاهین شهرداری بوشهر مهدی ترابی و محمد حسن انصاریفرد در منزل پدر شهید نادر مهدوی در شهرستان دشتی حضور یافتند.(ادامه)
عکس/ تکذیب بسته شدن درهای حرمین شریف کربلا
کانال مطالعات عراق با انتشار تصویری از بین الحرمین و تردد عادی زائرران، شایعه های منتشر شده در خصوص بسته شدن درب حرم های امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) را تکذیب کرد.(ادامه)
هوای ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز دوشنبه ۶ آبان ماه نیمه ابری تا ابری، پیش بینی می‌شود.(ادامه)
ماشین لاکچری حامد بهداد +عکس
عکسی که حامد بهداد با ساره بیات در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
آیا شمارش معکوس برای انفجار بیت کوین آغاز شده است؟
بررسی‌ها نشان می‌دهد این انفجار قیمت تنها در چند ساعت گذشته رخ داده است به طوری که قیمت بیت کوین به ترتیب به ۸.۵۰۰ دلار و سپس ۸.۷۰۰ دلار و ناگهان به قیمت ۱۰.۰۰۰ دلار رسیده است. (ادامه)
پوشش جنیدی در ژاپن چگونه جنجالی شد؟
پوشش لعیا جنیدی در یک ماموریت دیپلماتیک عملی بی سابقه در میان مقامات جمهوری اسلامی بوده است. همه دیپلمات‌های زن ایرانی و مقامات دیگر در سفر‌های رسمی خود به پوشش چادر مقید بودند، شاید این ساختار شکنی معاون حقوقی رییس جمهور این روند را تغییر دهد و در آینده این پوشش به پوشش رسمی دیپلمات‌های زن ایرانی تبدیل شود. (ادامه)
برخی منابع اعلام کرده‌اند که باجناق ابوبکر بغدادی محل اختفای او را برای نخستین بار لو داده است. چه کسی محل اختفای ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش را لو داد؟
برخی منابع اعلام کرده‌اند که باجناق ابوبکر بغدادی محل اختفای او را برای نخستین بار لو داده است.(ادامه)
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد.
معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان جنگل ها بازداشت شد
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد. (ادامه)
سرطان دهان؛ علائم و روش های پیشگیری
سرطان به‌ طورکلی این‌گونه تعریف می‌شود: رشد غیرقابل‌کنترل سلول‌هایی که به بافت اطرافشان حمله می‌کنند و به آن‌ها صدمه می‌زنند. سرطان دهان، ابتدا به‌صورت یک زخم در دهان خود را نشان می‌دهد. زخمی که درمان نمی‌شود. سرطان دهان شامل سرطان‌های لب، زبان، گونه‌ها، کف دهان، سقف سخت و نرم دهان، سینوس‌ها و گلو می‌شود. علائم سرطان دهان چندان مشخص نیستند.(ادامه)
پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان در پی درگذشت مرحوم خصوصی ثانی
مجمع نمایندگان گیلان در پیامی درگذشت حمیدرضا خصوصی ثانی ، نماینده سابق شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.(ادامه)
استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور درباره FATF واکنش نشان داد. واکنش مجتبی زارعی به اظهارات جهانگیری درباره FATF
استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور درباره FATF واکنش نشان داد.(ادامه)
نیمی از میلیاردهای کشور مالیات نمی‌دهند
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: لیست بانکی تراکنش‌های مالی حدود۳۰۰ هزار نفر که درآمدهای بالای میلیارد داشتند در اختیار این سازمان قرار گرفته که بر اساس بررسی انجام گرفته نیمی از آنان مودی مالیاتی نبودند و نیمی دیگر از آنان که مودی مالیاتی بودند کمتر از آنچه لازم است مالیات می‌پرداختند.(ادامه)
تلویزیون رسمی عراق اعلام کرد که سازمان اطلاعات این کشور در تعیین مکان اختفای البغدادی کمک کرده است. جزئیات جدید از عملیات علیه البغدادی
تلویزیون رسمی عراق اعلام کرد که سازمان اطلاعات این کشور در تعیین مکان اختفای البغدادی کمک کرده است. (ادامه)
یک کارشناس حوزه آب گفت: با انتقال آب دریای خزر بیش از ۱۰۰ تا ۷۰۰ هکتار از جنگل‌های هیرکانی با رده سنی ۳ میلیون و ۵۰۰ سال از بین می‌رود. انتقال آب دریای خزر به کویر، ۷۰۰ هکتار جنگل را ویران می‌کند
یک کارشناس حوزه آب گفت: با انتقال آب دریای خزر بیش از ۱۰۰ تا ۷۰۰ هکتار از جنگل‌های هیرکانی با رده سنی ۳ میلیون و ۵۰۰ سال از بین می‌رود.(ادامه)
مشهور است که چون بیماری پیامبر (ص) سخت شد، به منبر رفت و مسلمانان را به مهربانی با یکدیگر سفارش فرمود و گفت اگر کسی را حقی بر گردن من است بستاند، یا حلال کند و اگر کسی را آزرده‌ام اینک برای تلافی آماده‌ام. پیامبر(ص) در آخرین لحظات عمرشان چه گفتند؟/ داستان عجیب مردی که خواست رسول خدا(ص) را حد بزند(خبر)
مشهور است که چون بیماری پیامبر (ص) سخت شد، به منبر رفت و مسلمانان را به مهربانی با یکدیگر سفارش فرمود و گفت اگر کسی را حقی بر گردن من است بستاند، یا حلال کند و اگر کسی را آزرده‌ام اینک برای تلافی آماده‌ام.(ادامه)
کجا دیدی چنین پیغمبری مظلوم؟
(ادامه)
همزمان با توییت رئیس‌جمهور آمریکا درباره وقوع یک اتفاق «بزرگ»، نشریه نیوزویک به نقل از یک مقام آمریکایی از مرگ سرکرده گروه تروریستی داعش در «عملیات نیروهای ویژه ارتش آمریکا» خبر داده است ابوبکر بغدادی سرکرده داعش کشته شد/بغدادی خود را منفجر کرد!
همزمان با توییت رئیس‌جمهور آمریکا درباره وقوع یک اتفاق «بزرگ»، نشریه نیوزویک به نقل از یک مقام آمریکایی از مرگ سرکرده گروه تروریستی داعش در «عملیات نیروهای ویژه ارتش آمریکا» خبر داده است(ادامه)
هیچ یک از اعضای خانواده در دستگیری روح الله مشارکت نداشتند. امیدواریم با این دستگیری چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود.
امیدوارم چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود
هیچ یک از اعضای خانواده در دستگیری روح الله مشارکت نداشتند. امیدواریم با این دستگیری چهره همه منافقان و‌ نفوذی‌ها که اسباب فریب فرزندمان را فراهم ساختند، آشکار شود. (ادامه)
بازگشت آرامش به جاده بندپی غربی بابل
(ادامه)
سریال ستایش ۳ به جای حساسی رسیده است و پری سیما قصد کشتن حشمت فردوس را دارد.
سرانجام حشمت فردوس در ستایش ۳ چه می‌شود ؟
سریال ستایش ۳ به جای حساسی رسیده است و پری سیما قصد کشتن حشمت فردوس را دارد. (ادامه)
تجمع سوگواره «رسول مهربانی» با اجرای برنامه‌های مختلف در بوستان ولایت ساری برگزار شد. سوگواره «رسول مهربانی» در ساری(خبر)
تجمع سوگواره «رسول مهربانی» با اجرای برنامه‌های مختلف در بوستان ولایت ساری برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.