.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: دادستان مرکز استان ابراز داشت: به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود.
یکی دیگر از مدیران ارشد استان دستگیر شد
شمال نیوز: دادستان مرکز استان ابراز داشت: به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود. (ادامه)
سقوط سمند به دره در نور 2 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت
بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سمند به دره در جاده آبشار - آب پری شهرستان نور 2 نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند. (ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی پیشنهادی دولت برای انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از لایحه بودجه سال 97 کل کشور حذف شد.
حذف بودجه طرح مطالعات انتقال آب خزربه سمنان در بودجه 97
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مطالعاتی پیشنهادی دولت برای انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از لایحه بودجه سال 97 کل کشور حذف شد. (ادامه)
خوردن برف با دشو (شیره خرمالو) دسر ویژه مازندرانی‌ها در روز‌ها و شب‌های برفی است.

"برف دشو" دسر سنتی زمستانی در مازندران
خوردن برف با دشو (شیره خرمالو) دسر ویژه مازندرانی‌ها در روز‌ها و شب‌های برفی است. (ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، وحدت و همدلی در مدیریت کلان ،احاد مردم و به ویژه بین نخبگان و چهره های شاخص و باسابقه در حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی و مدیریتی استان را رمز پیشرفت و توسعه استان برشمرد. وحدت و همدلی رمز پیشرفت و توسعه در استان مازندران است
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، وحدت و همدلی در مدیریت کلان ،احاد مردم و به ویژه بین نخبگان و چهره های شاخص و باسابقه در حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی و مدیریتی استان را رمز پیشرفت و توسعه استان برشمرد.(ادامه)
بارش برف، کمبود بارش‌ها را جبران کرد؟ + نمودار
تهران به عنوان یکی از شهرهای کم بارش سال ۹۶ در مقایسه با شاخص بلند مدت بارش شاهد کاهش ۷۸ درصدی بوده است. (ادامه)
 به دستور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نرده های حائل بین مردم و مسؤولان در مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته شد.


نرده حائل بین مردم و مسئولین در نماز جمعه ساری برداشته شد
به دستور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نرده های حائل بین مردم و مسؤولان در مصلای امام خمینی(ره) ساری برداشته شد. (ادامه)
حرکت عجیب بچه پولدار پورشه سوار در برف
(ادامه)
آموزش و پرورش استان مازندران در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد برخی مدارس مناطق مرکزی و شرق استان برای فردا سه شنبه 10 بهمن تعطیل است . ادامه تعطیلی برخی مدارس مازندران برای روز سه شنبه
آموزش و پرورش استان مازندران در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد برخی مدارس مناطق مرکزی و شرق استان برای فردا سه شنبه 10 بهمن تعطیل است .(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت آبفای مازندران، روز سه شنبه ( فردا )  با حضور در سامانه ۱۲۲ به مشکلات مردم پاسخ می دهد..... حضور مدیرعامل آبفای شهری مازندران در مرکز ارتباط مردمی۱۲۲
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت آبفای مازندران، روز سه شنبه ( فردا ) با حضور در سامانه ۱۲۲ به مشکلات مردم پاسخ می دهد.....(ادامه)
از ابتدای سال تا پایان دی ماه ساجاری بیش از 22 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مازندران کشف شده است.

کشف 22 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران
از ابتدای سال تا پایان دی ماه ساجاری بیش از 22 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مازندران کشف شده است. (ادامه)
یارانه‌بگیران ۹۷ مشخص شدند
عضو «کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷» گفت: طبق تصمیم امروز این کمیسیون مقرر شد کلیه مشمولان «کمیته امداد امام خمینی(ره) و «سازمان بهزیستی»، «همه جمعیت روستایی ایران» و «خانوار‌های شهری کم‌درآمد با تشخیص دولت» در سال ۹۷ یارانه نقدی دریافت کنند. (ادامه)
جشنواره بین المللی فیلم وارش دائمی شود
نماینده مردم بابل در مجلس خواستار دائمی شدن جشنواره بین المللی فیلم وارش در تقویم سینمایی کشور شد.(ادامه)
۵ توصیه مهم برای موفقیت در کاهش وزن
راه موفقیت این است که تصمیم بگیرید می‌خواهید در چه وزنی قرار بگیرید و برای رسیدن به آن، از حمایت برخوردار شوید. اگر این وزنی باشد که واقعا رویای رسیدن به آن را دارید، بیش از هر زمانی انگیزه خواهید داشت.(ادامه)
سعید معروف، محروم شد
با توجه به گزارش ناظر مسابقه پیکان تهران و خاتم اردکان، سعید معروف کاپیتان تیم پیکان به علت اهانت به داور مسابقه بر طبق بند ۵-۹ آئین نامه انضباطی تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم شد.(ادامه)
فرهنگ‌سازی مهم‌ترین عامل در کاهش خشونت در جامعه است
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین عامل در کاهش خشونت در جامعه است که در این زمینه خانواده‌ها در اولویت نخست قرار دارند.(ادامه)
دربی فوتبال مازندران لغو شد
با نظر محمد حسین زاهدی‌فر دربی فوتبال مازندران به دلیل نامساعد بودن شرایط زمین لغو شد.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
(ادامه)
۷ میوه تسریع کننده چربی سوزی
روغن نارگیل گزینه‌ای عالی برای تسریع سوخت و ساز است. با این وجود، اطلاع از چگونگی استفاده از آن برای پیشگیری از اثرات مضر اهمیت دارد. همچنین، روغن نارگیل مورد استفاده باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد.(ادامه)
عکس: تهران سفیدپوش از فراز برج میلاد
عکس زیر از فراز برج میلاد گرفته شده که تهران سفیدپوش را نشان می دهد.(ادامه)
۸ میان وعده سالم برای کارمندان
برای کنترل گشنگی میتوانید ۱۰ عدد کراکر سبوس دار (یا ۱۰ تکه نان خشک سبوس دار) به همراه کره‌ی بادام زمینی میل کنید. این میان وعده‌ی مغذی تنها ۱۹۳ کالری دارد و به بدن ۲ گرم فیبر میرساند.(ادامه)
محور بندبن هزارجريب نكا همچنان مسدود است/ تردد افراد ناآشنا در مناطق ییلاقی نکا
بخشدار هزارجريب نكا گفت: تردد مسافران و افراد ناآشنا به منطقه برف‌گير هزارجريب مهمترين مشكل منطقه است و بايد از اين ترددها جلوگيري شود.(ادامه)
تضعیف و خروج سامانه بارشی از آسمان مازندران/ شب سرد و یخ‌بندان در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: اواخر امروز شاهد خروج این سامانه بارشی از آسمان مازندران هستیم.(ادامه)
تداوم سرما باعث خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود
مدیر زراعت جهاد کشاورزی مازندران گفت: تداوم سرما باعث خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.(ادامه)
برق ۳۵ روستای مازندران خاموش است
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، شمار روستاهای دچار خاموشی و قطعی برق ناشی از برف و کولاک استان را ۳۵ روستا بیان کرد.(ادامه)
محور ساری - سمنان بازگشایی شد
محور ساری - سمنان که به دلیل بارش برف صبح دوشنبه مسدود شده بود امروز دوشنبه بازگشایی شد.(ادامه)
چهارشنبه آخرین مهلت ثبت نام کنکور 97
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه چهارشنبه، 11 بهمن آخرین مهلت ثبت نام کنکور 97 است، گفت: تاکنون بیش از 788 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند.(ادامه)
قائدی به تهران منتقل می‌شود
«مهدی قائدی» برای ادامه روند درمان به تهران منتقل می‌شود.(ادامه)
پست اينستاگرامى شفر براى مهدی قائدی
شفر سرمربی استقلال با انتشار عکسی از مهدی قائدی در اینستاگرام خود نوشت: : دعاها و افكار و قلبمان با توست(ادامه)
ارتفاع برف در منطقه چهاردانگه به یک متر رسید/انسداد راه 106 روستا در چهاردانگه
بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران گفت: ارتفاع برف در شهر کیاسر به 90 سانتی‌متر رسیده است و در مناطق بالادست بیش از یک متر و 10 سانتیمتر برف بارید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.