.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آماده باش تمامی نیروی‌های راهداری از امشب در جاده‌های مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از آماده باش و استقرار تمامی نیروی‌های راهداری با آغاز بارش برف از امشب در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد.(ادامه)
تضمین سلامت معده با زنجبیل
ایران دوست تصریح کرد: یکی از خواص زنجبیل کمک به هضم بهتر غذا است به طوری‌که وقتی احساس گرسنگی شدید دارید برای اینکه معده آرام بگیرد و همچنین بتواند غذا را راحت‌تر هضم کند بهتر است کمی زنجبیل بخورید.(ادامه)
۸ نشانه‌ای که خبر از قند خون بالا می‌دهد
اما گاهی اوقات بدن قادر به تولید انسولین کافی برای کاهش قند خون نیست. زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد، سطوح قند خون همواره بالا باقی می‌ماند. این شرایط خطر ابتلا به بیماری قلبی، نارسایی کلیوی، از دست دادن بینایی و مشکلات سلامت دیگر را افزایش می‌دهد. افزایش قند خون با نشانه‌ها و علائمی همراه است که توجه به آن‌ها می‌تواند از جدی شدن شرایط پیشگیری کند.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
از فواید شگفت انگیز بخار درمانی
اگر با گرفتگی سینوس، سرماخوردگی، آنفلوآنزا، برونشیت، سینوزیت، آسم، آلرژی یا هر نوع عفونت تنفسی مواجه هستید، بخار درمانی می تواند بسیار مفید واقع شود.(ادامه)
جدول/ آخرین قیمت محصولات پارس خودرو اعلام شد
(ادامه)
قدرت‌نمایی در زمان قاجار! +عکس
قدرت نمایی جالب یک باستانی‌کار در زمان قاجار در تهران را ببینید. (ادامه)
عکس/ جزیره ایرانی آشوراده در دریای خزر
آشوراده تنها جزیره ی ایرانی در دریای خزر است که در شبه جزیره میانکاله، شهرستان بندرترکمن، استان گلستان واقع است.(ادامه)
یکشنبه آخرین مهلت نام نویسی کنکور 97
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۳۴۵ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ خبر داد و گفت: ثبت‌نام کنکور تا ۸ بهمن ادامه دارد.(ادامه)
اینجا نه بعنوان وکیل امروز و دیپلمات و سفیر دیروز بلکه به عنوان یک کشاورز زاده با شما سخن می‌گویم! چگونه باید گفت که حال و روز کشاورزان و باغداران و تولیدکنندگان محصولات غذایی خوب نیست.! دسترنج آنها که به رنج حاصل می‌شود، در حیرت توجیهاتی همچون تنظیم بازار به مسلخ می‌رود. درد کشاورزان و باغداران را جدی بگیرید!
اینجا نه بعنوان وکیل امروز و دیپلمات و سفیر دیروز بلکه به عنوان یک کشاورز زاده با شما سخن می‌گویم! چگونه باید گفت که حال و روز کشاورزان و باغداران و تولیدکنندگان محصولات غذایی خوب نیست.! دسترنج آنها که به رنج حاصل می‌شود، در حیرت توجیهاتی همچون تنظیم بازار به مسلخ می‌رود.(ادامه)
تقـویـت سـلامـت بـدن بـا مصـرف دانـه کنجـد
درحالیکه ویژگی‌های آنتی اکسیدانی موجود در دانه کنجد با پیری مقابله می‌کند، اسیدهای چرب امگا موجود در آن به رشد مو کمک می‌کند.(ادامه)
یک راس مرال در ارتفاعات کیاسر تلف شد
ماموران یگان اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی خود لاشه یک راس مرال ماده را کشف کردند.(ادامه)
روایتی از دلدادگی ۴۰ شهید مدافع حرم
دوباره شهیدی از جنس شهدای عاشورا و کربلا بردستان مردمان مازندران بدرقه شد تا دلدادگی ۴۰ شهید مدافع حرم در آسمانها نقش بندد.(ادامه)
شکارچیان و صیادان غیرمجاز در دام محیط بانان مازندرانی
محیط بانان مازندرانی ۹ شکارچی و صیاد غیر مجاز را در شهر‌های بابل، چالوس، ساری وآمل دستگیر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند..... درخواست احمدی نژادی ها برای برگزاری تجمع قانونی و اعتراض مردمی
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند.....(ادامه)
جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران در مازندران سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط برانند.(ادامه)
واژگونی پراید در بهشهر 3 مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: انحراف و واژگونی یک دستگاه پراید در بهشهر 3 مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
خواص شگفت انگیز لیمو ترش
هر چند در کشور ما این میوه پرخاصیت قیمت نسبتا گرانی دارد، اما آن را در سبد غذایی خود بگنجانید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۵ بهمن
(ادامه)
مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی حرف درمانی نکنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تنها به حرف درمانی و گفتار درمانی بسنده نکنند بلکه وارد مشکلات شده و برای رفع آن به صورت جدی اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : براساس تحلیل آخرین داده‌ها و اطلاعات پیش‌یابی و هواشناسی، از امروز ‌در استان‌های حاشیه دریای خزر ابرناکی افزایش یافت و از اواخر وقت امروز بارش پراکنده باران بر روی استان گیلان شروع می‌شود و به تدریج تا روز پنجشنبه به غرب استان مازندران نیز گسترش می‌یابد..... و‌رود سامانه سرد و بارش برف و باران در شمال کشور
شمال نیوز : براساس تحلیل آخرین داده‌ها و اطلاعات پیش‌یابی و هواشناسی، از امروز ‌در استان‌های حاشیه دریای خزر ابرناکی افزایش یافت و از اواخر وقت امروز بارش پراکنده باران بر روی استان گیلان شروع می‌شود و به تدریج تا روز پنجشنبه به غرب استان مازندران نیز گسترش می‌یابد.....(ادامه)
شمال نیوز: وی که نماینده ولی فقیه در استان هم می باشد پیش‌تر نیز با تماس‌های غافلگیرانه خود با خانه های مردم و بررسی مشکلات آنان و حضور در مترو، اتوبوس و تردد با تاکسی در داخل شهر خبرساز شده بود..... امام جمعه ای که همچنان مردم را غافلگیر می کند + تصاویر
شمال نیوز: وی که نماینده ولی فقیه در استان هم می باشد پیش‌تر نیز با تماس‌های غافلگیرانه خود با خانه های مردم و بررسی مشکلات آنان و حضور در مترو، اتوبوس و تردد با تاکسی در داخل شهر خبرساز شده بود.....(ادامه)
محمودآباد غرق در مه
مه‌گرفتگی محمودآباد جلوه‌ای خاص به این شهرستان ساحلی داد. (ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: پس از بازگشایی باید اطلاعات رمزگشایی شود چون این اطلاعات کدگذاری شده‌اند و طبق پروتکل‌ها به هر یک از ذینفعان یک کپی از این اطلاعات ارائه می‌شود..... آغاز استخراج اطلاعات جعبه سیاه سانچی و رمزخوانی
شمال نیوز : وی ادامه داد: پس از بازگشایی باید اطلاعات رمزگشایی شود چون این اطلاعات کدگذاری شده‌اند و طبق پروتکل‌ها به هر یک از ذینفعان یک کپی از این اطلاعات ارائه می‌شود.....(ادامه)
این میوه خواب آور است
محققان تایوانی به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف کیوی می‌تواند باعث بهبود کیفیت خواب شود. اگر می‌خواهید با چندوچون این مسئله بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.(ادامه)
آغاز ثبت نام داوطلبان علاقه‌مند به دانشگاه آزاد در کنکور ۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌داوطلبانی که تمایل به شرکت در رشته‌های با‌آزمون دانشگاه آزاد اسلامی دارند باید در آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت‌نام و در جلسه آزمون شرکت کنند(ادامه)
مرگ جوان 21 ساله بر اثر برخورد با قطار در قائم‌شهر
سخنگوی اورژانس مازندران از مرگ جوان 21 ساله بر اثر برخورد با قطار در قائم‌شهر خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هوای مازندران هفته آینده بارانی و برفی
آسمان مازندران امروز پنجشنبه ۵ بهمن نیمه ابری همراه با بارش خفیف و پراکنده و از هفته آینده بارانی و برفی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
برداشت گل نرگس در روستای امره شهرستان ساری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.