.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محور کیاسر مسدود شد
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندارن با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان گفت: محور کیاسر به دلیل برف و کولاک مسدود شده است.(ادامه)
نجات دو هزار و ۸۷ نفر از در راه ماندگان در برف وکولاک مازندران
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران سه روز گذشته به ۲ هزار ۸۷ نفر از در راه ماندگان در برف و کولاک امدادرسانی کردند.(ادامه)
آخرین وضعیت راه‌های مازندران
آخرین وضعیت راه‌های استان مازندران بنا به اطلاع مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام شده است که براساس این اطلاعیه توصیه شده تردد در بیشتر محورهای مواصلاتی باید با زنجیر برف صورت گیرد.(ادامه)
عکس/ خودروی واژگون شده مهدی قائدی
مهاجم جوان استقلال که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود شب گذشته در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.(ادامه)
دمای هوای الاشت به منفی 11 درجه رسید
کارشناس هم‌دیدی ایستگاه سینوپتیک الاشت، گفت: دمای هوای الاشت به منفی 11 درجه رسید.(ادامه)
چرا کلیات بودجه ۹۷ برگشت خورد؟
کلیات لایحه بودجه ۹۷ دیروز در صحن علنی مجلس با رای بالایی به تصویب نرسید.(ادامه)
آخرین وضعیت مهدی قائدی پس از سانحه خونین رانندگی
بازیکن جوان استقلال پس از سانحه واژگونی خودرو در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در بوشهر بستری است.(ادامه)
امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف محور سوادکوه
در پی بارش شدید برف تیم‌های امدادی از سپاه و بسیج شهرستان سوادکوه به مسافران گرفتار در برف این محور امداد رسانی کردند.(ادامه)
لغو تعدادی از پرواز‌های فرودگاه بین المللی دشت ناز
دو پرواز از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری لغو شد.(ادامه)
بازگشایی دو جاده هراز و سوادکوه
پلیس راه مازندران اعلام کرد دو جاده هراز و سوادکوه که دیشب بر اثربارش برف و کولاک بسته شده بود بازگشایی شد.(ادامه)
هافبکی که نظر برانکو را تغییر داد
«احمد نوراللهی» هافبک پرسپولیس در همین مدت زمان اندکی که به ترکیب پرسپولیس اضافه شده توانسته نظر برانکو را برای بازی در ترکیب ثابت جلب کند.(ادامه)
چای بنوشید تا خلاق شوید!
پژوهشگران و محققان چینی در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند که کافئین و تی نین در چای موجب افزایش مهارت‌های خلاقانه و شناختی فرد می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یک «غم غربتی» به سراغ آن سازمان رای آمده است ؛ یک «دل آشوبگی» خاصی نمایان گشته ؛ چیزی شبیه «تردید»..... سازمان رای حسن روحانی اکنون چه وضعیتی دارد؟
شمال نیوز : یک «غم غربتی» به سراغ آن سازمان رای آمده است ؛ یک «دل آشوبگی» خاصی نمایان گشته ؛ چیزی شبیه «تردید».....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
محسن رضایی: این تصاویر نشانه ناکارآمدی مسئولان است+ عکس
(ادامه)
افزایش ذخیره آبی با بارش‌های اخیر در مازندران/ ادامه بارش‌ها تا ظهر امروز
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه با توجه به کمبود بارش‌ها و کاهش ذخیره آبی زودتر از اینها نیازمند بارش باران در استان بودیم، گفت: با این بارش‌ها ذخیره آبی خوبی در استان ایجاد شده است.(ادامه)
۷ خوراکی مناسب پس از ناهار
موز یکی از بهترین منابع غذایی برای تقویت سطح انرژی است. توجه داشته باشید که این میوه مغذی، سه نوع قند دارد که هر کدام با سرعت‌های مختلفی جذب خون می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، کتاب «قنات تا قنوت» روایت‌گر تاریخ شفاهی سردار «قدرت الله سورکی آزاد» در گروه توطئه‌های داخلی مورد تقدیر قرار گرفت..... تقدیربنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس از کتاب « قنات تا قنوت »
شمال نیوز : در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، کتاب «قنات تا قنوت» روایت‌گر تاریخ شفاهی سردار «قدرت الله سورکی آزاد» در گروه توطئه‌های داخلی مورد تقدیر قرار گرفت.....(ادامه)
جزییات کامل تعطیلی مدارس مازندران در پی بارش برف در روز دوشنبه/ اعلام تعطیلی‌های جدید
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس استان به دلیل برودت هوا از روز گذشته گفت: مدارس ابتدایی هفت شهر مازندران نیز به دلیل برودت هوا تعطیل اعلام می‌شود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۹ بهمن
(ادامه)
ادامه بارش باران و برف در مازندران
هوای مازندران امروز نهم بهمن ابری همراه با بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : آموزش و پرورش مازندران در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد : برخی از مدارس مناطق استان مازندران در روز دوشنبه نهم بهمن ۹۶ بعلت بارش برف و برودت هوا و یخبندان تعطیل می باشد.....

مدارس چند شهر دیگر مازندران هم تعطیل شد
شمال نیوز : آموزش و پرورش مازندران در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد : برخی از مدارس مناطق استان مازندران در روز دوشنبه نهم بهمن ۹۶ بعلت بارش برف و برودت هوا و یخبندان تعطیل می باشد..... (ادامه)
فرمانده جدید یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد معرفی شد
فرمانده جدید یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد معرفی شد. (ادامه)
مرگ جوان گیلانی به علت سرما زدگی
(ادامه)
سلفی خانم بازیگر در روز برفی؛ سر صحنه! / عکس
شیلا خداداد، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: «همین الان سر صحنه سریال گلشیفته» (ادامه)
تصویری خاطره‌انگیز از شمخانی و سردار سلیمانی
کانال تلگرامی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی عکسی از سردار سلیمانی و امیردریابان علی شمخانی با عنوان «یاد باد آن روزگاران یاد باد» منتشر کرد. این عکس خاطره‌ایست از امیر شمخانی و سردار قاسم سلیمانی در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان.(ادامه)
تصویری جدید از بهاره رهنما و همسرش
(ادامه)
تیپ روستایی خانم بازیگر! / عکس
شبنم مقدمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: صنم خانوم چوبدار هیبت آبادی و آقا قنبرِ پهلوان سنگِ بالایی ، ساکن هیبت آباد ! که راوی ِقصه ی فیلم سینمایی "خجالت نکش!"اند... "خجالت نکش"!، به نویسندگی و کارگردانیِ رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی، در جشنواره فجر سی وششم برای نخستین بار، به نمایش در خواهد آمد. ما قصه و فیلم مان رو دوست داریم و برای خلقِ لحظه های شیرینش، تلاش کرده ایم، امید که شما هم ما و فیلمِ ما را دوست بدارید. (ادامه)
مدیر یک کانال تلگرامی دستگیر شد
سرپرست پلیس فتا استان گلستان گفت: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی مدیر کانال تلگرامی با عنوان گرگان «مدلینگ» دستگیر شد. (ادامه)
تصویری از مهاجم خارجی مورد نظر استقلال در تهران
پس از هماهنگى ميان شفر و مديران استقلال در نهايت پس از منتفى شدن سه گزينه براى حضور در استقلال، مهاجم مد نظر سرمربى آلمانى وارد ايران شد. «هرمان» مهاجم كامرونى مورد نظر آبى ها صبح امروز وارد ايران شد تا در صورت تاييد در تست هاى پزشكى با آبى ها قرارداد منعقد كند. اين بازيكن قرار است پس از حضور در تست پزشكى و تاييد نهايى به زودى به تركيب استقلال اضافه شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.