.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
(عکس) شادی پرسپولیسی سابق بعد از گلزنی برای استقلال
تیم‌های پدیده و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که مطابق انتظار شاگردان مجیدی مقابل تیم قعرنشین لیگ کار سختی نداشتند و در نیمه اول سه بار دروازه حریف را باز کردند. آرمان رمضانی با ضربه سر گل سوم استقلال را به ثمر رساند.(ادامه)
وزارت امور خارجه انگلیس، روز جمعه خشم خود را از شلیک همزمان شانزده موشک بالستیک در رزمایش بزرگ «پیامبر اعظم ۱۷» در ایران ابراز کرد. واکنش انگلیس به شلیک موشک بالستیک توسط سپاه
وزارت امور خارجه انگلیس، روز جمعه خشم خود را از شلیک همزمان شانزده موشک بالستیک در رزمایش بزرگ «پیامبر اعظم ۱۷» در ایران ابراز کرد.(ادامه)
فوری/ احتمال دو برابر شدن یارانه از هفته آینده
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمالا یارانه‌ها از هفته آینده دو برابر می‌شود، به نظر می‌رسد قرار است این مبلغ به یارانه معیشتی بنزین اضافه شود.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، گفت: توصیه ما به رانندگان درصورت ضرورت تردد، تجهیز خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است. گردنه‌های مازندران برفی شد
رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، گفت: توصیه ما به رانندگان درصورت ضرورت تردد، تجهیز خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است.(ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به طرح‌های سلطه طلبان آمریکا در منطقه گفت : هدایت‌ها و رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری باعث شد تا این طرح‌ها به نتیجه نرسد و همه آنها نقش بر آب شود . هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری طرح‌های آمریکا را در منطقه نقش برآب کرد/ /تلاش دشمن برای ترویج فرهنگ‌ غلط از طریق فضای مجازی
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به طرح‌های سلطه طلبان آمریکا در منطقه گفت : هدایت‌ها و رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری باعث شد تا این طرح‌ها به نتیجه نرسد و همه آنها نقش بر آب شود . (ادامه)
سفره لاکچری ابومهدی المهندس+عکس
یک کاربر فضای مجازی ‏تصویر کمتر دیده شده‌ی ابو مهدی المهندس از فرماندهان میدانی حشد الشعبی در کاخ خود در حال خوردن غذای اعیانی را طی توییتی منتشر کرد.‌ (ادامه)
وی با اشاره به عملکرد احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و فاطمی امین وزیر صمت می‌گوید: اگر لازم شد به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت، تذکر محکم‌تر خواهیم داد و طرح سوال از آن‌ها را جدی پیگیری می‌کنیم و اگر نتوانند .... به خاندوزی رای احساسی دادیم/اگر راضی‌ مان نکند استیضاحش می‌کنیم
وی با اشاره به عملکرد احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و فاطمی امین وزیر صمت می‌گوید: اگر لازم شد به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت، تذکر محکم‌تر خواهیم داد و طرح سوال از آن‌ها را جدی پیگیری می‌کنیم و اگر نتوانند ....(ادامه)
گزارش تصویری/ بازیگران مشهور در اکران خصوصی فیلم «صحنه زنی»
مهتاب کرامتی و لیندا کیانی در مراسم اکران خصوصی فیلم «صحنه زنی» که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، حضور یافتند. صحنه زنی یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم موفق به دریافت سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی از سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد. در این فیلم مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی و لیندا کیانی ایفای نقش کرده‌اند.(ادامه)
عکسی از چشمان خونین سردار قاآنی در مراسم تشییع سفیر ایران در یمن
مراسم تشییع پیکر شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن روز گذشته با حضور مقامات لشکری و کشوری از جمله سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران برگزار شد. تصویری از چشمان خون‌بار سردار قاآنی در این مراسم را مشاهده می کنید. منبع: میزان (ادامه)
پیام معنادار سپاه پاسداران به اسرائیل
با وجود تهدیدات اسرائیل علیه ایران و هشدارهای تهران به تل آویو، راه دیپلماسی در پرونده هسته‌ای ایران هنوز بسته نشده است.(ادامه)



بلاخره امیکرون در مرزهای ایران شناسایی شد، ویروسی که علیرغم کشندگی کمتر نسبت به نوع دلتا اما میزان سرایت بالایی دارد. با وجود کشندگی کمتر چرا باید از امیکرون ترسید؟
بلاخره امیکرون در مرزهای ایران شناسایی شد، ویروسی که علیرغم کشندگی کمتر نسبت به نوع دلتا اما میزان سرایت بالایی دارد. (ادامه)
روحانی واقعا صبح جمعه فهمید بنزین گران شد؟
(ادامه)
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیرین سلامت و مشارکت های مردمی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی منصوب شد .

مسئولیت جدید یک مدیر مازندرانی در وزارت بهداشت و آموزش پزشکی
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیرین سلامت و مشارکت های مردمی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی منصوب شد . (ادامه)
معجزه گلاب برای سلامتی
گلاب یکی از پر مصرف‌ترین عرقیات مفید برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب است و به دلیل خواص و طبیعت ویژه‌ای که دارد، معجزه طبیعت نام گرفته است. (ادامه)
وزیر بهداشت: به یکی از قدرت‌های تولید واکسن در جهان تبدیل شدیم
وزیر بهداشت گفت: طی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در حوزه دارو با کمبودی مواجه نیستیم و نواقص در خصوص دارو‌های خاص نیز به زودی رفع می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند همچنین یک هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران به ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۱۷ نفر رسید. شمارِ بیماران جدید: کمتر از ۲ هزار نفر / ۵۱ نفر دیگر جان باختند/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۲۶۲ نفر رسید
شمال نیوز: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند همچنین یک هزار و ۹۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران به ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۱۷ نفر رسید. (ادامه)
قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰
قیمت سکه امروز ۱۳ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان اعلام شد. (ادامه)
دریای توفانی با امواج ۵ متری
دریای مازندران فردا در معرض موج‌های ۵ متری قرار دارد.(ادامه)
اعلام میزبان رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا
مغولستان به‌عنوان میزبان رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا در سال آینده انتخاب شد.(ادامه)
عکس/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص‌شده در گیلان
پیکر شهید تازه تفحص‌شده گیلانی "رضا صادق محبوب" صبح امروز با حضور مردم گیلان در زیر بارش رحمت الهی از مقابل سپاه ناحیه رشت به سمت میدان فرهنگ رشت تشییع شد. شهید رضا صادق محبوب اهل شهرستان رودسر گیلان و از رزمندگان تیپ ۱۱۶ زرهی قزوین بود و وی سال ۶۷ در منطقه شرهانی به شهادت رسیده بود و پس از ۳۳ سال پیکرش در این منطقه شناسایی شد.(ادامه)
تدوین منشور تربیتی افسران امری اساسی است
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، تدوین منشور تربیتی افسران مبتنی بر الگوی مطلوب فرماندهی را امری مهم و اساسی بیان کرد.(ادامه)
قیمت دلار در صرافی ملی امروز دوم دی چند؟
دلار و یورو در صرافی ملی امروز دوم دی 1400 (ادامه)
قدیمی‌ترین تیم فوتسال ایران از پا افتاد
شهروند ساری بعد از ۲۰ سال تیمداری در فوتسال کشور از ادامه فعالیت انصراف داد.(ادامه)
توافق آمریکا با اسراییل درباره ایران
کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران تهدیدی علیه «صلح بین‌المللی» محسوب می‌شود. (ادامه)
دمنوش خاص برای «دیابتی‌ها»
متخصص طب سنتی گفت:‌دمنوش بابونه، اسطوخودوس، برگ لیمو و دارچین برای دیابت بسیار مفید است. روزی دو لیوان حداقل دو ساعت قبل از خواب مصرف شود.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمود حسینی پور، گفت: با پتانسیل بالای نیروی انسانی و نخبگان اقتصادی استان، شاهد موفقیت های زیادی خواهیم بود، در صورتی که توانمندی های این عزیزان را در برنامه های توسعه ای مازندران مشارکت دهیم. ‎ استاندار مازندران: مشارکت نخبگان اقتصادی در توسعه استان ضروری است
شمال نیوز : سید محمود حسینی پور، گفت: با پتانسیل بالای نیروی انسانی و نخبگان اقتصادی استان، شاهد موفقیت های زیادی خواهیم بود، در صورتی که توانمندی های این عزیزان را در برنامه های توسعه ای مازندران مشارکت دهیم. ‎(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی «چله شو» به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و‌ مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در شهر سورک برگزار شد.‎ ‎ نمایشگاههای دائمی توانمندی بانوان، ضرورتی برای جامعه زنان و هنرمندان هر شهرستان است
شمال نیوز : آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی اقتصادی «چله شو» به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و‌ مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در شهر سورک برگزار شد.‎ ‎(ادامه)
آیا استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می شوند؟
در ساعات اولیه دوم دی‌ماه، خبری مهم از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است. (ادامه)
تمدید مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی
مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی ماه امسال تمدید شده است.(ادامه)
شمال نیوز: حامیان حیات وحش با نزدیک‌شدن به بهمن ماه، نگران تکرار یک حادثه‌ تلخ هستند؛ واقعه‌ای مرگبار که در ۲ سال گذشته ۸۰ هزار پرنده مهاجر را در خلیج گرگان و میانکاله به کام مرگ کشاند و معلوم نیست که آیا میهمانان زمستانی این پهنه آبی امسال از مرگ دسته‌جمعی جان سالم به درخواهند برد یا خیر؟ خلیج گرگان نگران تکرار مرگ خاموش هزاران پرنده مهاجر
شمال نیوز: حامیان حیات وحش با نزدیک‌شدن به بهمن ماه، نگران تکرار یک حادثه‌ تلخ هستند؛ واقعه‌ای مرگبار که در ۲ سال گذشته ۸۰ هزار پرنده مهاجر را در خلیج گرگان و میانکاله به کام مرگ کشاند و معلوم نیست که آیا میهمانان زمستانی این پهنه آبی امسال از مرگ دسته‌جمعی جان سالم به درخواهند برد یا خیر؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.