.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جعل ۳۸۰ هزار میلیارد ریال چک‌ بانکی در مازندران
اعضای باند کلاهبرداری که با جعل چک‌های بانکی اشخاص، ۳۸۰ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
ایران اینترنشنال به سیم آخر زد/ کی‌روش نماینده ولی فقیه در تیم ملی است!
اعطای لقب عجیب «نماینده ولی فقیه در تیم ملی» به کارلوس کی روش، عملا تیر خلاص را به اعتبار ایران اینترنشنال زده است. این جمله عجیب به قدری باورنکردنی بوده که واکنش‌های مردمی در توییتر به آن، خود گویای کل ماجراست.(ادامه)
دستگیری زندانی فراری در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری زندانی فراری در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
حقوق بازنشستگان ۳ برابر شد!
مطابق توضیحات تبصره بند (۱-۲) برای افرادی که پس از اجرای این قانون یعنی پس از تاریخ اول مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده یا می‌شوند نیز ۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حقوق بازنشستگی آنان اضافه می‌گردد.(ادامه)
درگیری مسلحانه مرزبانان با معاندین در بدو ورود به ایران/ هلاکت شرور مسلح
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک نفر از اشرار مسلح طی درگیری با مرزبانان هنگ مرزی سراوان خبر داد.(ادامه)
درگذشت مادر سه شهید در فریدونکنار
مادر شهیدان رحیمی در فریدونکنار به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
جنگل‌های عباس آباد در میان آتش و دود
جنگل‌های منطقه لنگا شهرستان عباس آباد از عصر دیروز همچنان در آتش می‌سوزد.(ادامه)
دستگیری فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یک فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر خبر داد.(ادامه)
دو مدال برای مازندران در تکواندو ارتش‌های جهان
سهم مردان مازندران در ارتش‌های جهان ۲ مدال طلا در پومسه و یک برنز در کیوروگی حاصل شد.(ادامه)
حمایت دولت از تبدیل بندر امیرآباد به منطقه آزاد
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دولت از تبدیل بندر امیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی حمایت می‌کند.(ادامه)
 بر اساس مطالب منتشر شده در برخی منابع خبری هنگامه قاضیانی ساعتی پیش آزاد شده است. خبر بازداشت وی ۲۹ آبان همزمان با خبر احضار برخی چهره‌های معروف هنری و ورزشی در رابطه با وقایع اخیر منتشر شد.
هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما آزاد شد
بر اساس مطالب منتشر شده در برخی منابع خبری هنگامه قاضیانی ساعتی پیش آزاد شده است. خبر بازداشت وی ۲۹ آبان همزمان با خبر احضار برخی چهره‌های معروف هنری و ورزشی در رابطه با وقایع اخیر منتشر شد. (ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد.

جزئیات آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد. (ادامه)
رییس‌جمهور خطاب به استاندار و فرماندار جاسک هشدار داد و گفت: شاهد نباشم در سفر بعدی‌ام به منطقه جاسک مشکل آب شرب روستاها و سایر مشکلات مردم رفع نشده باشد. هشدار ابراهیم رئیسی به استاندار و فرماندار
رییس‌جمهور خطاب به استاندار و فرماندار جاسک هشدار داد و گفت: شاهد نباشم در سفر بعدی‌ام به منطقه جاسک مشکل آب شرب روستاها و سایر مشکلات مردم رفع نشده باشد.(ادامه)
معرفی مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی منتفی شد. معرفی بذرپاش به مجلس منتفی شد
معرفی مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی منتفی شد.(ادامه)
۳ نوشیدنی که چربی‌ها را مثل کوره آب می کنند!
نوشیدن مایعات کافی در تابستان یکی از مهم‌ترین توصیه‌های حفظ سلامت بدن است.(ادامه)
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی، امروز ۶ آذر ۱۴۰۱
صرافی‌های بانک‌ها صبح امروز ۶ آذر ۱۴۰۱ قیمت دلار را برای فروش به مردم ۳۱۸۵۸۵ ریال اعلام کرده‌اند که نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری گذشته افزایش یافته است. نرخ خرید در این صرافی‌ها نیز ۳۱۵۴۱۵ است.(ادامه)
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد شهرداران جديد آلاشت و زيراب منصوب شد
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد(ادامه)
ساری- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری سطح آتش سوزی در منطقه پاچی میانا روستای سنگده را دو هکتار ذکر کرد. ۲ هکتار از جنگل پاچی سنگده ساری سوخت
ساری- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری سطح آتش سوزی در منطقه پاچی میانا روستای سنگده را دو هکتار ذکر کرد.(ادامه)
 همایش استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران، روز گذشته، ۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد. همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مازندران برگزار شد
همایش استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران، روز گذشته، ۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز  : محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، گفت: باتوجه به تقویت روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه دریای خزر از جمله ترکمنستان، قزاقستان و روسیه افق های تجاری جدیدی پیش بینی شده که بندر امیرآباد در تحقق برنامه های اقتصادی دولت جایگاه ویژه ای دارد. ‎
دولت از تبدیل بندرامیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی استقبال می‌کند

دولت از تبدیل بندرامیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی استقبال می‌کند/ جایگاه ویژه بندر امیرآباد در تحقق برنامه های اقتصادی دولت
شمال نیوز : محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، گفت: باتوجه به تقویت روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه دریای خزر از جمله ترکمنستان، قزاقستان و روسیه افق های تجاری جدیدی پیش بینی شده که بندر امیرآباد در تحقق برنامه های اقتصادی دولت جایگاه ویژه ای دارد. ‎ دولت از تبدیل بندرامیرآباد به منطقه آزاد اقتصادی استقبال می‌کند (ادامه)
محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور و سیدمحمود حسینی پور, استاندار مازندران باهمراهی مدیران استانی از زیرساخت ها و روند تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد بازدید کرد. ‎
بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از بندر امیرآباد(خبر)
محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور و سیدمحمود حسینی پور, استاندار مازندران باهمراهی مدیران استانی از زیرساخت ها و روند تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد بازدید کرد. ‎ (ادامه)
حاجیه خانم «خیرالنسا نظریان» مادر شهیدان «مهدی، عسگری و علی رحیمی» از فریدونکنار مازندران به فرزندان شهیدش پیوست مادر شهیدان «مهدی، عسگری و علی رحیمی» درگذشت
حاجیه خانم «خیرالنسا نظریان» مادر شهیدان «مهدی، عسگری و علی رحیمی» از فریدونکنار مازندران به فرزندان شهیدش پیوست(ادامه)
گوشی هواوی ارزان و خوب چی بخریم؟
با پیشرفت گوشی‌های هوشمند و ورود گوشی‌های مدل جدید و پیشرفته، قیمت گوشی‌ها نیز بسیار بیشتر از گذشته شده‌است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که توانایی خرید گوشی‌های گران‌قیمت را ندارند، به‌دنبال گوشی‌های ارزان‌قیمت هستند که از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار باشند.(ادامه)
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند. کارگو رسید و باغدار نرسید/ استاندار مازندران : زمان پرواز هواپیمای صادرات مرکبات با خداست !
شمال نیوز: هواپیمای کارگو برای صادرات هوایی مرکبات در حالی در مازندران آماده پرواز شد که هنوز باغداران برای شناسنامه دارکردن تولیدات پای کار نیامدند.(ادامه)
پاسخ تند کی‌روش به بی‌احترامی کلینزمن / صحبت‌های تو درباره فرهنگ ایران و تیم ملی فوتبال مایه شرمساری است
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان پاسخ تندی به اظهارات غیرمحترمانه یورگن کلینزمن داد.(ادامه)
آتش در جنگل‌های ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران - ساری از آتش سوزی در منطقه جنگلی پاجی میانا این شهرستان خبر داد.(ادامه)
کاهش دما و بارش باران در نوار شمالی کشور
(ادامه)
استاندار مازندران گفت: دستگاه های متولی باید موضوع قانون تسهیل صدور مجوزها و رفع موانع کسب و کار را به طور جدی دنبال و روند اجرایی آن را شتاب بخشند. استاندارمازندران: ادارات اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها را شتاب بخشند
استاندار مازندران گفت: دستگاه های متولی باید موضوع قانون تسهیل صدور مجوزها و رفع موانع کسب و کار را به طور جدی دنبال و روند اجرایی آن را شتاب بخشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.634 seconds.