.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هشت ماهه نخست سال جاری، حدود دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور وارد شده است..... واردات دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور!
شمال نیوز : بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هشت ماهه نخست سال جاری، حدود دو هزار و 500 تن دسته جارو به کشور وارد شده است.....(ادامه)
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعات جدیدی از عملیات صبح امروز علیه یک تیم تروریستی داعش در غرب کشور را تشریح کرد.
جزئیات جدید از عملیات سپاه ضد داعش در غرب ایران/ دستگیری 16 داعشی/ 3 پاسدار به شهادت رسیدند(خبر)
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعات جدیدی از عملیات صبح امروز علیه یک تیم تروریستی داعش در غرب کشور را تشریح کرد. (ادامه)
سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: برخی از مدارس استان فردا به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر تعطیل است.

برخی از مدارس مازندران «یکشنبه » تعطیل است
سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: برخی از مدارس استان فردا به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر تعطیل است. (ادامه)
این هم پراید مدل ۲۰۱۸ + عکس
پراید با شکل و شمایلی که ما می شناسیم به لطف تداوم تولید در ایران یکی از دیرپا ترین خودروهای تولید شده در جهان شده است. با این حال سال‌ها است که در شرکت مادر یعنی کیاموتورز کره جنوبی جای خود را به خودرو دیگری داده که البته آن نیز برای ما غریبه نیست. (ادامه)
پس از پیروزی ارتش سوریه بر تکفیریها در پایگاه ابو الضهور، سردار قاسم سلیمانی مدتی در این ‏منطقه ماند؛ اما به نظر می رسد وی از تحرکات ارتش ترکیه و اشغال اراضی سوریه بدون هماهنگی ‏نظامی با ایران و نظام سوریه، ناخشنود است.‏
پیام تند سردار سلیمانی به فرمانده ارتش ترکیه
پس از پیروزی ارتش سوریه بر تکفیریها در پایگاه ابو الضهور، سردار قاسم سلیمانی مدتی در این ‏منطقه ماند؛ اما به نظر می رسد وی از تحرکات ارتش ترکیه و اشغال اراضی سوریه بدون هماهنگی ‏نظامی با ایران و نظام سوریه، ناخشنود است.‏ (ادامه)
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رها می شوند و یا شکار حیوانات درنده می شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
کسانی که دفن نمی شوند هم شب اول قبر دارند؟
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رها می شوند و یا شکار حیوانات درنده می شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟ (ادامه)
آیا افرادی کھ بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رھا می شوند و یا شکار
آیا افرادی کھ بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رھا می شوند و یا شکار (ادامه)
جلسه هماهنگی دربی مازندران برگزار شد
جلسه هماهنگی دربی مازندران با حضور مسئولان برگزاری مسابقه، فرزاد مجیدی و ابراهیم محمودی سرپرستان دو تیم برگزار شد. (ادامه)
خودکشی زن کارمند پس از طلب حلالیت از همکاران
رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: خانم جوانی که دچار مشکل اعصاب و روان بود در اقدامی عجیب ساعت ۹ صبح روز جاری خود را از طبقه چهارم ساختمان در محدوده گلبرگ به پایین پرتاب کرد و فوت شد. (ادامه)
سیطره متخصصان ایرانی در صنعت IT آمریکا
(ادامه)
انسداد محور کندوان به‌دلیل بارش سنگین برف/احتمال انسداد محور هراز وجود دارد
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور کندوان به‌دلیل بارش سنگین برف و عدم ایمنی کافی از سوی پلیس راه مسدود اعلام شده است.(ادامه)
بارش برف کلاردشت را سفیدپوش کرد
بارش برف امروز کلاردشت را سفیدپوش کرد.(ادامه)
مراسم بزرگداشت شهيد معافي برگزار شد + تصاویر
مراسم بزرگداشت سومين شهادت شهيد معافي، مدافع حرم با حضور مردم شهيدپرور، مسولان و خانواده‌هاي معظم شهدا، روز سه‌شنبه در نكا برگزار شد.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
(ادامه)
زمان آغاز بررسی دخل و خرج 97 در صحن مجلس
لایحه بودجه سال 97 از فردا در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و پنج نفر از نمایندگان به عنوان مخالف و پنج نفر به عنوان موافق کلیات بودجه صحبت می‌کنند.(ادامه)
میوه‌هایی برای تقویت چربی سوزی
توت فرنگی میوه ای ایده آل برای کاهش وزن است، زیرا از کالری کمی بهره می برد. این میوه به کاهش احساس گرسنگی نیز کمک می کند. افزون بر این، توت فرنگی حاوی آب فراوان و فیبر است، که گوارش را بهبود می بخشند.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
۵ معجزه برنج برای زیبایی
اگر شما هم طرفدار مصرف برنج و به اصطلاح برنج‌خور هستید احتمالا موافقید که این غله خوش‌طعم و مزه مستقیما از بهشت به دست ما رسیده است.(ادامه)
مسمومیت با ویتامین D
ویتامین D در آب حل نمی شود و از این رو بدن به راحتی نمی تواند مقدار اضافه آن را دفع کند. در نتیجه، میزان این ماده مغذی در بدن افزایش می یابد.(ادامه)
بهره برداری از ۷۹۳ پروژه با ۸۱۰ میلیارد تومان در مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندارمازندران از بهره برداری ۷۹۳پروژه در مازندران خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتبار ۸۱۰ میلیارد میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.(ادامه)
رضایی: اصلاح رفتار اقتصادی دولت می‌تواند منشاء تحول اقتصادی باشد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلاح رفتار اقتصادی دولت و سیاست‌های بانکی و پولی می‌تواند سرآغاز تحول اقتصادی کشور باشد.(ادامه)
زمان آغاز پیش ثبت نام نوروزی عتبات
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پیش ثبت نام سفر‌های نوروزی عتبات نوروزی از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.(ادامه)
عکس: ماشین عروس در دهه شصت
عکس زیر یک ماشین عروس در دهه شصت را نشان می‌دهد. (ادامه)
7 بهمن 1357- راهپیمایی مردم ایران برای بازگشت امام خمینی (عکس)
هفتم بهمن 1357 - به مناسبت رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مردم تهران و دیگر شهرهای ایران، طی تظاهراتی خواستار باز شدن فرودگاه مهرآباد برای بازگشت حضرت آیت الله امام‌‌خمینی (ره) شدند.(ادامه)
عکس: دروازه دولت در زمان قاجار
عکس زیر نمایی از دروازه دولت تهران را در زمان قاجاریه نشان می‌دهد.(ادامه)
بارش برف همراه با کندی تردد در محور کندوان/رانندگان با احتیاط حرکت کنند
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: بارش شدید برف همراه با مه‌گرفتگی در غرب استان و محور کندوان موجب لغزندگی، کندی تردد و تصادف ماشین‌های عبوری شد که تلفات جانی نداشت.(ادامه)
سرمربی سپاهان انتخاب شد
سرپرست موقت باشگاه سپاهان گفت: با منصور ابراهیم‌زاده به توافق رسیدیم و از سه‌شنبه هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.(ادامه)
این میوه خواب آور است
محققان تایوانی به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف کیوی می‌تواند باعث بهبود کیفیت خواب شود. اگر می‌خواهید با چندوچون این مسئله بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.(ادامه)
هشدار به دامداران مازندرانی پس از بارش برف
رئیس اتحادیه صنعت دامپروری کشور در خصوص بارش برف و کاهش دما به دامداران مازندرانی هشدار داد.(ادامه)
افزایش 36 درصدی حجم گاز انتقالی از خطوط لوله منطقه 9 انتقال گاز ایران
مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران گفت: حجم گاز انتقالی از خطوط لوله منطقه 9 انتقال گاز 36 درصد افزایش یافته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.