.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جعبه سیاه نفتکش ایرانی باز شد
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: لحظاتی پیش پلمب جعبه سیاه VDR نفتکش سانچی و همینطور کشتی فله بر چینی باز و فرآیند رمزخوانی جعبه سیاه هر دو کشتی آغاز شد.(ادامه)
درخواست محسن رضایی از دولتمردان برای عملی‌کردن وعده‌هایشان در مورد ریزگردها +عکس
محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از دولتمردان خواست تا وعده های خود برای جلوگیری از ورود گرد و غبار را عملی کنند. (ادامه)
جزئیات افزایش ۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۷
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه جزئیاتی از نحوه افزایش ۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۷ را بیان کرد.(ادامه)
جعبه سیاه سانچی باز شد (عکس)
لحظه بازشدن جعبه سیاه نفتکش سانچی(ادامه)
شمال نیوز : تا بدین لحظه ۵ گزینه برای تصدی این پست به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند که ظاهرا نام تعدادی از معاونین و مدیران فعلی و اسبق این اداره کل در بین آنها به چشم میخورد.....

تغییرات گسترده مدیران کل در استان کلید می خورد
شمال نیوز : تا بدین لحظه ۵ گزینه برای تصدی این پست به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند که ظاهرا نام تعدادی از معاونین و مدیران فعلی و اسبق این اداره کل در بین آنها به چشم میخورد..... (ادامه)
مجوز رهبر انقلاب برای برداشت ۴ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی/جدول
(ادامه)
این ۹ خوراکی را هرگز خام نخورید
بادامی که می‌شناسیم به نام بادام شیرین شناخته می‌شود اما گونه‌ای دیگر به نام بادام تلخ نیز وجود دارد که حاوی اسید هیدروسیانیک، ترکیبی خطرناک از سیانید هیدروژن و آب، است.(ادامه)
عکس کمتر دیده شده ازحاج احمد متوسلیان در دمشق
عکس کمتر دیده شده از سپاهیان اسلام در دمشق در حال حرکت به سمت حرم حضرت زینب سلام الله علیها حاج احمد متوسلیان در گوشه سمت راست تصویر مشخص است..(ادامه)
عکس/ سرقت لاستیک خودروهای لوکس در تهران
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران چهارشنبه ۴ بهمن
(ادامه)
پیش بینی آسمانی مازندران صاف امروز ۴ بهمن ماه در مازندران
آسمان مازندران امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز : در پی ابطال مصوبه مربوط به دریافت آبونمان از مشترکین گاز و تغییر عنوان آن به «هزینه خدمات مستمر» از سوی شورای اقتصاد، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری این مصوبه را نیز ابطال کرد..... دیوان عدالت‌اداری مصوبه اخذ «هزینه خدمات مستمر» از مشترکین گاز را هم ابطال کرد
شمال نیوز : در پی ابطال مصوبه مربوط به دریافت آبونمان از مشترکین گاز و تغییر عنوان آن به «هزینه خدمات مستمر» از سوی شورای اقتصاد، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری این مصوبه را نیز ابطال کرد.....(ادامه)
تقویت سلامت بدن با مصرف این دانه خوراکی
دانه کنجد علاوه بر آنکه در آشپزی مورداستفاده قرار می گیرد، به دلیل خواص متعدد تغذیه ای و دارویی در طب سنتی هم کاربرد دارد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
سهم هر ایرانی از درآمد نفتی چقدر است؟
فاکس نیوز ویکلی نوشت بر اساس آخرین سرشماری به ازای هر خانوار 3.55 نفر در ایران وجود دارد، بنابراین اگر تمام ثروت ناخالص نفت، گاز و مواد معدنی کنونی این کشور را در میان جمعیت آن تقسیم کنیم، سالانه به ازای هر نفر 588 دلار یا به ازای هر خانواده 2.088 دلار می‌شود.(ادامه)
مراسم وداع جانسوز با شهید مدافع حرم معافی امشب در مصلای جمعه شهرستان نکا برگزار شد.
وداع با پیکر شهید معافی در نکا
مراسم وداع جانسوز با شهید مدافع حرم معافی امشب در مصلای جمعه شهرستان نکا برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز :  با طرح این سوال که اثرگذاری آن بانک برای چیست، گفت: بانکی که یک هزار و 400 میلیارد تومان منابع استان در اختیارش است و پنج تسهیلات در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال نتواند پرداخت کند، برای چه باید بماند..... استاندار : بودن مدیرانی که اثرگذار نباشند فایده‌ای ندارد
شمال نیوز : با طرح این سوال که اثرگذاری آن بانک برای چیست، گفت: بانکی که یک هزار و 400 میلیارد تومان منابع استان در اختیارش است و پنج تسهیلات در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال نتواند پرداخت کند، برای چه باید بماند.....(ادامه)
رئیس چدید اداره تعزیرات بهشهر منصوب شد
طی حکمی از سوی ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رضا علیزاده به‌عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی بهشهر معرفی شد. (ادامه)
روایت سردار کارگر از دیدار اخیر با رهبر انقلاب
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که ما با هیچ دستگاهی مشکل نداریم و همه در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس کمک می‌کنند. (ادامه)
گریم متفاوت بازیگر «پایتخت» در فیلمی سینمایی+عکس
احمد مهرانفر در فیلم سینمایی «خجالت نکش»، با گریم و نقشی متفاوت ظاهر شده است.(ادامه)
یک توصیه مهم برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ
پزشکان توصیه می‌کنند برای جلوگیری از ابتلا به سرطان از مصرف گوشت و نوشیدنی‌های پرکالری خودداری شود. (ادامه)
شمال نیوز : زمزمه های انتخاباتی تمامی ندارد، آنچنان که در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس یازدهم برخی از عزم یکی از ناکام های انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در انتخابات مجلس خبر می دهد، زمزمه هایی که به موجب آن ابراهیم رئیسی بازهم ..... آیا سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات مجلس خواهد شد؟
شمال نیوز : زمزمه های انتخاباتی تمامی ندارد، آنچنان که در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس یازدهم برخی از عزم یکی از ناکام های انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در انتخابات مجلس خبر می دهد، زمزمه هایی که به موجب آن ابراهیم رئیسی بازهم .....(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه توسعه کمی مناطق آزاد، واردات کالای قاچاقرا تشدید می‌کند، گفت: علت موافقت برخی نمایندگان مجلس با لایحه 8 منطقه آزاد جدید ، عدم اطلاع از معضلات مناطق آزاد فعلی است.
توسعه کمی مناطق آزاد، واردات کالای قاچاق را تشدید می‌کند/ نمایندگان مجلس با 8 منطقه جدید مخالفت کنند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه توسعه کمی مناطق آزاد، واردات کالای قاچاقرا تشدید می‌کند، گفت: علت موافقت برخی نمایندگان مجلس با لایحه 8 منطقه آزاد جدید ، عدم اطلاع از معضلات مناطق آزاد فعلی است. (ادامه)
2 تغییر در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد
سیدمحمدرضا دربندی، مشاور ارشد حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی به سمت مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منصوب و علیرضا شیروی، معاون اداره کل رسانه های خارجی، مدیرکل این اداره شد.(ادامه)
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: شک نکنید که اگر آقای حجتی امضای خود را پس نگیرد و مجوز را واردات برنج را ابطال نکند، دچار مشکل می‌شود. اراده‌ای برای کشت برنج در کشور وجود ندارد/ نابودی مطلق برنج‌کاران با صدور مجوز واردات
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: شک نکنید که اگر آقای حجتی امضای خود را پس نگیرد و مجوز را واردات برنج را ابطال نکند، دچار مشکل می‌شود.(ادامه)
عکس/ روحانی پیری که مورد حمله قرار گرفت
روز گذشته یک جوان در حوالی چهارراه بیمارستان قم به چند روحانی حمله و دو تن از آنها را زخمی کرد.(ادامه)
سامانه سرد و بارشی در راه مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز شنبه با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات استان باشیم.(ادامه)
استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه مرکز مازندران / امضای تفاهم‌نامه بین شورای شهر ساری و بنیاد نخبگان
عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه مرکز استان افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین شورای شهر ساری و بنیاد نخبگان استان مازندران امضا شد.(ادامه)
ورود دستگاه قضایی مازندران به آسیب فرزندفروشی
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود دستگاه قضایی استان به آسیب نو پدید فرزندفروشی خبر داد.(ادامه)
مجمع نمایندگان مازندران طی نامه‌ای مخالفت خود را با انتقال آب دریای خزر اعلام کردند. اعتراض نمایندگان مازندران به طرح انتقال آب خزر به سمنان
مجمع نمایندگان مازندران طی نامه‌ای مخالفت خود را با انتقال آب دریای خزر اعلام کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.773 seconds.