.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش دبیر سیاسی روزنامه شرق به مصاحبه رشیدپور با روحانی
(ادامه)
نظر یامین پور درباره مصاحبه رشیدپور با رییس جمهور
(ادامه)
آجیل با ۷ بیماری می‌جنگد
به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، صرف منظم آجیل منافع زیادی برای شما دارد، کنترل کننده کلسترول است و می تواند فواید زیادی برای قلب تان داشته باشد.(ادامه)
زیباکلام: روحانی با هر صحبت بخشی از ۲۴ میلیون رای خود را از دست می‌دهد
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران ۲تابعیتی با تأکید براینکه تعداد این مدیران بیش از ۱۰۰ نفری است که اسامی آنها امروز در نشست کمیسیون امنیت ملی قرائت شد، گفت: بسیاری از دستگاه‌های دولتی هنوز اسامی مدیران ۲ تابعیتی خود را اعلام نکرده‌اند..... شناسایی ۱۰۰ مدیر ۲ تابعیتی در تفحص مجلس
شمال نیوز : رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران ۲تابعیتی با تأکید براینکه تعداد این مدیران بیش از ۱۰۰ نفری است که اسامی آنها امروز در نشست کمیسیون امنیت ملی قرائت شد، گفت: بسیاری از دستگاه‌های دولتی هنوز اسامی مدیران ۲ تابعیتی خود را اعلام نکرده‌اند.....(ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران صاف
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : طی هفته های گذشته، شایعاتی مبنی بر استعفا و جدایی اسحاق جهانگیری از دولت دوم حسن روحانی، به گوش می رسد..... ادعای نماینده اصولگرای سابق : اصلاح طلبان می خواهند خرج خود را از دولت جدا کنند
شمال نیوز : طی هفته های گذشته، شایعاتی مبنی بر استعفا و جدایی اسحاق جهانگیری از دولت دوم حسن روحانی، به گوش می رسد.....(ادامه)
کم توجهی به برخی صنایع بزرگ و مادر در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه برخی صنایع بزرگ و مادر تاکنون در مازندران کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، گفت: از سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی جهت ایجاد اشتغال پایدار در مازندران حمایت می‌کنیم. (ادامه)
حمله با چاقو به 2 روحانی در قم+ عکس
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت:فردی عصر امروز در قم پس از به آتش کشیدن یک خودرو دو روحانی را به ضرب قمه مجروح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ابطحی معتقد است : به مشكلات اخير اشاره نشد. حتي سوالات از برنامه هاي عادي رشيد پور هم خيلي محافظه كارانه تر بود. كشور به مصاحبه ي ديگري احتياج داشت..... انتقاد صریح ابطحی از مصاحبه رشیدپور با روحانی
شمال نیوز : ابطحی معتقد است : به مشكلات اخير اشاره نشد. حتي سوالات از برنامه هاي عادي رشيد پور هم خيلي محافظه كارانه تر بود. كشور به مصاحبه ي ديگري احتياج داشت.....(ادامه)
آخرين وضعيت سلامتی ميرحسين موسوی
برادر موسوي از سالم بودن وضعيت جسماني ميرحسين موسوي خبر داد. (ادامه)
شکایت نیروی انتظامی از شهردار تهران
در متن این اطلاعیه آمده ست با استناد به گزارش شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر و ارایه گزارش غیر واقعی مبنی بر عقد قرار داد میلیاردی شهرداری با یکی از واحد‌های ناجا در زمان انتحابات ریاست جمهوری که روزنامه‌ها با تیر اختلاس جدید شهرداری و ناجا در زمان انتخابات از آن نام بردند، معاونت حقوقی ناجا از شهرداری تهران برای ارایه این گزارش بدون مستندات قانونی اعلام شکایت کرد. (ادامه)
مصاحبه رضا رشیدپور با رئیس جمهور واکنش های بسیاری در فضای مجازی داشت.
شوخی های مردم با گفت و‌گوی امشب رشیدپور و‌ روحانی
مصاحبه رضا رشیدپور با رئیس جمهور واکنش های بسیاری در فضای مجازی داشت. (ادامه)
چرا روحانی در ماشین ضدگلوله به میان مردم کرمانشاه رفت؟/ پاسخ رئیس‌جمهور
در گفت و گوی زنده تلویزیونی رشید پور از حسن روحانی در خصوص حضور وی با ماشین زده گلوله در مناطق زلزله زده پرسید که رئیس جمهور به این موضوع پاسخ داد. (ادامه)
زمان ثبت نام حج ۹۷ اعلام شد
در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد؛ ثبت نام قطعی از زائران حج ۹۷ در نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.(ادامه)
سحر دولتشاهی با چادر در فدراسیون فوتبال بانوان +عکس
سحر دولتشاهی امسال با سه فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر96 “چهارراه استانبول” به کارگردانی “مصطفی کیایی”، “عرق سرد” ساخته سهیل بیرقی” و “امیر” به کارگردانی “نیما اقلیما” پرکارترین بازیگر زن جشنواره فجر لقب گرفته است.(ادامه)

بدیهی است علاقه پدر و فرزندی هرگز نمی‌تواند چنین پدیده ای را توجیه کند، زیرا پیغمبر به عنوان «رسول الله» چیزی را اراده نمی‌کند جز آنچه خدا اراده کند، و هماهنگی خشنودی و رضای فاطمه با خشنودی و رضای خدا و پیامبر دلیلی جز محو اراده او در اراده و خواست خدا .. فضائل ده گانه برای حضرت زهرا سلام الله علیها(يادداشت)
بدیهی است علاقه پدر و فرزندی هرگز نمی‌تواند چنین پدیده ای را توجیه کند، زیرا پیغمبر به عنوان «رسول الله» چیزی را اراده نمی‌کند جز آنچه خدا اراده کند، و هماهنگی خشنودی و رضای فاطمه با خشنودی و رضای خدا و پیامبر دلیلی جز محو اراده او در اراده و خواست خدا ..(ادامه)
لادن طباطبایی به ادعاهای همسر سابقش پاسخ داد. لادن طباطبایی به ادعای همسرش پاسخ کوبنده داد +عکس
لادن طباطبایی به ادعاهای همسر سابقش پاسخ داد.(ادامه)
تصویب طرح ساماندهی صنوف آلاینده توسط هیات‌ وزیران
نایب‌ رئیس اتاق اصناف ایران از تصویب طرح ساماندهی صنوف آلاینده توسط هیات‌ وزیران خبر داد. (ادامه)
وزیر بهداشت در حکمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران را به عنوان رئیس شورای کلان منطقه یک کشور منصوب کرد.

حکم جدید وزیر بهداشت برای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
وزیر بهداشت در حکمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران را به عنوان رئیس شورای کلان منطقه یک کشور منصوب کرد. (ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: از آغاز دولت یازدهم به دستگاه‌ها دستور دادم مدیریت بنگاه‌ها را واگذار کنند؛ امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه‌داری دست بردارند.

خیال مردم بابت دلار راحت باشد/ دست مان روی دکمه فیلترینگ رفت، اما نگذاشتیم دائم شود/ قول رئیس جمهور درباره مالباختگان موسسات مالی(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: از آغاز دولت یازدهم به دستگاه‌ها دستور دادم مدیریت بنگاه‌ها را واگذار کنند؛ امیدوارم نهادهای عمومی نیز از بنگاه‌داری دست بردارند. (ادامه)
حکم انفصال شهرداران ۴ کلان‌شهر
رئیس دیوان محاسبات، توضیحاتی درباره تغییر روند رسیدگی به تخلفات مقامات در دیوان ارائه کرد. (ادامه)
مضرترین مواد غذایی برای استخوان‌ها
برای داشتن استخوان‌های محکم مصرف زیاد کلسیم و ویتامین دی اگرچه لازم است، اما کافی نیست. تغییر دادن عادات بد غذایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان، درست به همان اندازه مصرف مواد غذایی مفید، ضروری به نظر می‌رسد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
مجری امشب گفتگو با رئیس جمهور کیست؟ +عکس
رضا رشید پور مجری برنامه حالا خورشید، امشب برای گفت و گو با رئیس جمهور به نهاد ریاست جمهوری می‌رود.(ادامه)
با ۴۰ میلیون چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول
(ادامه)
جلسه منصوریان در باشگاه استقلال +عکس
سرمربی سابق استقلال در محل این باشگاه حاضر شد.(ادامه)
تصویر هوایی زیبا از حرم حضرت زینب(س)
تصویر هوایی زیبا از حرم مطهر حضرت زینب (س) در حاشیه جنوبی شهر دمشق.(ادامه)
تصویری زیبا و متفاوت از قله دماوند
نمایی ۳۶۰ درجه از قله دماوند و کهکشان راه شیری(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.