.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ ماسوله‌ای ناشناخته در ایران
تصویر زیبا از روستای تنگیسر کردستان با معماری پلکانی است که بسیار دیدنی می باشد.(ادامه)
رضا مهاجری: باید کار را در نیمه اول یکسره می‌کردیم/ فرصت کمی داشتیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: باید با استفاده از موقعیت‌های به دست آمده در همان نیمه اول کار فولاد خوزستان را تمام می‌کردیم ولی استفاده نکردیم.(ادامه)
پوشش بهاره رهنما در عربستان +عکس
عکسی قدیمی که بهاره رهنما از سفر مکه اش در صفحه رسمی اینستاگرام خود گذاشته است(ادامه)
شمال نیوز: وی که به‌ دلیل سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان بستری بود، پس از پایین آمدن سطح هوشیاری،ساعتی پیش درگذشت.
نماینده شمالی مجلس نهم درگذشت
شمال نیوز: وی که به‌ دلیل سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان بستری بود، پس از پایین آمدن سطح هوشیاری،ساعتی پیش درگذشت. (ادامه)
تحفه مادر شهید تبریزی به مهدی ترابی
مادر شهید تبریزی برای مهدی ترابی که بعد از زدن گل به پیکان زیر پیراهنش شعار «تنها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری» را به نمایش گذاشت، تحفه‌ای فرستاده است.(ادامه)
فیلم | حمله سعید حدادیان به خواننده کوچه نسترن
مردم قصه دروغ این آهنگ در تخریب شهدا و آرمان‌هایشان را باور نمی کنند. (ادامه)
علت قطعی برق ورزشگاه آزادی چه بود؟
(ادامه)
مدل موی عجیب پسر بکهام/عکس
باشگاه خبرنگاران جوان : رومئو، پسر بکام با مدل موی جدید خود خبرساز شده است. (ادامه)
تعطیلی مدارس در روز‌های بین‌التعطیل صحت دارد؟
با توجه به اینکه در هفته پیش رو، ۳ روز بین‌التعطیلی وجود دارد، در برخی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی مطالبی درباره تعطیلی مدارس منتشر شده است که این مطالب صحت ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خودروهای جایگزین پراید را اعلام کرد. خودروهای جایگزین پراید اعلام شد
شمال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خودروهای جایگزین پراید را اعلام کرد.(ادامه)
وقتی همه با این طرح مخالف‌اند و دولت هم اصراری به اجرایش ندارد و کارشناسی را مرجع تصمیم‌گیری‌ها می‌داند، پس چرا پرونده این طرح بعد از گذشت هفت سال، مختومه اعلام نمی‌شود؟ چه کسی پشت اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران است؟
وقتی همه با این طرح مخالف‌اند و دولت هم اصراری به اجرایش ندارد و کارشناسی را مرجع تصمیم‌گیری‌ها می‌داند، پس چرا پرونده این طرح بعد از گذشت هفت سال، مختومه اعلام نمی‌شود؟(ادامه)
گرد و خاک قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا
سرمربی تیم فوتبال سپاهان واکنش شدیدی نسبت به کسانی که به او در ورزشگاه توهین می‌کنند، نشان داد.(ادامه)
نساجی بازهم شکست خورد
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار با نساجی در هفته هشتم لیگ برتر به پیروزی رسید.(ادامه)
طی حکمی از سوی شهردار سرپرست سازمان فضاى سبز شهرداری و همچنین مدیر نظارت بر ساخت و سازهاى شهرداری منصوب .... انتصاب چهار مدیر جدید در شهرداری مرکز استان
طی حکمی از سوی شهردار سرپرست سازمان فضاى سبز شهرداری و همچنین مدیر نظارت بر ساخت و سازهاى شهرداری منصوب ....(ادامه)
پیکر امام جمعه موقت نکا تشییع شد
مسؤول دفتر نمایندگی سپاه سیدالشهداء تهران و امام جمعه موقت نکا که در اثر بیماری دار فانی را وداع و پیکرش امروز جمعه با حضور مردم و مسؤولان تشییع شد و در خانه ابدی‌اش آرام گرفت. (ادامه)
تصویری از اسفندیار مشایی بر سر پیکر مادرش
مادر اسفندیار رحیم مشایی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
عکس/ اقدام قابل تحسین حجت الاسلام حاجی علی اکبری
حجت الاسلام حاجی علی اکبری امام جمعه موقت تهران نیز به جای حضور در صفوف اول که مخصوص مسئولان نظام است، در میان نمازگزاران حاضر شد.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از شهروندان مازندران و گلستانی با تشکیل زنجیره انسانی در ساحل دریای آرام شهرستان گلوگاه در شرق مازندران مخالفتشان را با انتقال آب دریای خزر اعلام کردند. تشکیل زنجیره انسانی در ساحل خزر در مخالفت با انتقال آب خزر
شمال نیوز: جمعی از شهروندان مازندران و گلستانی با تشکیل زنجیره انسانی در ساحل دریای آرام شهرستان گلوگاه در شرق مازندران مخالفتشان را با انتقال آب دریای خزر اعلام کردند.(ادامه)
پل ورسک، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پل راه‌آهن کشور!
از قدیم گفته‌اند که لذت مسیر خیلی بیشتر از مقصد است، به همین دلیل هم یکی از اصلی‌ترین معیار‌هایی که بسیاری از افراد برای تعیین مقصد سفر و گردشگری خود در نظر می‌گیرند مسیر زیبا و راحت آن است. در کشور ما زیبایی‌های مناطق مختلف آن‌قدر زیاد است که می‌توان به کلی مقصد را فراموش کرد و از مسیر لذت برد!(ادامه)
امام جمعه مشهد گفت: نیروهای انقلابی را تندرو دانستن و آن‌ها را از صحنه بیرون کردن و این‌ها را مخالف امام رضا نشان دادن، امام رضا(ع) را خشمگین می‌کند. امام رضا خشم می‌کنند از اینکه ولایت عهدی امام رضا را اینگونه بیان کنید. علم‌الهدی: امام رضا (ع) از برخی‌ها ناراحت است!
امام جمعه مشهد گفت: نیروهای انقلابی را تندرو دانستن و آن‌ها را از صحنه بیرون کردن و این‌ها را مخالف امام رضا نشان دادن، امام رضا(ع) را خشمگین می‌کند. امام رضا خشم می‌کنند از اینکه ولایت عهدی امام رضا را اینگونه بیان کنید.(ادامه)
ماجرای پرواز چند خودرو‌ در بزرگراه چین چیست؟ +عکس
دوربین‌های مدار بسته تصاویری از یک حادثه عجیب در چین ثبت کردند که پرده از ماجرایی مرموز برداشته است. (ادامه)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. روحانی و لیست امید به جای چانه زنی با شورای نگهبان اول با مردم چانه زنی کنند/ اصلاح طلبان خود را به آن راه زدند(خبر)
ما باید بدانیم که احترام به رای مردم فقط شعار نیست، بلکه وقتی مشکل پیدا می‌شود، کمترین احترام به رای مردم این است که بنشینیم و خاضعانه دربرابر مردم توضیح دهیم که چه اتفاقی افتاده که برخی سرخورده شده‌اند، اما اصلاح طلبان خود را به آن راه زده‌اند و حاضر نیستند ریزش پایگاه اجتماعی خود را ببینند. (ادامه)
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به خدمات ارزشمند موکب‌ها به زائران اباعبدالله(ع)، اظهار داشت: عاشقان امام حسین(ع) با ماساژ دادن پای زائران، قرار دادن تلفن‌های همراه خود در اختیار زائران و استقبال و پذیرایی مناسب از زوار سیدالشهدا(ع) صحنه‌های زیبای را خلق کردند که در دنیا بی نظیر است. امسال ۲ میلیون نفر در حج شرکت کردند، ۱۸ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین؛ این راهپیمایی در تاریخ بشریت سابقه نداشته(خبر)
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به خدمات ارزشمند موکب‌ها به زائران اباعبدالله(ع)، اظهار داشت: عاشقان امام حسین(ع) با ماساژ دادن پای زائران، قرار دادن تلفن‌های همراه خود در اختیار زائران و استقبال و پذیرایی مناسب از زوار سیدالشهدا(ع) صحنه‌های زیبای را خلق کردند که در دنیا بی نظیر است.(ادامه)
هیأت کشتی استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی درخواست کرد تا از اتحادیه جهانی، مدال طلای المپیک کمیل قاسمی را پیگیری کند.
مازندرانی‌ها به دنبال حق کمیل قاسمی
هیأت کشتی استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی درخواست کرد تا از اتحادیه جهانی، مدال طلای المپیک کمیل قاسمی را پیگیری کند. (ادامه)
شوخی جنجالی پسر حسنی مبارک با دختران لبنانی+ عکس
پسر رئیس‌جمهور اسبق مصر در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، یک لطیفه جنجالی درباره زنان و دختران لبنان منتشر کرد. (ادامه)
تعطیلی۴ روزه سینما‌ها
سینماهای کل کشور به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و ایام شهادت امامان معصوم 4روز تعطیل هستند.(ادامه)

عضو حزب موتلفه گفت: یکی سری شاخص‌ها برای همراهی و عضویت در شورای وحدت وجود دارد که این شاخص‌ها الان در آقای احمدی‌نژاد نیست. احمدی‌نژاد نماینده‌ای در شورای وحدت اصولگرایان دارد؟
عضو حزب موتلفه گفت: یکی سری شاخص‌ها برای همراهی و عضویت در شورای وحدت وجود دارد که این شاخص‌ها الان در آقای احمدی‌نژاد نیست.(ادامه)
مشایی به مرخصی خواهد رفت
با توجه به فوت مادر اسفندیار رحیم مشایی براساس پروتکل‌های سازمان زندانها این محکوم به حبس با نظر قاضی به مرخصی خواهد رفت.(ادامه)
جاده چالوس و هراز بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس و هراز بعد از ظهر امروز جمعه ۳ آبان ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)

علائم سرطان پانکراس تنها زمانی پدیدار می‌شود که این سرطان به اندام‌های دیگر بدن سرایت کرده باشد به همین خاطر درمان سرطان پانکراس بسیار مشکل است.
سرطان پانکراس را بشناسید/ نشانه‌ها و علائم سرطان پانکراس
علائم سرطان پانکراس تنها زمانی پدیدار می‌شود که این سرطان به اندام‌های دیگر بدن سرایت کرده باشد به همین خاطر درمان سرطان پانکراس بسیار مشکل است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.