.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران سهم هر فرد در استان را در تولید ناخالص داخلی در بودجه چهار درصد ذکر کرد و گفت: سه هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان از بودجه ابلاغ شد. سهم ۴ درصدی مازندران در تولید ناخالص داخلی
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران سهم هر فرد در استان را در تولید ناخالص داخلی در بودجه چهار درصد ذکر کرد و گفت: سه هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان از بودجه ابلاغ شد.(ادامه)
صیادان با خیال راحت عازم دریا شوند
وضعیت دریای خزراز امروز تا پایان هفته آرام و مساعد است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از نوسازی و بازسازی تابلو و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان در ۹ماهه سال جاری خبر داد. بازسازی و نوسازی تابلوهای علائم محور‌های مواصلاتی در مازندران
شمال نیوز: رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از نوسازی و بازسازی تابلو و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان در ۹ماهه سال جاری خبر داد.(ادامه)
فوتبال فرصت است؛ اگر فدراسیون عاقل باشد
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فوتبال یک فرصت است؛ البته اگر کسانی که در فدراسیون قرار می‌گیرند، عاقل باشند.(ادامه)
پنج کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
۵کشتی گیر مازندرانی به تمرینات آمادگی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند.(ادامه)
اعلام نتایج وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری
نتایج مرحله نخست وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گفته می شود که متوسط حقوق ها ۱۰ درصد افزایش می یابد به دلیل محدودیت های مالی است زیرا اگر یکباره حقوق ها افزایش یابد، پایه پولی افزایش یافته و تورم بیشتر می شود. چرایی افزایش ۱۰ درصدی حقوق‌ها از نگاه شمس‌الدین حسینی
شمال نیوز: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گفته می شود که متوسط حقوق ها ۱۰ درصد افزایش می یابد به دلیل محدودیت های مالی است زیرا اگر یکباره حقوق ها افزایش یابد، پایه پولی افزایش یافته و تورم بیشتر می شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از افزایش ۴۰۰ درصدی جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر خبر داد. افزایش ۴۰۰ درصدی جذب سرمایه گذاری خصوصی در بندر امیرآباد
شمال نیوز : مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از افزایش ۴۰۰ درصدی جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر خبر داد.(ادامه)
۱۴ خوراکی که التهاب را از بدن دور می‌کند
التهاب مزمن زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی به سلول‌های سالم بدن حمله کرده و سبب بروز بیماری‌های خودایمنی می‌شود.(ادامه)
آخرین وضعیت مصدومیت وریا غفوری
کاپیتان تیم فوتبال استقلال به دیدار این تیم مقابل فولاد هم نمی‌رسد.(ادامه)
بر اساس اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، کاهش نرخ سود تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن متناسب با توان پرداخت متقاضیان منوط به منابع مالی صندوق ملی مسکن و مختص دهک‌های کم درآمد است....(خبر)
(ادامه)
قیمت تیبا ارزان شد +جدول
در جدول زیر قیمت روز مدل‌های خودرو تیبا مشاهده می‌کنید.(ادامه)
واکسیناسیون دانش آموزان الزامی است
معاون بهداشت وزارت بهداشت، تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان را الزامی دانست.(ادامه)
فیروزجایی:فعالیت‌های اقتصادی در کشور نیازمند جراحی است/ برنامه مجلس برای مردمی‌سازی اقتصاد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند فعالیت‌های اقتصادی در کشور نیازمند مدیریت و جراحی اساسی است، گفت: مجلس یازدهم برای آزادسازی ظرفیت‌های اقتصادی کشور به نفع مردم طرح راهبردی دارد. (ادامه)
ترک‌ها همچنان مشتری کاغذ‌های ایرانی
شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تفاهم نامه‌ای را برای صادرات ۲۰ هزار تن کاغذ با یک شرکت ترک امضا کرد.(ادامه)
قیمت روز انواع پراید +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس / آبشار زیبای «زمرد» در گیلان
(ادامه)
موافقت با صدور ۱۲ پروانه دفتر پیشخوان و آی سی تی روستایی
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از موافقت با صدور ۱۲ پروانه دفتر پیشخوان و آی سی تی روستایی استان خبر داد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
کلاهبردار ارز دیجیتال در مازندران دستگیر شد
فردی که با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و انتشار تبلیغات خرید و فروش ارز دیجیتال، از ۱۴ نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز: ۱۲ مازندرانی در شبانه روز گذشته دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده اند. مسمومیت ۱۲ نفر با مونوکسید کربن فقط در یک روز در مازندران
شمال نیوز: ۱۲ مازندرانی در شبانه روز گذشته دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده اند.(ادامه)
راه‌های تشخیص و درمان میکروب معده
این متخصص بیماری‌های داخلی گفت: میکروب معده ارتباطی به رژیم غذایی، آلودگی آب و غذا و... ندارد و این یعنی در صورتیکه فردی در یک خانواده به میکروب معده مبتلا شود لازم نیست این فرد قرنطینه شود.(ادامه)
پنج روز آفتابی در مازندران
هوای مازندران تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
قیمت پژو۲۰۷ سقف شیشه ای چند؟
پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای یا در واقع همان پانوراما به عنوان یک خودرو مجلل در ایران شناخته شده و در عین حال مورد توجه خاص جوانان و بعضا خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است. در رابطه با قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ‌ای (پانوراما) توجه شما را به این خبر جلب می کنیم. (ادامه)
بازدید رهبرانقلاب با لباس ناشناس +عکس
رهبر انقلاب پس از زلزله بم به‌صورت ناشناس از مناطق زلزله‌زده بازدید و بر روند عملیات امداد و کمک‌رسانی نظارت کردند (ادامه)
جنگل دالخانی با ارتفاع هشتصد متری از دریای مازندران دارای آب و هوای بکر و مطبوعی است که بازدید از آن را در هر ۴ فصل سال امکان پذیر می‌کند، این جنگل بی نظیر در شرق شهرستان رامسر در استان مازندران قرار دارد و دارای دیدنی‌های بسیاریست. طبیعت پاییزی جنگل دالخانی رامسر(خبر)
جنگل دالخانی با ارتفاع هشتصد متری از دریای مازندران دارای آب و هوای بکر و مطبوعی است که بازدید از آن را در هر ۴ فصل سال امکان پذیر می‌کند، این جنگل بی نظیر در شرق شهرستان رامسر در استان مازندران قرار دارد و دارای دیدنی‌های بسیاریست.(ادامه)
نساجی در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کند
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران از برگزاری بازی چهارشنبه این تیم در اصفهان خبر داد و گفت: قطعا چهارشنبه در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی خواهیم کرد. (ادامه)
کدام افراد بیشتر از بقیه مریض می‌شوند؟
شاید شماهم اطرافتان افرادی را دیده اید که زیاد مریض می شوند، زیاد بیمار شدن افراد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که نیاز به درمان دارد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دستگیری عاملان رعب و وحشت در بابل
فرمانده نیروی انتظامی بابل از دستگیری اراذل و اوباشی که در این شهر ایجاد رعب و وحشت کرده بودند خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.