.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۴ دی +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه بوده است.(ادامه)
قیمت خرید و فروش دلار دولتی امروز 4 دی
قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی ملی امروز 4 دی 1400 (ادامه)
جلوگیری از سفر ۲۴۶ بیمار کرونایی در مازندران
شرکت‌های مسافربری مازندران از صدور بلیط برای ۲۴۶ بیمار کرونایی خودداری کرده اند.(ادامه)
۴ ویتامین و ماده معدنی ضروری برای قلب
برای حفظ سلامت قلب توصیه‌های زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها، دنبال کردن رژیم غذایی سالم و غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنیِ ضروری برای این عضو حیاتی است.(ادامه)
عکس/ جایی میان پاییز و زمستان
مازندران به واسطه موقعیت جغرافیایی خود از طرفی به دریای مازندران و از سوی دیگر به رشته کوه‌های البرز منتهی می‌شود که این موقعیت باعث شده در تمام فصول سال از زیبایی‌های خاص برخوردار باشد.(ادامه)
پیشکسوت صنف خواربار فروشان بازار ساری درگذشت
(ادامه)
مرگ ۳۸۲ نفر در تصادفات رانندگی
۳۸۲ نفر از ابتدای امسال تا پایان آبان در تصادفات رانندگی مازندران جان باختند.(ادامه)
نام نویسی ۶۴ هزار مازندرانی در طرح ملی مسکن
۶۴ هزار مازندرانی تاکنون در طرح ملی مسکن نام نویسی کرده اند.(ادامه)
۱۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال مازندران دوز سوم واکسن را تزریق کردند
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بیش از ۴.۵ میلیون دوز واکسن دراستان تزریق شد، گفت:۱۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال دوز سوم را دریافت کردند.(ادامه)
آدینه‌ای زمستانی بدون فوتی کرونایی در مازندران
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۸۴ نفر رسید که از این تعداد ۶۷ نفر بدحال هستند. (ادامه)
کمبود کاغذ برای رسانه های مکتوب مازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مشکل تامین کاغذ برای صنعت چاپ و رسانه‌های مکتوب استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

ورزشگاه نقش جهان میزبان دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان
شمال نیوز : دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود. (ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه معتقدم رابطه دولت و مجلس رابطه‌ای راهبردی است، اظهار داشت: در دولت بر این نکته باور داریم که حل مسایل کشور در گرو رابطه گسترده و عمیق با مجلس است، لذا اجازه نخواهیم داد هیچ مساله‌ای این رابطه را دچار حاشیه کند....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
محور چالوس برفی شد
محور چالوس هم اکنون با بارش برف و باران همراه است.(ادامه)
هوای سرد زمستانی در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هوایی بارانی و سرد را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
تصویر حاج قاسم در کاخ صدام
کاخ صدام به عکس حاج قاسم و ابومهدی‌المهندس مزین شد. (ادامه)
تبریک میلاد مسیح از سوی سخنگوی دولت
سخنگوی دولت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت. (ادامه)
امام جمعه اهواز به وزارت علوم: از پذیرش بالای جوانان در دانشگاه جلوگیری کنید تا آمار بیکاران افزایش پیدا نکند یا بازار کار برایشان فراهم کنید
امروزه تعداد قابل توجهی از جوانان با وجود تحصیلات عالی بیکار هستند که نشان می دهد میزان ورودی و خروجی به دانشگاه با آمار اشتغال و بازار کار تفاوت زیادی دارد. (ادامه)
از نگرانی کم‌بارشی پاییزی تا پیش‌بینی بارش نرمال در زمستان ۱۴۰۰
مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام اینکه میانگین بارش آذر ماه سال جاری استان ۳۷ میلی‌متر بوده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه دوره آماری بلندمدت، ۴۸ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۲ درصد کاهش داشته است.(ادامه)
الهامی:خواسته ما کسب ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم، گفت: خواسته ما کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.(ادامه)
دمنوش خاص برای دیابتی‌ها
متخصص طب سنتی گفت:‌دمنوش بابونه، اسطوخودوس، برگ لیمو و دارچین برای دیابت بسیار مفید است. روزی دو لیوان حداقل دو ساعت قبل از خواب مصرف شود.(ادامه)
عکس/ تهران از نمای توچال
(ادامه)
برد بزرگ هوادار مقابل تراکتور و توقف گل گهر/ مس و فجر شکست خوردند
تیم‌های فوتبال هوادار، نساجی و نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و گل گهر برابر آلومینیوم به تساوی رسید. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
برف در برخی استان‌های کشور به خصوص در مناطق شمال غربی باعث خوشحالی مردم شده ولی مشکلاتی هم به بار آورده است که تعطیلی فرودگاه و بسته شدن جاده‌ها از جمله این مشکلات است.

یکشنبه صبح سردترین روز سال!
برف در برخی استان‌های کشور به خصوص در مناطق شمال غربی باعث خوشحالی مردم شده ولی مشکلاتی هم به بار آورده است که تعطیلی فرودگاه و بسته شدن جاده‌ها از جمله این مشکلات است. (ادامه)
محسن هاشمی برای قالیباف نامه نوشت
رئیس پیشین شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به رئیس مجلس یازدهم تاکید کرد که همان‌گونه که سفیدنمایی کارنامه خود ناپسند است، سیاه‌نمایی عملکرد دیگران هم اخلاقی نیست(ادامه)
اسامی که در ثبت احوال ممنوع است
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پالس نیوز به مناسبت سوم دی، روز ملی ثبت احوال در کشور اینفوگرافی درباره اسامی ممنوع در ثبت احوال را منتشر کرد.(ادامه)
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه حذف قرعه‌کشی خودرو هیچ منافاتی با اجرای مشوق برای مادران دارای فرزند سوم که در قانون جوانی جمعیت آمده است، ندارد تاکید کرد که این مادران در این شرایط باز هم در اولویت دریافت خودرو قرار می‌گیرند. پاسخ بابایی کارنامی به حاشیه سازی وزیر ارتباطات دولت یازدهم
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه حذف قرعه‌کشی خودرو هیچ منافاتی با اجرای مشوق برای مادران دارای فرزند سوم که در قانون جوانی جمعیت آمده است، ندارد تاکید کرد که این مادران در این شرایط باز هم در اولویت دریافت خودرو قرار می‌گیرند.(ادامه)

خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟ جنجال جدیدی در راه است؟
خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.