.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ روزنامه های ورزشی چهارشنبه ۸ آبان
(ادامه)
صیادان از روز جمعه به دریا نروند
هواشناسی مازندران به صیادان و فعالان دریایی درباره مواج شدن دریای خزر از روز جمعه ۱۰ آبان ماه، به مدت ۳ روز هشدار داد.(ادامه)
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌ کل گیلان با بیان اینکه قاتل معتاد نبود گفت: پسر این خانواده اعتیاد نداشت و در حالت طبیعی بود و صرفاً به‌دلیل خشونت و بدبینی شدیدی که نسبت به وووو جزئیات جدید از قتل عام خانواده گیلانی / قاتلان اعتیاد نداشتند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌ کل گیلان با بیان اینکه قاتل معتاد نبود گفت: پسر این خانواده اعتیاد نداشت و در حالت طبیعی بود و صرفاً به‌دلیل خشونت و بدبینی شدیدی که نسبت به وووو(ادامه)
عکس: شیطنت‌های خانم بازیگر در دوران کودکی
تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی حدیث میرامینی، بازیگر نقش نرگس در سریال پناه آخر را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
فرزند رهبر انقلاب در حرم رضوی +عکس
فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در حرم رضوی(ادامه)
چالوس و هراز ۱۰ آبان یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس و هراز جمعه ۱۰ آبان ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۸ آبان ماه صاف تا نیمه ابری، پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : خبر، تکان دهنده بود و امیدبخش؛ معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. حالا کنشگران و متخصصان حوزه منابع طبیعی چشم انتظار نتیجه این دستگیری هستند و منتظرند... کارنامه مردود خلیل آقایی در سازمان جنگل ها و بلایی که بر سر جنگل های شمال آورد !
شمال نیوز : خبر، تکان دهنده بود و امیدبخش؛ معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. حالا کنشگران و متخصصان حوزه منابع طبیعی چشم انتظار نتیجه این دستگیری هستند و منتظرند...(ادامه)

نخست وزیر لبنان پس از ناآرامی های دو هفته اخیر در این کشور و نیز شایعات مربوط به استعفای خود، سرانجام امروز سه شنبه از سمتش استعفا داد. نخست وزیر لبنان استعفا کرد
نخست وزیر لبنان پس از ناآرامی های دو هفته اخیر در این کشور و نیز شایعات مربوط به استعفای خود، سرانجام امروز سه شنبه از سمتش استعفا داد.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که یک مامور مخفی لباس زیر البغدادی را می‌دزدد و نیروهای آمریکایی از روی آزمایش لباسش نشخیص می‌دهند دی‌ان‌ای او تطبیق می‌کند. ابوبکر البغدادی را از روی شورتش پیدا کردند+ جزییات عجیب
شنیده‌ها حاکی از آن است که یک مامور مخفی لباس زیر البغدادی را می‌دزدد و نیروهای آمریکایی از روی آزمایش لباسش نشخیص می‌دهند دی‌ان‌ای او تطبیق می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور احکام قطعی برای برخی از مسؤولان اداری متخلف در .... دستگیری ۵ مدیر متخلف و کارچاق‌کن در مازندران + جزئیات
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور احکام قطعی برای برخی از مسؤولان اداری متخلف در ....(ادامه)
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رئیس کمیته امداد،رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به گیلان سفر می کنند. ترافیک حضور وزرا و مدیران ارشد کشوری در گیلان+جزئیات
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رئیس کمیته امداد،رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به گیلان سفر می کنند.(ادامه)
جزئیات جدید از جنایت خونین گیلان
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان گفت: صحنه جرم مربوط به قتل خانواده گیلانی صبح امروز بازسازی شد. (ادامه)
یاران ایرانی امام رضا(ع) چه کسانی بودند؟
امام رضا (ع) برخلاف آن چه دیگران پیـش بینی مـی کردند، در قبال رژیم عباسی، سیاستی را در پیـش گـرفتند که برخی از اندیشمندان، آن را در ذیل گفتمان «اصلاح» قرار می دهند. حضرت (ع) از ابتدای بر عهده گیری مقام امامت، آشکارا نشان دادند که بر خلاف بسیاری که تصور مـی کردند، امـامان شیعی از سیاست کناره گـرفته اند، هـر دو جنبه مقام معنوی و سیاسی امامت را با هم به پیش می برند.. (ادامه)
نمونه ای از معجزات و کرامات امام رضا(ع)
(ادامه)
بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس این هفته به بررسی طرح‌های تشکیل وزارت بازرگانی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی جهت تامین نظر شورای نگهبان خواهند پرداخت. (ادامه)
این سگ ابوبکر بغدادی را پیدا کرد +عکس
رئیس جمهوری آمریکا تصویر سگ یابنده البغدادی را که جزو اطلاعات طبقه‌بندی شده بود، منتشر کرد.(ادامه)
در اوایل آبان ۱۳۹۸ با نفوذ جریان ناپایدار در مازندران، ارتفاعات و منطقه کوهستانی «چالوس» شاهد مِه شدید بود. مه در ارتفاعات چالوس(خبر)
در اوایل آبان ۱۳۹۸ با نفوذ جریان ناپایدار در مازندران، ارتفاعات و منطقه کوهستانی «چالوس» شاهد مِه شدید بود.(ادامه)
۷ مسئول اداری در نور به ۲۵ سال زندان محکوم شدند
رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور احکام قطعی برخی از مسئولان اداری سابق فرمانداری، بخشداری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن نور خبر داد و گفت: هفت نفر به ۲۵ سال زندان محکوم شدند. (ادامه)

تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌ ابوبکر البغدادی که بود و چگونه قدرت گرفت؟ چرا کشته شدن رهبر داعش اهمیت دارد؟ / ابوبکر البغدادی خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود (خبر)
تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌(ادامه)
محل کشته شدن ابوبکر بغدادی/ عکس
سرکرده داعش در عملیات نیرو‌های ویژه آمریکایی در ادلب سوریه کشته شد.(ادامه)
جاده چالوس و هراز بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت:به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس و هراز بعد از امروز سه شنبه ۷ آبان ماه،یک طرفه می‌شود.(ادامه)
هوای نیمه ابری در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز سه شنبه ۷ آبان ماه،نیمه ابری تا ابری،پیش بینی می‌شود.(ادامه)
حرکت ولایتمداری ترابی
(ادامه)
عکس های ابوبکر بغدادی+همسرش
رسانه های خبری تصویری از سجی الدلیمی، همسر سابق سرکرده داعش را منتشر کردند.(ادامه)
نویسنده کتب دینی و مداح اهل بیت (ع)، گفت: پس از حضور امام علی بن موسی‌الرضا (ع) در ایران و جلسات علمی مغرضانه مامون، علم لدنی آن حضرت تحولی شگرف در محافل علمی و علمای کشور ایجاد کرد. علم لدنی امام هشتم مرجع تحولی در اجتماع علمای ایران شد
نویسنده کتب دینی و مداح اهل بیت (ع)، گفت: پس از حضور امام علی بن موسی‌الرضا (ع) در ایران و جلسات علمی مغرضانه مامون، علم لدنی آن حضرت تحولی شگرف در محافل علمی و علمای کشور ایجاد کرد.(ادامه)
از مهم‌ترین اعمال این روز، اقامه عزا برای امام مهربانی هاست. فضیلت زیارت مرقد ثامن الحجج (ع) هم که برای همه واضح و روشن است. اعمال مخصوص روز شهادت امام رضا(ع)
از مهم‌ترین اعمال این روز، اقامه عزا برای امام مهربانی هاست. فضیلت زیارت مرقد ثامن الحجج (ع) هم که برای همه واضح و روشن است.(ادامه)
تکذیب خبر استعفای وزیر کشاورزی
ایسنا نوشت: خبر استعفای وزیر جهاد کشاورزی تکذیب شد.(ادامه)
آغاز بارش برف در جاده چالوس
مرکز مدیریت راه‌های کشور از آغاز بارش برف در محور کرج-چالوس خبر داد.(ادامه)
احتمال غیبت ستاره استقلال مقابل تراکتور
هافبک تیم فوتبال استقلال به احتمال فراوان در بازی با تراکتور غایب خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.