.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ ۷۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان به بیت المال بازگشت
(ادامه)
افزایش سرقت از شبکه‌های مخابراتی در مرکز مازندران
مدیر مخابرات شهرهای ساری و میاندورود گفت: بیشترین مشکلی که با آن مواجه هستیم بحث سرقت است که باوجود اینکه گشت‌های مخابراتی فعال شده اما سرقت‌ها در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال افزایش یافت.(ادامه)
لحظه کابوس‌وار برای هواداران استقلال +عکس
در بازی استقلال و سایپا، داریوش شجاعیان هافبک آبی پوشان دچار پارگی رباط صلیبی شد. این تصویر را امیرحسین خیرخواه گرفته است.(ادامه)
عکس: نیما و شهریار در یک قاب
در این تصویر یکی از پدر‌ها نیما یوشیج است که پدر شعر نو فارسی هم شد و پدر دوم شهریار است که به غزل کلاسیک جانی دوباره بخشید و مفهوم «عشق» را سرِ زبان‌ها انداخت.(ادامه)
هوای مازندران در اولین روز آبان نیمه ابری است
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز چهارشنبه یکم آبان ماه، نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه تاکنون کار سازماندهی شده در داخل کشور برای تحریم انتخابات نداشته‌ایم، گفت: همه گروه‌های سیاسی کشور، مشارکت در انتخابات را ترجیح خواهند داد. خط قرمزهای انتخابات به روایت رئیس ستاد انتخابات کشور
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه تاکنون کار سازماندهی شده در داخل کشور برای تحریم انتخابات نداشته‌ایم، گفت: همه گروه‌های سیاسی کشور، مشارکت در انتخابات را ترجیح خواهند داد.(ادامه)

چهار سال قبل حضور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم و دختران و داماد او(محمد محبعلی) در هیات مدیره دست کم ۳۳ شرکت خصوصی حاشیه های زیادی به همراه داشت. حالا هم شبنم نعمت زاده و همسرش حاشیه ساز شده اند. همسر شبنم نعمت زاده را بیشتر بشناسید/ محمد محبعلی کیست؟
چهار سال قبل حضور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم و دختران و داماد او(محمد محبعلی) در هیات مدیره دست کم ۳۳ شرکت خصوصی حاشیه های زیادی به همراه داشت. حالا هم شبنم نعمت زاده و همسرش حاشیه ساز شده اند.(ادامه)
قبلي 1 ... 38 39 40 41 42 43

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.