.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استاندار:اولویت بندی برای رفع مشکلات اساسی مازندران
استاندار مازندران گفت: مشکلات اساسی استان با اولویت بندی و برنامه ریزی رفع می شود.(ادامه)
منتظر گسترش اُمیکرون باشید
انتظار می‌رود با توجه به سرعت بالای انتشار اُمیکرون این ویروس در مناطق مختلف مشاهده شود.(ادامه)


مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مراکز مجاز رمز ارزها به منظور مدیریت مصرف برق در کشور خاموش شدند. مراکز استخراج مجاز رمزارز خاموش شدند
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مراکز مجاز رمز ارزها به منظور مدیریت مصرف برق در کشور خاموش شدند.(ادامه)
آخرین جزئیات اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن + جزئیات
شروع اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن بعد از ساخت مسکن شروع می‌شود و به طور معمول زمان پرداخت این اقساط حدود دو تا سه سال بعد از دریافت تسهیلات است.(ادامه)
شمال نیوز: فهرست اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس  مشخص شد و دو نماینده مازندرانی در ترکیب این کمیسیون قرار گرفت. اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مشخص شد/ دو نماینده مازنی در ترکیب کمیسیون
شمال نیوز: فهرست اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس مشخص شد و دو نماینده مازندرانی در ترکیب این کمیسیون قرار گرفت.(ادامه)
 رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به ساماندهی مجدد فرآیند پرداخت ارز مسافری اعلام کرد: با راه‌اندازی سامانه تا 2 ماه دیگر پرداخت ارز دانشجویی و مسافری ساماندهی خواهد شد. خبر مهم رییس بانک مرکزی درباره فروش ارز
رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به ساماندهی مجدد فرآیند پرداخت ارز مسافری اعلام کرد: با راه‌اندازی سامانه تا 2 ماه دیگر پرداخت ارز دانشجویی و مسافری ساماندهی خواهد شد.(ادامه)
۱۳:۴۹
دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ قیمت فرغون‌ به قیمت پراید رسید !
۱۳:۴۹ دوران انبارنشینی‌اش به سرآمده. عجب بخت و اقبالی. این روزگار، آن را هم بالانشین کرد. به لطف جناب تورم، بالاخره فرغون‌خان هم به نوایی رسید و بادی در غبغبه انداخت. آمده، شده، چشم و چراغ (ادامه)
شمال نیوز : نماینده شرق مازندران در توئیتی به اولویت های استان مازندران نظیر ‎اشتغال و ‎توسعه زیرساخت ها اشاره کرد. شریعتی : مازندران را قربانی نگاه «صرفا توریستی» نکنید
شمال نیوز : نماینده شرق مازندران در توئیتی به اولویت های استان مازندران نظیر ‎اشتغال و ‎توسعه زیرساخت ها اشاره کرد.(ادامه)
این موشک‌ها در عرض ۱۲ دقیقه آمریکا را محو می کنند+ جزئیات و عکس
کارشناس نظامی روس با اشاره به قدرت موشکی روسیه گفت: «روسیه دارای یک مجموعه از موشک‌های مافوق صوت «آوانگارد» است که میتواند تنها در عرض ۱۲ دقیقه به پایتخت آمریکا برسند.(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب گفت: آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بودند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است. جزئیات جدید از دیدار خصوصی روحانی با رهبر انقلاب
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به دیدار یک ساعته حسن روحانی با رهبر انقلاب گفت: آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بودند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است.(ادامه)
صید ماهیان استخوانی در مازندران ۵ درصد رشد یافت
مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به افزایش پنج درصدی صید ماهیان استخوانی در استان گفت: ارزش تولیدات به ۶۳ میلیارد تومان رسیده است.(ادامه)
انتقال سالانه ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی در کشور
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران سالانه ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی را بدون وقفه در کشور منتقل می‌کند.(ادامه)
عکس/ دیوارنگاره‌ای جدید از حاج قاسم در بیروت
با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دیوارنگاره‌ای جدید در جاده فرودگاه لبنان نصب شد.(ادامه)
عکس/ بیرون کشیدن آب از چاه در سال ۱۹۵۰
عکسی جالب در مصر سال ۱۹۵۰ که نحوه بیرون کشیدن آب از چاه‌های عمیق در بیابان‌ها قبل از تکنولوژی‌های جدید را نشان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۵۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۶۲ نفر رسید. ثبت ۵۲ فوتی و ۱۸۵۷ مبتلای جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۴۰۰ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۵۲ بیمار کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۶۲ نفر رسید. (ادامه)
آیت الله لائینی:راه های مازندران نیازمند مرمت و بازسازی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: راه های شهری و روستایی استان وضعیت و کیفیت نامطلوبی دارد و نیازمند ترمیم و بازسازی است.(ادامه)
۳۰۷ دوربین پایش تصویری در مازندران نصب می شود
رئیس پلیس راهور مازندران، وضعیت هفت شهر استان از جمله ساری را در زمینه تصادفات شهری بحرانی ذکر کرد و گفت: ۳۰۷ دوربین پایش تصویری در استان نصب می شود.(ادامه)
قیمت دلار و یورو آزاد امروز پنجم دی ۱۴۰۰
امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان رسید. (ادامه)
واکسن فایزر مسافر ایرانی را نجات نداد
بیمار مبتلا به امیکرون در مازندران قبلا دو دز واکسن فایزر تزریق کرده بود.(ادامه)
آغاز غربالگری هوشمند واحدهای صنفی
غربالگری هوشمند واحد های صنفی در مازندران آغاز شد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۵ دی +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه بوده است.(ادامه)
عکس/ بارش برف در حرم امام رضا(ع)
صبح امروز حرم مطهر رضوی شاهد اولین بارش برف زمستانی سال ۱۴۰۰ بود.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۵ دی +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است.(ادامه)
 شمال نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا در استان گفت: سرعت انتقال این بیماری بین واکسن نزده ها بالا است. سرعت انتقال امیکرون بین واکسن نزده ها بالا است
شمال نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا در استان گفت: سرعت انتقال این بیماری بین واکسن نزده ها بالا است. (ادامه)
زمان قرعه کشی یک هشتم نهایی جام حذفی
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز دوشنبه برگزار می‌شود.(ادامه)
قیمت روز پژو ۴۰۵ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو ۴۰۵ در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس که روزی در سپهر علم و دانش استان مازندران می درخشید و به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی غرب استان مازندران ، موجب افتخار همگان بود ، این روزها حال و روز خوشی ندارد . حکایت نابسامان این روزهای بزرگترین واحد دانشگاهی غرب مازندران
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس که روزی در سپهر علم و دانش استان مازندران می درخشید و به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی غرب استان مازندران ، موجب افتخار همگان بود ، این روزها حال و روز خوشی ندارد .(ادامه)
عکس/ لغو بیش از ۵۰۰۰ پرواز بخاطر امیکرون
اومیکرون ۵ هزار و ۷۰۰ پرواز جشن کریسمس را در سراسر جهان لغو کرد.(ادامه)
آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر
بازیکنان پرسپولیس با رفتارهای عصبی خود در واکنش به تصمیمات داوران با کارتهای زرد جریمه می شوند.(ادامه)
کاهش ۲۴ درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی در مازندران
فوتی‌های تصادفات رانندگی مازندران در آذر ماه امسال ۲۴ درصد کاهش داشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.