.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : در روز‌های اخیر خبر‌هایی درباره صدور مجوز راه اندازی یک معدن در مناطق غربی آزاد راه تهران – شمال حاشیه‌های را به دنبال داشته است. صدور مجوز معدن بدون هماهنگی مسئولان استانی / صدور مجوز اکتشاف و احداث معدن در حاشیه آزاد راه تهران – شمال به چه قیمت؟
شمال نیوز : در روز‌های اخیر خبر‌هایی درباره صدور مجوز راه اندازی یک معدن در مناطق غربی آزاد راه تهران – شمال حاشیه‌های را به دنبال داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان برخی مسئولان به واسطه مسئولیت پدران و مادران خود به کشورهایی رفتند که در داخل کشور علیه این کشورها شعار داده می شود، گفت: آنها سرمایه هنگفتی از کشور خارج کرده و در کشورهایی که دشمن هستند، سرمایه گذاری می کنند.
فرزندان برخی مسئولان در کشورهای دشمن سرمایه گذاری هنگفت می‌کنند
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندان برخی مسئولان به واسطه مسئولیت پدران و مادران خود به کشورهایی رفتند که در داخل کشور علیه این کشورها شعار داده می شود، گفت: آنها سرمایه هنگفتی از کشور خارج کرده و در کشورهایی که دشمن هستند، سرمایه گذاری می کنند. (ادامه)
تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس در محور گنبد - مینودشت
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گنبدکاووس گفت که براثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل زنان و کودکان در جاده مینودشت به گنبد حوالی روستای "اسلام آباد" این شهرستان سه نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه در محل حادثه کشته و ۲۳ نفر دیگر مصدوم شدند.(ادامه)
طبق مصوبه شصت و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است، مسئولیت تنظیم بازار خودرو از جمله تدوین و ابلاغ دستورالعمل‌های تنظیم قیمت این بازار فعلا بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگی ....(خبر)
(ادامه)
قیمت انواع پراید در بازار +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
تامین اعتبار تکمیل چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: با دستور استاندار، تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه در کمیته تخصیص شورای برنامه ریزی و توسعه استان در دستور کار قرار گرفت. ‎ (ادامه)
آفتاب سرد زمستانی در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هوایی صاف و آفتابی را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
فواید پیاده‌روی در عملکرد بدن
(ادامه)
تیم منتخب آسیا در سال ۲۰۲۱ با حضور دو بازیکن ایرانی
در تیم منتخب آسیا در سال ۲۰۲۱ که توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار اعلام شد نام دو بازیکن ایرانی به چشم می‌آید.(ادامه)
با دو میلیون تومان چه گوشی بخریم؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۱ تا ۲میلیونی در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
اعلام قیمت رسمی ۶ قلم کالا در مازندران
معاون نظارت و بازرسی و حمایت ازحقوق مصرف کنندگان صمت مازندران از قیمت گذاری ۶ قلم کالا در استان خبر داد.(ادامه)
روغن ماهی تاثیری بر افسردگی دارد؟
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مکمل‌های روغن ماهی از افسردگی پیشگیری نمی‌کنند یا خلق و خو را بهبود نمی‌بخشند.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اُمیکرون چگونه به مازندران رسید؟
سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل درباره چگونگی ورود اُمیکرون به مازندران توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل از شناسایی نخستین مورد ابتلای به سویه جدید اومیکرون در استان خبر داد. امیکرون وارد مازندران شد
شمال نیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل از شناسایی نخستین مورد ابتلای به سویه جدید اومیکرون در استان خبر داد.(ادامه)
عکس/ تولید بومی سوخت هسته ای
(ادامه)
دکتر سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل به شایعه‌ای در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: همچون ۶۰ روز گذشته اما با قوت و تلاش بیشتر همچنان خدمتگزار مردم و دانشگاهیان در دانشگاه علوم‌پزشکی بابل هستم. پاسخ پزشک بدون مرز ایرانی به یک شایعه اینستاگرامی
دکتر سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل به شایعه‌ای در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: همچون ۶۰ روز گذشته اما با قوت و تلاش بیشتر همچنان خدمتگزار مردم و دانشگاهیان در دانشگاه علوم‌پزشکی بابل هستم.(ادامه)
طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات شوراهای اسلامی بررسی شد
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده ۶۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در شورای نگهبان خبر داد. (ادامه)
در احکام جداگانه وزیر کشور خطاب به این فرمانداران آمده است: امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین .... وزیر کشور فرمانداران ۶ شهر را منصوب کرد
در احکام جداگانه وزیر کشور خطاب به این فرمانداران آمده است: امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین ....(ادامه)
قیمت جدید انواع خودروهای رنو +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع سواری رنو در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ قابی جذاب از بارش برف در خلخال
بارش برف طی روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور تصاویر جذاب را برای هموطنان به نمایش گذاشته است.(ادامه)
عضو هیات علمی دانشگاه مازندران،برنده جایزه انجمن معماری جهانی
عضو هیات علمی دانشگاه مازندران با طراحی پروژه باغ‌های شفابخش کودکان، برنده دوره سی‌ونهم جایزه انجمن معماری جهانی شد(ادامه)
۷۷ مهر اصالت ملی و یونسکو صنایع دستی در مازندران کسب شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از کسب ۷۷ مهر اصالت ملی و یونسکو توسط هنرمندان صنایع دستی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ مهر اصالت مربوط به یونسکو است.(ادامه)
کشف انواع روغن و فیلتر‌های خودرویی قاچاق و تقلبی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انواع روغن و فیلتر‌های خودرویی قاچاق و تقلبی در ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، ۴۲ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و یکهزار و ۱۲۱ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند. مجموع بیماران به ۶ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۰۵ نفر رسید. ثبت ۴۲ فوتی و ۱۱۲۱ مبتلای جدید/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۳۴۸ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، ۴۲ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و یکهزار و ۱۲۱ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند. مجموع بیماران به ۶ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۹۰۵ نفر رسید. (ادامه)
نقش ویتامین D‌ بر شدت و مرگ‌ومیر کووید ۱۹
پژوهشگران با انجام یک مطالعه تاثیر کمبود ویتامین D را بر شدت بیماری کووید-۱۹ و مرگ‌ومیر ناشی از آن بررسی کردند. (ادامه)
عکس/ جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا
جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز ۴ دی ماه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.(ادامه)
پایه های مالیاتی و درآمدی مازندران نیازمند تقویت است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان هزینه های جاری استان را ۱۸ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: پایه های مالیاتی و درآمدی مازندران باید تقویت شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.