.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته مجلس گفت: لازم است فرا رسیدن هفته مجلس را به همکارانم تبریک بگویم و ان شاءالله در زمانی نزدیک تر به روز مجلس درباره کارنامه مجلس یازدهم سخن خواهم گفت اما از ....(خبر)
(ادامه)
شما برای برای برد ایران شادی نکنید، اما ما می‌رویم ترکیه برای «بلک فرایدی»!
در روز‌هایی که عده‌ای که خود را عزاداران مهسا امینی و دیگران می‌دانند، پس از باخت تیم ملی مقابل انگلیس، در خیابان‌ها به رقص و پایکوبی پرداختند و پس از برد تاریخی ملی پوشان در برابر ولز، حضور مردم در خیابان را حضور نیرو‌های امنیتی دانستند و در عین حال ظرفیت هتل‌های شهر وان ترکیه به خاطر هجوم ایرانی‌ها برای بهره‌مندی از تخفیفات جمعه سیاه تکمیل شده است!(ادامه)
حمله سایبری گسترده / سرور مرکزی قطار‌های اسرائیل از مدار خارج شد
رسانه‌های اسرائیلی از توقف کامل حرکت تمام قطار‌های اسرائیل حداقل تا ساعت ۹ امشب و احتمالاً تا فردا سخن می‌گویند.(ادامه)
بیش از ۲۲ هزار تن گوشت سفید در راه است
پیش بینی می‌شود ۲۲ هزار و ۸۶۶ تن گوشت سفید در مازندران تولید و به بازار مصرف عرضه شود.(ادامه)
قتل ۲ مرد جوان در تهران توسط مسافر ترک
رفیقم شروع به گریه کردن کرد، اما من گفتم گریه فایده‌ای ندارد و باید شبانه به ترکیه برویم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۶ آذر
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان و جایگزینی گاز ترکمنستان به جای گاز ایران توسط پاکستان پرداخته‌اند.(ادامه)
مسمومیت گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مسمومیت ۳۰۰ دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان و مراجعه آن‌ها به مراکز درمانی دانشگاه صنعتی اصفهان و بیمارستان‌های شهید اشرفی و ۹ دی خمینی‌شهر خبر داد اما هنوز از عامل اصلی این اتفاق خبری در دست نیست .(ادامه)
زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد_ آذر ۱۴۰۱
مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده مرحله چهل و یکم ایران خودرو صبح روز چهارشنبه 9 آذرماه 1401 برگزار خواهد شد.(ادامه)
مورایس به کی‌روش پیغام داد
سرمربی سپاهان پس از پیروزی برابر ولز برای ملی پوشان ایران پیام ویژه ای داشت.(ادامه)
افتتاح ۲ طرح بسیج سازندگی در مازندران
۲ پروژه بسیج سازندگی در روستای کرکاس بخش مرکزی عباس‌آباد افتتاح شد.(ادامه)
ترفند واردکنندگان برنج
رئیس پایانه صادرات برنج ایران می‌گوید: برخی واردکنندگان برنج برای گرفتن مجوز واردات به بازار داخلی شوک می‌دهند.(ادامه)
جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد. خیابانی برای پیروزی ایران مقابل آمریکا سبیل گرو گذاشت
جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد.(ادامه)
کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی به تمجید از یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان پرداخت. عکس/ حمله تند کی‌روش به اسطوره فوتبال با عکسی از احمدرضا عابدزاده
کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی به تمجید از یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان پرداخت.(ادامه)
عکس/ شادی اسرارآمیز بین پدر و پسر در جام جهانی
ستاره تیم ملی استرالیا به شادی پس از گل خود به تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش جالبی نشان داد.(ادامه)
تساوی انگلیس و آمریکا، معادلات صعود به مرحله بعدی را پیچیده کرد. ایران در چه صورتی از مرحله گروهی صعود می‌کند؟/ جدول احتمالات؛ معادلات گروه پیچیده شد
تساوی انگلیس و آمریکا، معادلات صعود به مرحله بعدی را پیچیده کرد.(ادامه)
بیمه‌شدگان مشمول شرایط تامین اجتماعی می‌توانند هدیه نقدی تامین اجتماعی که به اندازه یک ماه حقوقشان است را دریافت کنند. این بیمه شدگان به اندازه یک ماه حقوق خود هدیه نقدی دریافت می کنند
بیمه‌شدگان مشمول شرایط تامین اجتماعی می‌توانند هدیه نقدی تامین اجتماعی که به اندازه یک ماه حقوقشان است را دریافت کنند.(ادامه)
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی‌توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

برکناری مدیر یک بانک به خاطر ارائه خدمات به زن بد حجاب
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی‌توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد. (ادامه)
براساس ادعای فولادی‌ها وریا غفوری قرار است آزاد شود. وریا غفوری امشب آزاد می‌شود
براساس ادعای فولادی‌ها وریا غفوری قرار است آزاد شود.(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است. نماینده تهران: تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است.(ادامه)
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: مردمی شدن اقتصاد ایران و برچیدن کاغذبازی های اداری باهدف مقابله با رانت و فساد باجدیت در دستور کار دولت سیزدهم است. رضایی: مردمی شدن اقتصاد ایران باجدیت در دستور کار است
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: مردمی شدن اقتصاد ایران و برچیدن کاغذبازی های اداری باهدف مقابله با رانت و فساد باجدیت در دستور کار دولت سیزدهم است.(ادامه)
حسن تقی‌زاده از کاهش 10 تا 20 هزار تومانی قیمت برنج طارم در بنکداری شهرهای شمالی خبر داد . قیمت جدید برنج اعلام شد
حسن تقی‌زاده از کاهش 10 تا 20 هزار تومانی قیمت برنج طارم در بنکداری شهرهای شمالی خبر داد .(ادامه)
عکس/ لباس خاص یک بسیجی در دیدار با رهبر انقلاب
یکی از بسیجیان در دیدار امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی رحمت‌الله علیه با لباس محلی حاضر شد.(ادامه)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
​محمدعلـی ابطحـی، رئیــس دفتر رئیس‌جمهوری در دولت اصلاحات و عضو مجمع روحانیون مبارز از مکاتبه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی با رهبر معظم انقلاب در پی .... نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر معظم انقلاب + جزئیات
​محمدعلـی ابطحـی، رئیــس دفتر رئیس‌جمهوری در دولت اصلاحات و عضو مجمع روحانیون مبارز از مکاتبه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی با رهبر معظم انقلاب در پی ....(ادامه)
خبر ورزشی نوشت: پلاکارد یک دختر تماشاگران ایران در بازی تیم ملی با ولز سوژه عکاسان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. عکس / درخواست دختر ایرانی از سردار آزمون
خبر ورزشی نوشت: پلاکارد یک دختر تماشاگران ایران در بازی تیم ملی با ولز سوژه عکاسان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.(ادامه)
شادی جالب سردار آزمون با کارلوس کی‌روش که کاربران آن را به عکسی تشبیه کرده اند
(ادامه)
شادی مردم مازندران درپی برد تیم ملی فوتبال
مردم مناطق مختلف مازندران پس از برد تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در خیابان به شادی پرداختند.(ادامه)
خبرگزاری فارس هک شد
خبرگزاری فارس با تایید هک شدن خود در کانال تلگرامی نوشت: گروه فنی در حال بررسی موضوع و اصلاح آن است. (ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته های گذشته صفر بوده و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی نیز از ۴ به ۳ شهر کاهش یافت. نقشه کرونایی کشور آبی تر شد / تنها ۳ شهر در وضعیت نارنجی هستند
شمال نیوز : بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته های گذشته صفر بوده و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی نیز از ۴ به ۳ شهر کاهش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.